Bezprzewodowe myszki klawiatury

Data: 2010-06-06 16:48:42
Autor: JFK
Bezprzewodowe myszki klawiatury
Mam pytanie: jaka jest rozpiętość czasu działania urządzeń bezprzewodowych
typu myszka czy klawiatura ?

Zakładam użytkowanie użytkowanie 6h dziennie.

Mam zestaw klawiatura + myszka bezprzewodowa pewnej firmy, przy takim
użytkowaniu żywotność myszki wynosi max tydzień, klawiatury znacznie dłużej.
Problem w tym że czytam w necie o myszkach które potrafią podobno
wytrzymywać 2-6 miesięcy na komplecie baterii, czy to możliwe ?

pozdrawiam

Data: 2010-06-06 16:56:58
Autor: Goomich
Bezprzewodowe myszki klawiatury
You have one message from: "JFK" <nospam@onet.pl>

Mam pytanie: jaka jest rozpiętość czasu działania urządzeń
bezprzewodowych typu myszka czy klawiatura?

Myszki na akumulatorkach dwa tygodnie na początku, później kilka dni. Klawiatury kilka miesięcy, więc nie zbankrutujesz kupując nowe baterie.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2010-06-06 17:15:43
Autor: Jacek
Dnia Sun, 06 Jun 2010 16:56:58 +0200, Goomich napisał(a):

[...]

Nie opowiadaj bzdur bazujac na wlasnych urzadzeniach.
Np mysz Logiteh VX Nano na bateriach wytrzymuje ok 150 dni.

Data: 2010-06-06 17:26:57
Autor: z
Goomich pisze:

Myszki na akumulatorkach dwa tygodnie na początku, później kilka dni. Klawiatury kilka miesięcy, więc nie zbankrutujesz kupując nowe baterie.

Myszka laserowa Logitech wytrzymuje 3 tygodnie. Dwa duże paluszki. Bez bawienia się w wyłączanie.
Z powodu dużej wagi jadę teraz na jednym małym paluszku akumulatorku i faktycznie wytrzymuje 3-4 dni. Cudów nie ma duży akumulator = długi czas używania.
Mimo wszystko do kabla już nie wrócę.

Data: 2010-06-07 20:50:59
Autor: JFK
Bezprzewodowe myszki klawiatury

Użytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisał w
wiadomości news:Xns9D8FAC6BDEC5Egoomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

ja kupiłem takie g..no:
http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=39292

jakościowo jestem całkiem zadowolony ale nie sądziłem że jest taka
rozpiętość w czasie działania myszek bezprzewodowych, ta działa wg
producenta 28godzin lol!

3 DNI A 3 MIESIĄCE TO JEST SPORA RÓŻNICA

Data: 2010-06-07 23:44:14
Autor: Norbert
Dnia Mon, 7 Jun 2010 20:50:59 +0200, JFK napisał(a):

3 DNI A 3 MIESIĄCE TO JEST SPORA RÓŻNICA

Ja mialem kiedys jakas chinszczyzne za 30 zl, ze stacja dokujaca. Jesli
przyszlo popracowac dluzej niz 10h to juz trzeba bylo sobie radzic bez myszy
:-)
Teraz jest w piwnicy, tam gdzie miejsce takich myszy ;-)

Norbert

Data: 2010-06-06 19:54:41
Autor: bim-bom
W dniu 2010-06-06 16:48, JFK pisze:
[...]

Logitech LX7 na 2 duże baterie działa ok. 3m przy częstym używaniu

Data: 2010-06-06 22:34:36
Autor: Norbert
Dnia Sun, 06 Jun 2010 19:54:41 +0200, bim-bom napisał(a):

Logitech LX7 na 2 duże baterie działa ok. 3m przy częstym używaniu

U mnie ta sama trzyma do 5 m-cy na aku GP Recyko+ ktore nie maja efektu
samorozladowania, bedacego najwiekszym problemem przy zasilaniu
dlugotrwalym. Mysz uzywana w tygodniu po minimum 10h/dobe, w weekendy 3-4h/d.

Norbert

Data: 2010-06-06 20:08:22
Autor: RobertCZ
[...]

  Moja Logitech B605 Nano juz 7 miesiecy chodzi na bateriach ktore byly w komplecie.Producent deklaruje 15 miesiecy.
I napewno warto kupic baterie, akku sie wyladowuja,chyba ze kupisz enelopy , ale to koszt juz wiekszy.Dochodzi jeszcze napiecie , bateria ma 1,5V a akku 1,25V
Pozdrawiam Robert .

Data: 2010-06-06 20:27:22
Autor: GLaF
Dnia Sun, 6 Jun 2010 16:48:42 +0200, JFK napisał(a):

Problem w tym że czytam w necie o myszkach które potrafią podobno
wytrzymywać 2-6 miesięcy na komplecie baterii, czy to możliwe ?

Logitech MX620 na dołączonych działała trochę ponad rok, na litowych (są
lżejsze) działa już ponad rok i ani śladu zużycia, sterownik pokazuje wciąż
100 %. Chyba prędzej mi ta mycha padnie niż baterie.

--
GLaF

Data: 2010-06-07 22:20:51
Autor: bagno

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości news:1m2qfq1efs6ge.1kh5x2id2nug$.dlg40tude.net...
[...]

Znaczy, że sterownik pokazuje głupoty.

Data: 2010-06-07 23:42:16
Autor: Norbert
Dnia Mon, 7 Jun 2010 22:20:51 +0200, bagno napisał(a):

[...]

To chyba prawda, u mnie na LX7 jedzie kilka m-cy na "poziom: dobry" a potem
w sekunde "krytyczny" od razu.

Norbert

Data: 2010-06-06 23:41:55
Autor: ApanasBudriszko
[...]

mozliwe, logitechy średnio 6-8 miesięcy przy mocnym obciążeniu

Data: 2010-06-07 10:20:39
Autor: kamil

"JFK" <nospam@onet.pl> wrote in message news:hugcm5$5pa$1news.onet.pl...
[...]

Klawiatura jakas microsoftowa dziala juz z pol roku na dwoch AAA, producent podaje do 2 lat nawet.

Mysza Sidewinder X8 ponad tydzien po 5-6 godzin dziennie, z tym ze ma zwykly akumulator AA i mozna ja ladowac podczas pracy, wiec w niczym padnieta bateria nie przeszkadza ani nie kosztuje.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-06-07 17:32:53
Autor: Saiko Kila
Bezprzewodowe myszki klawiatury
Proces JFK <nospam@onet.pl> zwrócił błąd:

[...]

U mnie jest prosta mysza Logitech m550, kupiona ponad miesiąc temu i
ciągle działa. Dość intensywnie wykorzystywana (Left 4 Dead średnio parę
godzin dziennie, nie mówiąc o innych sprawach). Tyle że producent
podaje, że ma wytrzymać ponad rok (15 miesięcy na dołączonych bateriach)
więc na razie po prostu w normie.

O bezprzewodowych klawiaturach nie wiem, dokąd nie będzie do nich
transferu prądu mikrofalami to mnie nie interesują :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-06-07 20:41:58
Autor: PC
Bezprzewodowe myszki klawiatury
O bezprzewodowych klawiaturach nie wiem, dokąd nie będzie do nich
transferu prądu mikrofalami to mnie nie interesują :)

Logitech ma ze stacją dokującą. Ale czy bezprzewodowo czy stykowo się aku ładują nie mam pojęcia.

PC

Data: 2010-06-07 22:22:45
Autor: Saiko Kila
Bezprzewodowe myszki klawiatury
Proces PC <p_c_h@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
O bezprzewodowych klawiaturach nie wiem, dokąd nie będzie do nich
transferu prądu mikrofalami to mnie nie interesują :)

Logitech ma ze stacją dokującą. Ale czy bezprzewodowo czy stykowo się aku ładują nie mam pojęcia.

Ta klawiatura faktycznie wygląda całkiem zachęcająco. Z tym prądem
chodziło jednak o to, że klawiatura której używam (G19) jest bardzo
prądożerna (nawet się nagrzewa), więc wszystkich jej właściwości nie
można zawrzeć w  klawiaturze bezprzewodowej ze zwykłą baterią. Musiałaby
mieć np. całkiem mocny nadajnik z przepustowością większą niż BT
umożliwia. Ten MX5500 może być jednak krokiem w dobrym kierunku, jako
druga klawiatura do kompletu, właśnie żeby mieć trochę bezprzewodowości.

Data: 2010-06-07 19:04:12
Autor: PC
Bezprzewodowe myszki klawiatury
Laserowa mysz Bluetooth Microsoft do laptopa póki co pół roku na dwóch paluszkach a klawiatura Bluetooth Logitech do PS3 jeszcze dłuzej.

PC

Data: 2010-06-11 22:53:36
Autor: hrabia
On 06/06/2010 04:48 PM, JFK wrote:
[...]

Moje dwa zestawy Micro$oftu działają około pół roku, zarówno klawisze jak i myszy. Używam dłużej niż 6h dziennie. Znacząco dłużej.

--
            hrabia Vader   -   http://www.rzeszow.net/
Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

Bezprzewodowe myszki klawiatury