Data: 2015-10-07 14:27:22 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 2015-10-06 o 22:25, ToMasz pisze:
witam Jak na Twoim miejscu szukałbym P307SW ale 2,0HDI 136KM. Ma co prawdą fapa, dwumas i VGT, ale to nadal bardzo trwały motor. Jak znajdziesz niezajeżdżony egzemplarz to pośmigasz długo... |
|
Data: 2015-10-07 07:01:08 | |
Autor: Bolko | |
Bezproblemowy diesel | |
Jak na Twoim miejscu szukabym P307SW ale 2,0HDI 136KM. Ma co prawd fapa, dwumas i VGT, ale to nadal bardzo trway motor. Jak znajdziesz niezajedony egzemplarz to pomigasz dugo... Albo le patrz albo najmodszy to 2008 r. http://allegro.pl/peugeot-307-12622?buyUsed=1&a_text_i%5B5%5D%5B0%5D=2000&a_text_i%5B5%5D%5B1%5D=2000&a_enum%5B16%5D%5B2%5D=2 |
|
Data: 2015-10-08 09:52:20 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 2015-10-07 o 16:01, Bolko pisze:
No 307 robili do 2008 roku... Pniej wesza 308'ka |
|
Data: 2015-10-08 01:12:40 | |
Autor: Bolko | |
Bezproblemowy diesel | |
No 307 robili do 2008 roku... Pniej wesza 308'ka No chyba faktycznie nieze auto bo na allegro: 308 kombi z 2 litra 136 KM sztuk 10 a na OLX sztuk 8 |
|
Data: 2015-10-08 12:46:48 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 2015-10-08 o 10:12, Bolko pisze:
Bo to jest bardzo dobre auto z bardzo dobrym silnikiem diesla...No 307 robili do 2008 roku... Pniej wesza 308'ka Miaem 307SW 2,0HDI przez 3 lata i nie powiem zego sowa. auj, e przesiadem si na Zafir B 1,9CDTI... Nastpne auto jakie bdzie to albo Cytryna C4GP 2,0HDI albo Peugeot 5008 2,0HDI |
|
Data: 2015-10-08 10:33:02 | |
Autor: Bolko | |
Bezproblemowy diesel | |
Bo to jest bardzo dobre auto z bardzo dobrym silnikiem diesla... Ja nie potrzebuje a tak duego auta, moe kiedy. Te silniki s spotykane jeszcze w jaki mniejszych modelach? Najbardziej przeraa mnie to e to francuzy. Kiedy opiekowaem si flot 20 renwek. Wszystko byo dobrze dopki byy na gwarancji. Jak si skoczya to ja pi....e Co tydzie jakie auto w serwisie zwaszcza w zimie zwaszcza elektryka. Jak powiedzia go w serwisie auta dobrze skonfigurowane :) |
|
Data: 2015-10-08 19:55:09 | |
Autor: Cavallino | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 08.10.2015 o 19:33, Bolko pisze:
Bo to jest bardzo dobre auto z bardzo dobrym silnikiem diesla... I nic si nie zmienio, trzymaj si od tego z daleka. Jak tego nie chcesz to tylko co z Dalekiego Wschodu. |
|
Data: 2015-10-08 19:57:57 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu .10.2015 o 19:33 Bolko <suryga@gmail.com> pisze:
Najbardziej przeraża mnie to że to francuzy. W obecnych czasach to zaleta. Czasy Laguny II "laweta edyszyn" bezpowrotnie minęły. C4GP 2.0 hdi oprócz wersji ze skrzynią MCP to bezawaryjne auto.. Silniki jedne z lepszych wśród diesli (jeśli nie najlepsze) - oszczędne, bezawaryjne, tanie w serwisie. Jeśli rozważasz jakieś kombi - lepiej wg mnie kupić C4P (krótka wersja) - jeśli C4GP jest za duży. TG |
|
Data: 2015-10-08 20:07:13 | |
Autor: Cavallino | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 08.10.2015 o 19:57, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .10.2015 o 19:33 Bolko <suryga@gmail.com> pisze: Oczywiście. Tylko że calutki rok zajął ASO Renault doprowadzenie NOWEGO auta do stanu używalności. Całe szczęście że od tego momentu jakoś działa, ale to co wymienili przez rok nie powinno nigdy wyjść z fabryki. Z drugim problemem (klima) nic nie są w stanie zrobić przez lat 3, podobnie jak do pozbawienia czkawki na wolnych obrotach całej serii aut z silnikami K4M. |
|
Data: 2015-10-08 20:13:59 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu .10.2015 o 20:07 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
W dniu 08.10.2015 o 19:57, Tomasz Gorbaczuk pisze: Dacia to nie francuz :-) - ZNOWU?, naprawdę współczuję.. Ja piszę o aucie z silnikiem 2.0 hdi (taki był w wątku) - to jest bdb dopracowana konstrukcja. Praktycznie bez wad. Mam w rodzinie (oprócz mojego) jeszcze 2 auta z tym silnikiem - wszystkie zachowują się bez zarzutu. U siebie mam już prawie 200kkm (od nowości), zero problemów, NULL. Silnik nigdy nie naprawiany, pracuje tak jak po wyjściu z fabryki. TG |
|
Data: 2015-10-08 21:37:44 | |
Autor: Cavallino | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 08.10.2015 o 20:13, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .10.2015 o 20:07 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze: Na tej samej zasadzie Megane również nie, bo moja była produkowana w Turcji. - ZNOWU?, naprawdę współczuję..
Ale on pisał o francuskich ogólnie, a Ty zaprzeczyłeś żeby to był problem. Niestety - to jest problem, od którego zdarzają się wyjątki. Nawet jak silnik jest ok, a ponoć jest, to reszta już francuska. |
|
Data: 2015-10-09 18:55:56 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu .10.2015 o 21:37 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
Ale on pisał o francuskich ogólnie, a Ty zaprzeczyłeś żeby to był problem. No właśnie chodzi mi o te "francuzy ogólnie". Zgoda, że były, są modele bardziej awaryjne od innych - ale to pojedyncze przypadki i występują w każdej marce. Wrzucanie do jednego worka laguny II 1.9 dci i c4/c4gp to nieporozumienie. Francuzy to nie tylko renault. To tak jakby na podstawie bolączek pasata 2.0 TDI mówić, że każdy niemieć to złom. Tym bardziej, że teraz w każdej marce masz osprzęt, elektronikę Boscha/Valeo/denso itp i tak naprawdę to do końca nie wiadomo, czy ten francuz jest taki zły "bo to francuz" - czy też np. do Bosch dał ciała, jak było w przypadku laguny. Od paru lat nie mam styczności z Renault, mam za to do czynienia z PSA. Na kilka rożnych aut tego koncernu nie ma w moim otoczeniu żadnego niezadowolonego użytkownika w przeciwieństwie do np. Toyoty. TG |
|
Data: 2015-10-09 19:03:55 | |
Autor: Cavallino | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 09.10.2015 o 18:55, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .10.2015 o 21:37 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze: Ale przy francuskich, te pojedyncze przypadki to są wyjątki od całej megaawaryjnej reszty, a reguła jest odwrotna. |
|
Data: 2015-10-09 19:09:05 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu .10.2015 o 19:03 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
No właśnie chodzi mi o te "francuzy ogólnie". Zgoda, że były, są modele Pozostanę przy swoim zadaniu o francuzach. Przymierzam się powoli do nowego auta - "francuza" zamienię na kolejnego "francuza" :-) TG |
|
Data: 2015-10-09 19:23:41 | |
Autor: Cavallino | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 09.10.2015 o 19:09, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .10.2015 o 19:03 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze: Nie radzę - mówiłeś że do tej pory nie było z nimi źle u Cieb ie, więc zapewne już limit fuksa wyczerpałeś. A teraz jak wdepniesz to od razu głęboko..... ;-) |
|
Data: 2015-10-09 18:29:28 | |
Autor: ToMasz | |
Bezproblemowy diesel | |
Ja piszę o aucie z silnikiem 2.0 hdi (taki był w wątku) - to jest bdba ja konkretnie pytam o silnik RHY. Dlaczego? bo w silniku bez wad, będzie trzeba wymienić dwumasę turbo typu "Variable".... A wtedy auto będzie miało 14 lat i będzie kosztować tyle samo co kwota do zapłaty w serwisie. To właśnie spotkało agilę mojej mamy. co z tego że auto jest fajne i bezawaryjne, jak normalny element eksploatacyjny kosztuje 2 tysiaki? Dlatego chętnie kupię teraz albo za parę lat, najmłodsze auto z silnikiem hdi 2 litry 90 koni. Pytam jakie najmłodsze... ToMasz PS chyba ze do peugeota 307/308 jest dostępna modyfikacja wywalająca fap, dfp czy co tam trzeba i zamiast dwumasy da się zamontować standardowe koło zamachowe. |
|
Data: 2015-10-12 15:00:44 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 2015-10-09 o 18:29, ToMasz pisze:
Tak FAP'a wywalisz bez najmniejszego problemu... Natomiast co do dwumasy to z tego co pamitam nie ma zamiennika jednomasowego. Ale przy odpowiednim traktowaniu dwumasy prdzej sprzedasz auto ni wymienisz dwumas. A silnik RHY to do 2005 jeszcze stosunkowo atwo znale. Powyej to niestety szukanie igy w stogu siana. Sam miaem 2 auta z RHY (P206 i P307SW). Super silnik z serii pancernej |
|
Data: 2015-10-09 17:28:20 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
Bezproblemowy diesel | |
:
Najbardziej przeraża mnie to że to francuzy. W obecnych czasach to zaleta. Czasy Laguny II "laweta edyszyn" bezpowrotnie minęły. Na pewno nie 2.2 DCi :) |
|
Data: 2015-10-09 19:04:02 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu .10.2015 o 17:28 Czesław Wiśniak <paszol@won.pl> pisze:
Najbardziej przeraża mnie to że to francuzy. Czy na podstawie problemów z 2.0 TDI (PD), 2.5 V6 TDI, 2.0d BMW czy też nowszych wydaniach 2.1 CDI (Mercedes) można napisać, że wszystkie "Niemcy" to złomy? TG |
|
Data: 2015-10-09 19:06:15 | |
Autor: Cavallino | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 09.10.2015 o 19:04, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .10.2015 o 17:28 Czesław Wiśniak <paszol@won.pl> pisze: Na pewno żeby unikać, tak ogólnie, nie tylko z w/w powodów. Głównie dlatego, że absulutnie nie są warte swojej ceny - tutaj wyjątków nie ma (no może poza Fordem Ka za 25 tys). Ja od 20 lat unikam i nie żałuję. |
|
Data: 2015-10-09 19:14:46 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu .10.2015 o 19:06 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:
Czy na podstawie problemów z 2.0 TDI (PD), 2.5 V6 TDI, 2.0d BMW czy też Ja też unikam jak ognia, właśnie ze względu na stosunek ceny do jakości/wyposażenia ale nigdy by mi nie przyszło do głowy na podstawie wadliwych silników/modeli wypisywać takie uogólnienia. TG |
|
Data: 2015-10-13 08:17:01 | |
Autor: dddddddd | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 09.10.2015 o 19:04, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W dniu .10.2015 o 17:28 Czesław Wiśniak <paszol@won.pl> pisze: a co jest nie tak z 2.0d BMW? -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2015-10-09 11:52:55 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Bezproblemowy diesel | |
W dniu 2015-10-08 o 19:33, Bolko pisze:
Mniejsze modele: P308, P508, C4, C5, Ford Focus, Mondeo (od 2006?? w gr). No i jakie nowe auta od PSA i Forda.Bo to jest bardzo dobre auto z bardzo dobrym silnikiem diesla... Od Renwki to ja te bym si trzyma z daleka... A ja Francuza si nie boj tym bardziej czego z koncernu PSA |