Bezprzewodowe myszki klawiatury

Data: 2010-06-07 10:20:39
Autor: kamil
Bezprzewodowe myszki klawiatury

"JFK" <nospam@onet.pl> wrote in message news:hugcm5$5pa$1news.onet.pl...
Mam pytanie: jaka jest rozpiętość czasu działania urządzeń bezprzewodowych
typu myszka czy klawiatura ?

Zakładam użytkowanie użytkowanie 6h dziennie.

Mam zestaw klawiatura + myszka bezprzewodowa pewnej firmy, przy takim
użytkowaniu żywotność myszki wynosi max tydzień, klawiatury znacznie dłużej.
Problem w tym że czytam w necie o myszkach które potrafią podobno
wytrzymywać 2-6 miesięcy na komplecie baterii, czy to możliwe ?

Klawiatura jakas microsoftowa dziala juz z pol roku na dwoch AAA, producent podaje do 2 lat nawet.

Mysza Sidewinder X8 ponad tydzien po 5-6 godzin dziennie, z tym ze ma zwykly akumulator AA i mozna ja ladowac podczas pracy, wiec w niczym padnieta bateria nie przeszkadza ani nie kosztuje.

Pozdrawiam
Kamil

Bezprzewodowe myszki klawiatury