Bezprawne przekazanie danych osobowych - co robić

Data: 2012-06-22 18:21:19
Autor: Bydlę
On 2012-06-19 18:26:10 +0200, Izydor <izydor@wp.pl> said:

Witam,

niedawno brałem udział w małej kolizji drogowej jako osoba poszkodowana. Do kolizji była wezwana Policja

Z pewnością nie Policja.
;>

 i spisała moje dane osobowe. Później wybrałem się jeszcze na oględziny na pogotowie, na pogotowiu rzecz jasna również spisano moje dane osobowe.

W dniu dzisiejszym zgłosił się do mnie przedstawiciel firmy zajmujacej sie dochodzeniem roszczeń odszkodowawczych.

Czyli system działa.

 I tak sie zastanawiam kto sprzedał moje dane osobowe, policja czy pogotowie.

I co ci wyszło?

 I co ważniejsze co teraz z tym zrobić. GIODO, Prokuratura?

A chcesz co osiągnąć? Zysk, czy moralne zwycięstwo?

 Co Państwo radzicie?

Zacząć od zebrania twardych dowodów.

--
Bydlę

Bezprawne przekazanie danych osobowych - co robić