Bezprzewodowy internet

Data: 2014-02-24 19:29:21
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
Witam,
Potrzebuję dostęp do bezprzewodowego internetu, przeglądam oferty operatorów ale wydają mi się dość drogie. Może ktoś z Was pomoże w wyborze najtańszej oferty. Moje wymagania to ok 5 GB transferu miesięcznie w miejscu gdzie bardzo dobry zasięg mają wszystkie sieci. Posiadam modem Huawei E5830 bez simlocka, może być abonament lub karta.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-02-24 20:15:55
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-24 19:33, pwz pisze:
[...]

Z tym modemem będzie działać?

Data: 2014-02-24 20:28:54
Autor: qrt
Bezprzewodowy internet
Dnia Mon, 24 Feb 2014 20:15:55 +0100, DanW napisał(a):

[...]

to czy bedzie działać to jest mało istotne. Aero samo z siebie działa
bardzo średnio. Używałem tego awaryjnie ale prawde powiedziawszy już wole
kupić jakiś pakiet niż sie z tym męczyć bo o komfortowym korzystaniu z aero
to raczej nie można mówić.

Data: 2014-02-24 20:34:05
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-24 20:28, qrt pisze:
[...]

cenna uwaga, dziękuję
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-02-24 20:42:42
Autor: dizel
Bezprzewodowy internet
On Mon, 24 Feb 2014 20:34:05 +0100, DanW <mybox@gazeta.pl> wrote:

[...]

Aero ma swoje ograniczenia niestety no i jakość jest coraz gorsza bo
użytkowników przybywa, nawet nie chodzi o użytkowników aero ale plusa,
a oni mają wyższy priorytet na nadajnikach więc użytkownicy aero są
zrzucani na sam koniec, Od kilku miesięcy nie tylko u mnie ale i u
znajomych zauważyłem znaczne pogorszenie, wiadomo zależy też od
lokalizacji ale generalnie nie za ciekawie to wygląda.
Jak komuś nie szkoda kartę można zamówić, kwota w sumie wyjdzie około
30 zł to nie majątek i przetestować u siebie jak to działa.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-24 20:48:39
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-24 20:42, dizel pisze:
[...]

Tylko to czekanie na kartę trochę długie, zamówiłem bezpłatne trzy startery z play po 300 MB to na trochę mi wystarczy. Jeszcze pomyślę nad tym areo2 bo faktycznie korzystanie bez opłat wydaje się fajną rzeczą.
Pozdrawiam Dan

Data: 2014-02-24 21:00:42
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-24 20:48, DanW pisze:
[...]

Sprawdziłem i z tym modemem nie działa więc ewentualne wypróbowanie aero2 wiązało by się z zakupem nowego modemu. Nie wiem na ile to opłacalne by było.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-02-25 11:45:49
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Bezprzewodowy internet
Dnia 2014-02-24, o godz. 21:00:42
DanW <mybox@gazeta.pl> napisał(a):

Sprawdziłem i z tym modemem nie działa więc ewentualne wypróbowanie aero2 wiązało by się z zakupem nowego modemu. Nie wiem na ile to opłacalne by było.

Zerknij czy nie masz jakiegoś telefonu który może robić za router.

Zdrówko

Data: 2014-02-25 12:23:04
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
[...]

Niestety, mój telefon też nie współpracuje z aero2

Data: 2014-02-25 11:40:43
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Bezprzewodowy internet
Dnia 2014-02-24, o godz. 20:34:05
> [...]

> powiedziawszy już wole kupić jakiś pakiet niż sie z tym męczyć bo o
> komfortowym korzystaniu z aero to raczej nie można mówić.

I nie mająca wiele wspólnego z rzeczywistością. Jakoś bez problemu
siedzi od półtora roku karta Aero2 w iPad-zie i nie widzę problemów. A
jeździ toto naprawdę sporo. Problem jest zwykle z tym że użytkownicy
oczekują że będzie to działało z taka prędkością jak pakiety
komercyjne. Jeśli zaakceptuje się że to jest 0,5Mbps to po prostu
działa.

Zdrówko

Data: 2014-02-25 11:28:55
Autor: Michal Tyrala
Bezprzewodowy internet
On Tue, 25 Feb 2014 11:40:43 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:
> cenna uwaga, dziękuję

 I nie mająca wiele wspólnego z rzeczywistością. Jakoś bez problemu
 siedzi od półtora roku karta Aero2 w iPad-zie i nie widzę problemów.

Takich też nie: http://jdtech.pl/2014/02/aero2-problemy-z-polaczeniem-znowu-brakuje-adresow-ip.html#more-3290

Ja niestety od jakiegoś czasu potwierdzam...

 Problem jest zwykle z tym że użytkownicy oczekują że będzie to
 działało z taka prędkością jak pakiety komercyjne. Jeśli zaakceptuje
 się że to jest 0,5Mbps to po prostu działa.

Ja nie z tych, dla których internet = youtube w HD ;-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2014-02-25 13:45:42
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Bezprzewodowy internet
Dnia 2014-02-25, o godz. 11:28:55
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> napisał(a):

> [...]

Ja niestety od jakiegoś czasu potwierdzam...

Jeśli Aero traktuje się jako stały i jedyny dostęp do inetrentu24/7/365
to jest to problem. Co więcej jest to problem powodowany także takim
użytkowaniem - czyli sesja wisi czy jest potrzeba czy też nie.
Ja nie z tych, dla których internet = youtube w HD ;-)

Mnie brakuje ofert np. 0,25Mbps. Bo nie potrzebna mi
10-20-5-100-pierdyliard Mbps w sytuacji gdy głownie pracuję zdalnie na
terminalu znakowym. I nie ma nic dla mnie. :-(

Zdrówko

Data: 2014-02-25 13:02:05
Autor: Michal Tyrala
Bezprzewodowy internet
On Tue, 25 Feb 2014 13:45:42 +0100, Maciek Babcia Dobosz wrote:

 Jeśli Aero traktuje się jako stały i jedyny dostęp do inetrentu24/7/365
 to jest to problem.

Jest problem z ,,dobiciem'' się do opera w godzinach szczytu.
Od sposobu uzytkowania zalezy jak bardzo upierdliwy, ale problem *jest*.

Data: 2014-02-25 18:07:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bezprzewodowy internet

"Michal Tyrala" slrnlgp52d.1pe.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl

Jest problem z ,,dobiciem'' się do opera w godzinach szczytu.
Od sposobu uzytkowania zalezy jak bardzo upierdliwy, ale problem *jest*.

Ja (w Białymstoku) nie mam.

Data: 2014-02-25 15:25:48
Autor: J.F
Bezprzewodowy internet
Użytkownik "MaciekBabciaDobosz"  napisał w wiadomości
[...]

Ale w warunkach BDI Aero2 ma zapisane ze nie moze stosowac ograniczen, innych niz predkosc i rozlączanie po godzine,  ktorych nie stosuje w wersji platnej.

No chyba ze wersja platna tez ma ograniczona pule IP, ktora jednak nie jest przekraczana  :-)

Ja nie z tych, dla których internet = youtube w HD ;-)

Tez dla ludzi, a tablety coraz lepsze :-)

Mnie brakuje ofert np. 0,25Mbps. Bo nie potrzebna mi
10-20-5-100-pierdyliard Mbps w sytuacji gdy głownie pracuję zdalnie na
terminalu znakowym. I nie ma nic dla mnie. :-(

Ale po co ci az 0.25Mbs do znakow ? :-)

Poza tym nie rozumiem - oferta moze i szybsza, ale szybkosc nie przeszkadza.
A ze transmitujesz wolno, to i maly pakiet ilosciowy wystarczy, a takie oferty sa :-)

J.

Data: 2014-02-25 18:10:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bezprzewodowy internet

"J.F" 530ca7ef$0$2159$65785112@news.neostrada.pl

Ja nie z tych, dla których internet = youtube w HD ;-)

Tez dla ludzi, a tablety coraz lepsze :-)

Youtuba ma buforowanie. :) Można i w FHD całe długometrażowce oglądać. :)

Data: 2014-02-25 18:05:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bezprzewodowy internet

"Maciek Babcia Dobosz" 20140225114043.14af9ffd@babcia-workstation

[...]

IMO problemem jest niestabilność łącza i opóźnienia
oraz jittering -- a jest to typowe dla 3G w ogóle, nie
zaś dla samego Aero2. Innymi słowy -- narzekający słabo
orientują się w tematyce 3G. :) IMO Aero2 jest całkiem
niezłe jak na 3G.

Nie wiem, jak z Aero2 na/po LTE.

Niektóre pingi (zmierzone przeze mnie z nudów) dla HSPA+
są naprawdę obiecujące. Bywa, że WiFi daje więcej/gorzej
niż HSPA+ -- rzecz jasna są sporadyczne i drastyczne
wyjątki, nie zaś jakaś prawidłowość.

Samo HSPA też wypada nieźle.

Data: 2014-03-01 13:47:47
Autor: JoteR
Bezprzewodowy internet
"Maciek Babcia Dobosz" napisał:

o komfortowym korzystaniu z aero to raczej nie można mówić.

cenna uwaga, dziękuję

I nie mająca wiele wspólnego z rzeczywistością.

A jednak ma. Ja rozumiem, że na stronach www te 512 kbs się wykłada, ale że w centrum Chołoty (korekta - nie poprawiać!) nie da się przeglądać grup dyskusyjnych via NNTP? Dyć to sam tekst.

JoteR

Data: 2014-02-25 04:54:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bezprzewodowy internet

"qrt" x838d0gl1yg4.mzm9tdyz8xkz$.dlg@40tude.net

[...]

Ja na Aero2 nie narzekam.

Data: 2014-02-26 08:01:07
Autor: qrt
Bezprzewodowy internet
Dnia Tue, 25 Feb 2014 04:54:28 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[...]

moze to wynika z charakterystyki mojej pracy. Poprostu często musze
odbierać i wysyłać duże ilości danych i zwyczajnie aero nie daje rady.

Data: 2014-02-26 08:33:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bezprzewodowy internet

"qrt" 14hsxz673168j.1vuetan83zapq$.dlg@40tude.net

moze to wynika z charakterystyki mojej pracy. Poprostu często musze
odbierać i wysyłać duże ilości danych i zwyczajnie aero nie daje rady.

Bo to raczej do amatorskich zastosowań,  nie do profesjonalnych. :)
Maluchem (sławnym) nie przewieziesz naraz 40 ludzi -- to nie autobus.

Data: 2014-02-26 11:07:55
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Bezprzewodowy internet
Dnia 2014-02-26, o godz. 08:01:07
qrt <m@il.jakis> napisał(a):

moze to wynika z charakterystyki mojej pracy. Poprostu często musze
odbierać i wysyłać duże ilości danych i zwyczajnie aero nie daje
rady.

Na Twoim przykładzie - bynajmniej się nie czepiam ;-) - widać jak
projekt Aero poszedł w całkiem innym kierunku niż planowali to
ustawodawcy. Aero w założeniach miało być dostępem dla sieci dla
"wykluczonych". Ludzi których po prostu nie stać na zakup innego łącza.
Nie miał służyć do celów komercyjnych czyli do pracy. Niestety na
skutek podejścia operatora (niewielka dostępność kart, przyjęcie
rozwiązań technicznych wykluczających wiele urządzeń dostępowych etc.)
stałą się raczej internetemdla geeków i często właśnie używanym do
celów komercyjnych. A do komercyjnego zastosowania to łącze się nie
nadaje czego wielu z użytkonwików nie za bardzo chce zrozumieć. To jest
łącze które ma w założeniu służyć do dostępu do
WWW/poczty/komunikatorów a nie do wysyłania dużej ilości komercyjnych
danych.

Zdrówko

Data: 2014-02-26 11:53:31
Autor: Budzik
Bezprzewodowy internet
Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz babcia@jewish.org.pl ...

WWW/poczty/komunikatorów a nie do wysyłania dużej ilości komercyjnych
danych.

No własnie.
A korzystanie na tym z www to dramat.
Komunikatory? Skype nawet z samym głosem nie daje rady.
A wszystko to nie na jakims zadupiu tylko w Poznaniu...

Data: 2014-02-26 12:26:29
Autor: Michal Tyrala
Bezprzewodowy internet
On Wed, 26 Feb 2014 11:53:31 +0000 (UTC), Budzik wrote:
 Komunikatory?

Że niby IM (używany jako IM) na Aero2 nie pójdzie?
 Skype nawet z samym głosem nie daje rady.

SIPy działają, a to że skype jest sprawny inaczej to nie nowina...

Data: 2014-02-26 14:51:30
Autor: Budzik
Bezprzewodowy internet
Użytkownik Michal Tyrala wiesiu@bdm.com.pl ...

 Komunikatory?

Że niby IM (używany jako IM) na Aero2 nie pójdzie?
W sumie wypowiedzi była całością i moje wątpliwości dotyczące komunikatorów tyczylo się jednego z najpopularniejszych ale...
I tak nie wiem co to IM :)

 Skype nawet z samym głosem nie daje rady.

SIPy działają, a to że skype jest sprawny inaczej to nie nowina...

A tego rownież nie znam.
W kazdym razie wyszlo mi ze wygodniej kupic raz na rok 12 gb transferu za 40zł albo raz na 3 miesiace podobna ilosc - uzytkownik i tak wiecej nie zuzywa. :)

Data: 2014-02-26 19:04:21
Autor: John Kołalsky
Bezprzewodowy internet

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

No właśnie komunikator :-)

Pewnie chodziło o to, że wiadomości bardziej tekstowe niż audiowizualne, czyli gołe XMPP. XMPP to podstawowy protokół komunikatorów :-)

 Skype nawet z samym głosem nie daje rady.

SIPy działają, a to że skype jest sprawny inaczej to nie nowina...

A tego rownież nie znam.

To podstawowy obecnie protokół VoIP.

Data: 2014-02-27 07:39:52
Autor: Michal Tyrala
Bezprzewodowy internet
On Wed, 26 Feb 2014 14:51:30 +0000 (UTC), Budzik wrote:
> [...]
 I tak nie wiem co to IM :)

Instant Messenger, znaczy komunikator. Jak używany tak, jak nazwa
wskazuje, to jak najbardziej ładnie śmigają po Aero.
Używanie tego jak ftp, wideorozmow czy voip już może niekoniecznie, bo
jednak predkosc cienka. Ale wtedy czy to jeszcze jest IM?

>  A tego rownież nie znam.

Protokół VoIP. I da się spokojnie gadać. A w/w wynalazek to się nie
tylko na Aero nie nadaje do niczego, IMHO :/

Data: 2014-02-27 10:47:27
Autor: qrt
Bezprzewodowy internet
Dnia Thu, 27 Feb 2014 07:39:52 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

[...]

no ale skype jest standardem. Także w pracy sie go używa do rozmów czy
videorozmów. Moze sie to podobać albo nie ale takie są fakty. I to ze skype nie działa
dobrze na aero jest odbierane jako wada aero a nie skypa. I nie ma sie w
zasadzie czemu dziwić.

Data: 2014-02-27 11:44:49
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Bezprzewodowy internet
Dnia 2014-02-27, o godz. 10:47:27
qrt <m@il.jakis> napisał(a):

no ale skype jest standardem. Także w pracy sie go używa do rozmów czy
videorozmów.

Ale Aero nie było dedykowane do pracy...

Moze sie to podobać albo nie ale takie są fakty. I to ze skype nie
działa dobrze na aero jest odbierane jako wada aero a nie skypa.

Bo jak się Porshe nie da przewieźć kilkunastu ton cementu na budowę
domu to jest to dobierane jako wada Porshe a nie użytkownika który
wpada na pomysł używania do jakiegoś celu rozwiązania które do tegoż
nie było dedykowane.

Zdrówko

Data: 2014-02-27 21:58:35
Autor: John Kołalsky
Bezprzewodowy internet

Użytkownik "qrt" <m@il.jakis>

[...]

To ja widać przegapiłem jego standaryzację :-)

Data: 2014-02-28 08:29:37
Autor: Michal Tyrala
Bezprzewodowy internet
On Thu, 27 Feb 2014 10:47:27 +0100, qrt wrote:
> Protokół VoIP. I da się spokojnie gadać. A w/w wynalazek to się nie
> tylko na Aero nie nadaje do niczego, IMHO :/

 no ale skype jest standardem.

Inaczej rozumiem ,,standard''.

 Moze sie to podobać albo nie ale takie są fakty. I to ze skype nie działa
 dobrze na aero jest odbierane jako wada aero a nie skypa.

Skype ,,działał inaczej'' na szybkich łączach (kilkadziesiąt Mbit/s) u
różnych dostawców. Fakt, że ja głównie to tepsy testowałem (a nie
skype-skype), ale takie miałem potrzeby.
SIP od trzech dostawców działa jak złoto (także na Aero), skype ni*uja.
I newsowe ,,fakty'' jakoś nie przekonają mnie, że jest inaczej, sorry.

Data: 2014-02-27 10:41:54
Autor: qrt
Bezprzewodowy internet
Dnia Wed, 26 Feb 2014 11:07:55 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

Dnia 2014-02-26, o godz. 08:01:07
qrt <m@il.jakis> napisał(a):

[...]

ale ale chwileczke :)

Nie o to chodzi. Dla mnie internet po gsm w ogóle słabo sie nadaje do
pracy. Aero zamówiłem ot tak z ciekwości głownie dlatego ze jest za free. Wsadziłem tą karte do tableta i tak sobie korzystam z tego jak wyjeżdżam na
wieś. Sprawdzam pogodę, czytam newsy, chodze po portalach, nawet jakiś
filmy na YT obejrzę. Konsumuje treści jak sie to ładnie mówi. Do takich
zastosowań i tak sprawdza sie raczej średnio. Da sie korzystać ale o
komforcie nie ma mowy. Chciałem też to wykorzystać jak awaryjny backup łączą. Bo awarie sie jednak
zdarzają. I tutaj już aero klęka zupełnie. Dlatego swego czasu kupiłem kartę orange z 15gb na pół roku za 50 zeta i
aero wylądowało w szufladzie.  15 bg na pół roku mi styka - koszt akceptowalny ale i komfort znacznie
wyższy.

Data: 2014-02-27 11:54:15
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Bezprzewodowy internet
Dnia 2014-02-27, o godz. 10:41:54
qrt <m@il.jakis> napisał(a):

[...]

Ależ nadal nie rozumiesz założenia na podstawie którego powstało Aero.
To miało w ząłożeniu być łącze budżetowe dla tych których na inne łącze
nie stać. Miało być przy tym zrealizowane tak by nie konkurowało z
rozwiązaniami komercyjnymi. To nie miało być łącze do pracy. To nie
miało być łącze backupowe dla innych łącz. Coś jak darmowy internet
udostępniany np. przez miasta. I ma swoje ograniczenia - prędkość
rozłączanie co godzinę. A wielu użytkowników nie zna tych założeń i
zdaje im się że to ma być takie samo łącze jak inne. I próbują stosować
je do celów dla jakich nie zostało stworzone. I są rozczarowani że nie
działa tak jak inne stąd wypisują negatywne opinie.

U mnie Aero siedzi w jednym tablecie z którego głownie dzieciak
korzysta. Ja na co dzień w sumie korzystam z kart z tranferem data w 4-5
urządzeniach. I naprawdę Aero używane w celu do którego powstał nie
wyróżnia się jakoś na minus. Trzeba tylko pamiętać o ograniczeniach
samego rozwiązania - i tyle.

Zdrówko

Data: 2014-02-27 12:33:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Bezprzewodowy internet

"Maciek Babcia Dobosz" 20140227115415.51b9af87@babcia-workstation

miało być łącze backupowe dla innych łącz. Coś jak darmowy internet
udostępniany np. przez miasta.

Aero2 pracuje poprawnie -- białostockie HotSpoty raczej ;) nie.

Data: 2014-02-27 15:31:54
Autor: qrt
Bezprzewodowy internet
Dnia Thu, 27 Feb 2014 11:54:15 +0100, Maciek BabciaDobosz napisał(a):

Dnia 2014-02-27, o godz. 10:41:54
qrt <m@il.jakis> napisał(a):

[...]

ależ ja rozumiem. Tylko z mojej perspektywy osoby która chyba cyfrowo
wykluczona nie jest, aero jest ze tak powiem mało atrakcyjne :)

I przyjmuje (jak sie okazuje nie do końca słusznie) iż dla innych osób
umiejących skonfigurować czytnik i wysłać posta na usenet także :)

Data: 2014-02-28 10:24:33
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Bezprzewodowy internet
Dnia 2014-02-27, o godz. 15:31:54
qrt <m@il.jakis> napisał(a):

[...]

Jak nie jesteś wykluczony cyfrowo to to po prostu oferta nie dla
Ciebie więc nie narzekaj. ;-)

Zdrówko

Data: 2014-02-24 19:33:56
Autor: Trybun
Bezprzewodowy internet
[...]

  Abonament to nie za bardzo się orientuję, a na kartę to na dzień dzisiejszy Plus wydaje się być bezkonkurencyjny.

Data: 2014-02-24 20:03:07
Autor: masti
Bezprzewodowy internet
Dnia pięknego Mon, 24 Feb 2014 19:33:56 +0100 osobnik zwany Trybun
napisał:

[...]

a mają coś nowego? bo do tej pory to play miał 15G/125zł

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-25 13:28:29
Autor: Trybun
Bezprzewodowy internet
napisał:

[...]

I pomyśleć że Plus kiedyś miał gorzszą ofertę od tej powyższej Play.

Tak - w Play nic sie nie zmieniło, nadal 15GB za 125zł na 3 miesiące. Plus oczywiście ograniczenie prędkości do 1 Mb/s, które nadal funkcjonuje.

Data: 2014-02-24 20:38:17
Autor: dizel
Bezprzewodowy internet
On Mon, 24 Feb 2014 19:33:56 +0100, Trybun <CHE@jahu.com> wrote:

[...]

To napisz tak z ciekawości co daje i za ile?

Pozdrawiam

Data: 2014-02-25 13:27:43
Autor: Trybun
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-24 20:38, dizel pisze:
[...]

Zwłaszcza ta oferta jest bezkonkurencyjna - 100zł= 15GB na transfer i 4ro miesięczna ważność konta. Idealne dla kogoś kto w necie nie gra online i nie ogląda filmów. Poza tym w ramach tych 100zł można poświęcić 10 złociszy i aktywować nocny transfer* przez miesiąc gdyby była potrzeba ściągnięcia bądź wysłania jakichś większych treści w necie.

* Nocny transfer= 50GB.

Data: 2014-02-25 16:45:28
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-25 13:27, Trybun pisze:
[...]

PLAY ma 5 GB za 19,99 zł za m-c przy umowie na czas nieokreślony - wychodzi taniej niż w PLUSie.

Data: 2014-02-25 16:10:23
Autor: masti
Bezprzewodowy internet
Dnia pięknego Tue, 25 Feb 2014 16:45:28 +0100 osobnik zwany DanW napisał:

* Nocny transfer= 50GB.
PLAY ma 5 GB za 19,99 zł za m-c przy umowie na czas nieokreślony -
wychodzi taniej niĹź w PLUSie.

tyle to ja potrzebuję w telefonie. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-25 17:40:28
Autor: Trybun
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-25 16:45, DanW pisze:
[...]

Tak, ale mówimy o ofercie "Na Karę" a w niej Plus bije Play o kilka długości. I co dziwne - o ile dawniej Play przodował w atrakcyjnosci ofert na kartę, tak teraz od dłuższego czasu ma oferty najmniej korzystne dla klienta. Pewnie to efekt zatrudniania "gwiazdek" do reklamy firmy, inni obniżają ceny a Play zatrudnia kosztownych naganiaczy.

Data: 2014-02-25 20:13:17
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-25 17:40, Trybun pisze:
[...]

Zakładając temat napisałem, że może być abo lub karta

Data: 2014-02-26 14:54:03
Autor: Trybun
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-25 20:13, DanW pisze:
[...]

No ale nie można wrzucać wszystkich ofert do jednego worka, i porównywać atrakcyjności abonamentowej usługi Play do kartowej Plusa.

Data: 2014-02-24 19:34:50
Autor: dizel
Bezprzewodowy internet
On Mon, 24 Feb 2014 19:29:21 +0100, DanW <mybox@gazeta.pl> wrote:

[...]

Najtaniej to w Orange patent z 25gb za 15 zł na kartę, tyle że już się
Orange jorgnął o co chodzi i na razie zablokowana jest możliwość
kupienia bonów. Promocja nie została odwołana ale coś tam w niej
zmieniają więc nie wiadomo czy dalej będzie można z tego korzystać.
Opis działania:
http://czlowiekpromocja.manifo.com/blog-824/orange-25-gb-mobilnego-internetu-na-30-dni-za-15-zl

Pozdrawiam

Data: 2014-02-24 20:23:39
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-24 19:34, dizel pisze:
[...]

Chyba już za późno :(

Data: 2014-02-24 21:59:59
Autor: ToMasz
Bezprzewodowy internet

Chyba już za późno :(
weź mnie nie strasz, ze 2 tygodnie temu działało....

ToMasz

Data: 2014-02-24 22:03:55
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-24 21:59, ToMasz pisze:

Chyba już za późno :(
weź mnie nie strasz, ze 2 tygodnie temu działało....

ToMasz
Poczytaj sobie, ponoć już nie działa. Z allegro też jakby "wyparowały" te oferty, nie sprawdziłem osobiście i może to plotka ale coś jest na rzeczy.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2014-02-24 22:06:54
Autor: dizel
Bezprzewodowy internet
On Mon, 24 Feb 2014 21:59:59 +0100, ToMasz
<news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

Chyba już za późno :(
weź mnie nie strasz, ze 2 tygodnie temu działało....

"Orange Polska Nie wycofaliśmy bonów, ale zmieniamy proces techniczny,
wprowadzamy inny sposób aktywacji kodów. Wkrótce (ok. miesiąca) usługa
na nowo pojawi się w sklepach w szerszej niż do tej pory dystrybucji."
Co to oznacza można się domyślić, bonów już nie kupisz, chyba że
wcześniej kupiłeś więcej  możesz ładować, czy doładuje myślę że tak bo
promocja jeszcze wisi na stronie. Nie można wygenerować nowych kodów w punktach w których były dostępne.

Pozdrawiam

Data: 2014-02-24 22:13:34
Autor: DanW
Bezprzewodowy internet
W dniu 2014-02-24 22:06, dizel pisze:
[...]

Pewnie nie będą się po nowemu przekładać na transmisję danych bo to się im nie opłacało.
Pozdrawiam

Bezprzewodowy internet