Bezprawie Trybuna³u "Praw Cz³owieka"

Data: 2010-11-26 11:47:10
Autor: boukun
Bezprawie Trybuna³u "Praw Cz³owieka"
Jak traktowaæ poni¿sze pismo Trybuna³u?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

EUROPEAN COURT OF HUMAN RIGHTS

COUR EUROPEENNE DES DROITS DE L'HOMME

Pan Jaros³aw Nied¼wiecki

ul. £u¿ycka 75

PL -58-100 ¦widnica

ECHR-LPoll 1 .OOR(CDl)         Strasburg, dnia 17 listopada 2010 r.

MZ/AMJ/mwe

Skarga nr 40680/09 Nied¼wiecki przeciwko Polsce

Szanowny Panie,

Niniejszym informujê Pana, ¿e Europejski Trybuna³ Praw Cz³owieka orzekaj±cy w sk³adzie jednego sêdziego (L. Bianku) zadecydowa³ na posiedzeniu w dniu 10 listopada 2010 r. o uznaniu Pana skargi wniesionej 21 lipca 2009 r. i oznaczonej powy¿szym numerem za niedopuszczaln±. Trybuna³ uzna³, ¿e warunki okre¶lone w Konwencji nie zosta³y spe³nione.

Na podstawie przedstawionego materia³u dowodowego i oceniaj±c skargê w granicach swych kompetencji, Trybuna³ uzna³, ¿e nie mia³o miejsca naruszenie praw i wolno¶ci zawartych w Konwencji i jej protoko³ach dodatkowych.

Decyzja ta jest ostateczna i nie podlega zaskar¿eniu, ani do Trybuna³u, z Wielk± Izb± w³±cznie, ani do jakiejkolwiek innej instytucji. Mam obowi±zek Pana poinformowaæ, ¿e Kancelaria Trybuna³u nie bêdzie udzielaæ ¿adnych dodatkowych informacji dotycz±cych posiedzenia Trybuna³u w Pañskiej sprawie, ani prowadziæ dalszej korespondencji na temat powy¿szej decyzji. Nie otrzyma Pan równie¿ ¿adnych innych dokumentów z Trybuna³u w tej sprawie. Ponadto, zgodnie z instrukcjami Trybuna³u, akta, które zosta³y za³o¿one dla Pañskiej skargi, zostan± zniszczone w ci±gu jednego roku od daty decyzji.

Zawiadomienia tego dokonuje siê na podstawie art. 52A Regulaminu Trybuna³u.

£±czê wyrazy szacunku,

z upowa¿nienia Trybuna³u

M. Zacny

Sekretarz Prawny

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Koniec pisma.

Mój komentarz:

Nie jest akurat wa¿ne, czego dotyczy skarga, ta akurat dotyczy³a dyskryminacji w sprawie sk³adania rewizji od wyroku NSA i przymusu adwokackiego, którego to adwokaci ju¿ nie maj±...

Chodzi o to, ¿e w pi¶mie tym i innych tego rodzaju, które otrzyma³em ju¿ kilka skar¿±c RFN, nie cytuje siê ¿adnych podstaw prawnych i takowych nie ma. W artykule 45 konwencji jest zapis, ¿e wyroki i orzeczenia Trybuna³u, w których skargi bêd± uznane za dopuszczone lub niedopuszczone musz± byæ uzasadnione. Zreszt±, takie bezczelne powiedzmy sobie szczerze i obra¼liwe, otrzymywa³em ju¿ wcze¶niej, zanim wysoka strona ratyfikuj±ca umowê o Traktacie - Rosja - protokó³ Nr. 14 do Konwencji ratyfikowa³a (18.02.2010 r.), a nowelizacja Konwencji wesz³a w ¿ycie dopiero 01.06.2010 roku. Zatem naqwet teraz, po wej¶ciu w ¿ycie ograniczaj±cej prawa cz³owieka nowelizacji, jednoosobowe orzeczenia uznaj±ce wniesione do Trybuna³u skargi za niedopuszczalne, musz± byæ uzasadnione, a tu, upolityczniony Tybuna³ ignoruje z góry pokrzywdzonych, ¿e nie bêdzie odpowiada³ na ¿adne dalsze pisma i po roku akta niewygodnych spraw bêdzie ot tak sobie niszczy³...

Ju¿ od dawna siê zorientowa³em,¿e Trybuna³ Praw Cz³owieka to organ stricte polityczny. Czas najwy¿szy, by stworzyæ nowe Trybuna³y Ludowe...

boukun

Data: 2010-11-26 03:14:01
Autor: muto2100
Bezprawie Trybuna³u "Praw Cz³owieka"
On 26 Lis, 11:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Jak traktowa poni sze pismo Trybuna u?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

EUROPEAN COURT OF HUMAN RIGHTS

COUR EUROPEENNE DES DROITS DE L'HOMME

Pan Jaros aw Nied wiecki

ul. u ycka 75

PL -58-100 widnica

ECHR-LPoll 1 .OOR(CDl)         Strasburg, dnia 17 listopada 2010 r.

MZ/AMJ/mwe

Skarga nr 40680/09 Nied wiecki przeciwko Polsce

Szanowny Panie,

Niniejszym informuj Pana, e Europejski Trybuna Praw Cz owieka orzekaj cy w
sk adzie jednego s dziego (L. Bianku) zadecydowa na posiedzeniu w dniu 10
listopada 2010 r. o uznaniu Pana skargi wniesionej 21 lipca 2009 r. i oznaczonej
powy szym numerem za niedopuszczaln . Trybuna uzna , e warunki okre lone w
Konwencji nie zosta y spe nione.

Na podstawie przedstawionego materia u dowodowego i oceniaj c skarg w granicach
swych kompetencji, Trybuna uzna , e nie mia o miejsca naruszenie praw i
wolno ci zawartych w Konwencji i jej protoko ach dodatkowych.

Decyzja ta jest ostateczna i nie podlega zaskar eniu, ani do Trybuna u, z Wielk
Izb w cznie, ani do jakiejkolwiek innej instytucji. Mam obowi zek Pana
poinformowa , e Kancelaria Trybuna u nie b dzie udziela adnych dodatkowych
informacji dotycz cych posiedzenia Trybuna u w Pa skiej sprawie, ani prowadzi
dalszej korespondencji na temat powy szej decyzji. Nie otrzyma Pan r wnie
adnych innych dokument w z Trybuna u w tej sprawie. Ponadto, zgodnie z
instrukcjami Trybuna u, akta, kt re zosta y za o one dla Pa skiej skargi,
zostan zniszczone w ci gu jednego roku od daty decyzji.

Zawiadomienia tego dokonuje si na podstawie art. 52A Regulaminu Trybuna u..

cz wyrazy szacunku,

z upowa nienia Trybuna u

M. Zacny

Sekretarz Prawny

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Koniec pisma.

M j komentarz:

Nie jest akurat wa ne, czego dotyczy skarga, ta akurat dotyczy a dyskryminacji w
sprawie sk adania rewizji od wyroku NSA i przymusu adwokackiego, kt rego to
adwokaci ju nie maj ...

Chodzi o to, e w pi mie tym i innych tego rodzaju, kt re otrzyma em ju kilka
skar c RFN, nie cytuje si adnych podstaw prawnych i takowych nie ma. W
artykule 45 konwencji jest zapis, e wyroki i orzeczenia Trybuna u, w kt rych
skargi b d uznane za dopuszczone lub niedopuszczone musz by uzasadnione.
Zreszt , takie bezczelne powiedzmy sobie szczerze i obra liwe, otrzymywa em ju
wcze niej, zanim wysoka strona ratyfikuj ca umow o Traktacie - Rosja - protok
Nr. 14 do Konwencji ratyfikowa a (18.02.2010 r.), a nowelizacja Konwencji wesz a
w ycie dopiero 01.06.2010 roku. Zatem naqwet teraz, po wej ciu w ycie
ograniczaj cej prawa cz owieka nowelizacji, jednoosobowe orzeczenia uznaj ce
wniesione do Trybuna u skargi za niedopuszczalne, musz by uzasadnione, a tu,
upolityczniony Tybuna ignoruje z g ry pokrzywdzonych, e nie b dzie odpowiada
na adne dalsze pisma i po roku akta niewygodnych spraw b dzie ot tak sobie
niszczy ...

Ju od dawna si zorientowa em, e Trybuna Praw Cz owieka to organ stricte
polityczny. Czas najwy szy, by stworzy nowe Trybuna y Ludowe...

boukun

hehe    a  co  myslales     ze  zyjesz  w   kraju   demokratycznym?
To  tak  samo  jak    z    dochodzeniem     w  sprawie     zamachu
na   samolot  rzadowy!    przeciez      w  dzisiejszej   EU
siedza      marsisci       i   lewicowi   liberalowie!Prawice
okresla  sie  za   faszystow     mordercow    itp
a   pamietaj  ze   polska   prawica   to   ledwie    kanadyjska
czy  amerykanska     liberalowie     ale     nawet  tych
prawicowych   marksistow
zapewne      nazywac  beda    faszystami!Czyli     czym  dalej  na
lewo  to   jest   demokracjia    a    juz    odwrotnie   to
zbrodniarze!Niewidzisz    tego  w  Polsce     czy  Europie?

Data: 2010-11-26 12:20:10
Autor: boukun
Bezprawie Trybunalu "Praw Czlowieka"

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:e3257e6b-97d2-4b86-b0bf-eac10a8b43dco14g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
Jakiego zamachu, przestan pierdolic. Dali ci igrzyska i masz zajecie...
Mnie tam chuj obchodzi rezim i ich straty...

boukun

Data: 2010-11-26 03:33:07
Autor: muto2100
On 26 Lis, 12:20, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:e3257e6b-97d2-4b86-b0bf-eac10a8b43dco14g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Jakiego zamachu, przestan pierdolic. Dali ci igrzyska i masz zajecie...
Mnie tam chuj obchodzi rezim i ich straty...

No   to   poddaj   mysl   :   kto   mialby  rzadzic   Polska ?
harcerze     ,ZOMO   ,ORMO    Ziutek    ,  Bolek    ?

Data: 2010-11-26 13:24:25
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Przede wszystkim, Polska musialaby wrócic do stany sprzed wprowadzenia stanu wojennego. Czyli, wszyscy, którzy rzadzili badz mieszali w polityce na wysokim szczeblu od 1989 roku, powinni bezwarunkowo byc odsunieci od rzadzenia i naród powinien sie zorganizowac, jak Solidarnosc '80 i wybrac sposród poszcególnych zalóg, ostalych sie jeszcze zakladów pracy. My, niezalezni Polacy powinnismy sami stanowic o sobie, uklad okraglego stolu musi bezwarunkowo zejsc ze sceny politycznej kraju... W miescie, na osiedlu, na dzielnicy, w bloku, na wiosce wszyscy sie znaja i powinnismy wybierac w regionach posród swoich koleków, znajomych, których doskonale znamy i mamy zaufanie...

boukun

Data: 2010-11-26 15:04:23
Autor: utrOne
W dniu 2010-11-26 13:24, boukun pisze:
W miescie, na osiedlu, na dzielnicy, w bloku, na wiosce wszyscy sie
znaja i powinnismy wybierac w regionach posród swoich koleków,
znajomych, których doskonale znamy i mamy zaufanie...
to u ciebie kandyduje osoba, ktora sie przeprowadzila tuz przed wyborami z miasta oddalonego o n-set kilometrów? i wygrywa?

--

-- -- -- -- -- -- -- -
Pozdro

Data: 2010-11-26 23:50:49
Autor: boukun
Bezprawie Trybunalu "Praw Czlowieka"

Uzytkownik "utrOne" <utr1wytnij@wytnijtlen.pl> napisal w wiadomosci news:icoep8$2de$2inews.gazeta.pl...
[...]

W Swidnicy? Mozesz jasniej?

Byl taki Olejarczyk, skakal z platformy na platforme, UPR, AWS, Samoobrona, PiS, a teraz wyprowadzil sie na jakas wioske i pewno tez kandyduje, moze z PO...

boukun

boukun

Bezprawie Trybuna³u "Praw Cz³owieka"