Bezprzewodowe myszki klawiatury

Data: 2010-06-06 16:56:58
Autor: Goomich
Bezprzewodowe myszki klawiatury
You have one message from: "JFK" <nospam@onet.pl>

Mam pytanie: jaka jest rozpiętość czasu działania urządzeń
bezprzewodowych typu myszka czy klawiatura?

Myszki na akumulatorkach dwa tygodnie na początku, później kilka dni. Klawiatury kilka miesięcy, więc nie zbankrutujesz kupując nowe baterie.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu   UIN: 6750153

Data: 2010-06-06 17:15:43
Autor: Jacek
Dnia Sun, 06 Jun 2010 16:56:58 +0200, Goomich napisał(a):

[...]

Nie opowiadaj bzdur bazujac na wlasnych urzadzeniach.
Np mysz Logiteh VX Nano na bateriach wytrzymuje ok 150 dni.

Data: 2010-06-06 17:26:57
Autor: z
Goomich pisze:

Myszki na akumulatorkach dwa tygodnie na początku, później kilka dni. Klawiatury kilka miesięcy, więc nie zbankrutujesz kupując nowe baterie.

Myszka laserowa Logitech wytrzymuje 3 tygodnie. Dwa duże paluszki. Bez bawienia się w wyłączanie.
Z powodu dużej wagi jadę teraz na jednym małym paluszku akumulatorku i faktycznie wytrzymuje 3-4 dni. Cudów nie ma duży akumulator = długi czas używania.
Mimo wszystko do kabla już nie wrócę.

Data: 2010-06-07 20:50:59
Autor: JFK
Bezprzewodowe myszki klawiatury

Użytkownik "Goomich" <krzysztof.ferenc.usunto@interia.eu> napisał w
wiadomości news:Xns9D8FAC6BDEC5Egoomichskrzynkapl127.0.0.1...
[...]

ja kupiłem takie g..no:
http://www.ram.net.pl/product_info.php?products_id=39292

jakościowo jestem całkiem zadowolony ale nie sądziłem że jest taka
rozpiętość w czasie działania myszek bezprzewodowych, ta działa wg
producenta 28godzin lol!

3 DNI A 3 MIESIĄCE TO JEST SPORA RÓŻNICA

Data: 2010-06-07 23:44:14
Autor: Norbert
Dnia Mon, 7 Jun 2010 20:50:59 +0200, JFK napisał(a):

3 DNI A 3 MIESIĄCE TO JEST SPORA RÓŻNICA

Ja mialem kiedys jakas chinszczyzne za 30 zl, ze stacja dokujaca. Jesli
przyszlo popracowac dluzej niz 10h to juz trzeba bylo sobie radzic bez myszy
:-)
Teraz jest w piwnicy, tam gdzie miejsce takich myszy ;-)

Norbert

Bezprzewodowe myszki klawiatury