Bezprzewodowe myszki klawiatury

Data: 2010-06-07 17:32:53
Autor: Saiko Kila
Bezprzewodowe myszki klawiatury
Proces JFK <nospam@onet.pl> zwrócił błąd:

Zakładam użytkowanie użytkowanie 6h dziennie.

Mam zestaw klawiatura + myszka bezprzewodowa pewnej firmy, przy takim
użytkowaniu żywotność myszki wynosi max tydzień, klawiatury znacznie dłużej.
Problem w tym że czytam w necie o myszkach które potrafią podobno
wytrzymywać 2-6 miesięcy na komplecie baterii, czy to możliwe ?

U mnie jest prosta mysza Logitech m550, kupiona ponad miesiąc temu i
ciągle działa. Dość intensywnie wykorzystywana (Left 4 Dead średnio parę
godzin dziennie, nie mówiąc o innych sprawach). Tyle że producent
podaje, że ma wytrzymać ponad rok (15 miesięcy na dołączonych bateriach)
więc na razie po prostu w normie.

O bezprzewodowych klawiaturach nie wiem, dokąd nie będzie do nich
transferu prądu mikrofalami to mnie nie interesują :)

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Data: 2010-06-07 20:41:58
Autor: PC
Bezprzewodowe myszki klawiatury
O bezprzewodowych klawiaturach nie wiem, dokąd nie będzie do nich
transferu prądu mikrofalami to mnie nie interesują :)

Logitech ma ze stacją dokującą. Ale czy bezprzewodowo czy stykowo się aku ładują nie mam pojęcia.

PC

Data: 2010-06-07 22:22:45
Autor: Saiko Kila
Bezprzewodowe myszki klawiatury
Proces PC <p_c_h@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
O bezprzewodowych klawiaturach nie wiem, dokąd nie będzie do nich
transferu prądu mikrofalami to mnie nie interesują :)

Logitech ma ze stacją dokującą. Ale czy bezprzewodowo czy stykowo się aku ładują nie mam pojęcia.

Ta klawiatura faktycznie wygląda całkiem zachęcająco. Z tym prądem
chodziło jednak o to, że klawiatura której używam (G19) jest bardzo
prądożerna (nawet się nagrzewa), więc wszystkich jej właściwości nie
można zawrzeć w  klawiaturze bezprzewodowej ze zwykłą baterią. Musiałaby
mieć np. całkiem mocny nadajnik z przepustowością większą niż BT
umożliwia. Ten MX5500 może być jednak krokiem w dobrym kierunku, jako
druga klawiatura do kompletu, właśnie żeby mieć trochę bezprzewodowości.