Bezrobocie w Kielcach

Data: 2009-06-12 21:52:37
Autor: Anatol
Bezrobocie w Kielcach
http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,6711871,Urzednicy__Bezrobotny__Nie_mamy_takiego.html

"..Przez miesiąc Miejski Urząd Pracy w Kielcach nie mógł znaleźć jednego bezrobotnego z prawem jazdy, podstawową znajomością komputera i średnim wykształceniem."

Anatol

Data: 2009-06-12 21:57:15
Autor: awe
Bezrobocie w Kielcach

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:h0ublh$9o4$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
o wyjechal pewnie do Irlandii
awe

Data: 2009-06-12 22:42:30
Autor: MH
Bezrobocie w Kielcach

> "..Przez miesiąc Miejski Urząd Pracy w Kielcach nie mógł znaleźć jednego > bezrobotnego z prawem jazdy, podstawową znajomością komputera i średnim > wykształceniem."

> [...]

A ty pajacu ślęczysz całymi dniami , przy kompie zakupionym przez projektantkę
mody.  Kurde , od świtu do nocy ...  "Ucys siem" jakiegoś tam zawodu. Bez
znajomości matematyki nie wróżę ci w tym rzemiośle niczego dobrego .
CYC już ci to powiedział ... , masz mentalność kilkuletniego dziecka ...

Hmm.., może za ostro ?! Odpowiedz tak szczerze na pytania. Tak , tu na grupie.. Ale tak szczerze , o ile stać cię na to ..

1) Od pewnego czasu walisz tu posty (nie komentuję treści) od poranka , do
nocy.. Nie masz nic innego do roboty ??

2) Z czego ty chłopie żyjesz ??!! Tak na poważnie .. , z tych postów ?!

3) Odpowiedz na powyższe pytania jak Prawdziwy Chłop , albo
   a) zamilknij
   b) przemyśl i przyznaj się do błędu
   c) znajdź se inny sposób na życie

MH

Data: 2009-06-13 12:53:48
Autor: awe
Bezrobocie w Kielcach
MH ty jestes tak prymitywny i prosty jak ten przecietny burek biegajacy za sukami w twojej okolicy. Jak ty palanciku chcesz ze mna pogadac jak rowny z rownym jak ty nie masz zdolnosci honorowej. Nawet nie masz odwagi sie przedstawic z imienia i nazwiska a od tego powinienes zaczac. Ktos kto w zemstwie za calkiem przyzwoity email wyslany przypadkowo na priv publikuje kogos dane osobe jest zwykla kurwa meska. Jakie jest twoje imie i nazwisko chloptasiu.
Co cie interesuje moj stan posiadania. Nie masz dzieci i zony 50-letni stary  durniu? Poszukujesz wsparcia? Daruj sobie. Nigdy w zyciu nie dalbym ci zlamanego szelonga bo nie mama zamiaru fundowac ci viagry i tych prostych i zabiedzonych dziewuszek w Chinach. Oklamujesz siebie, zone, dzieci i te dziewuszki.
To niesamowite jak ty sie trzesiesz i pofukujesz udajac faceta bedac prawde mowiac prymitywnym cwelem. Nie mam ani jednego powodu zeby cie szanowac. Nawet na tej grupie nigdy nie napisales ani jednego sensownego zdania. Idz zacznij leczyc swoje kompleksy, impotencje fizyczna i intelektulana u jakiegos profesjonalisty.
Nikt nie chce z toba gadac - bo nawet nie masz kolegi ktorego moglbys sie poradzic jak w wieku 50 lat wyrwac jakas malolate w chinach tylko biegasz po forach i szukasz rad.
Jeszcze do tego wyskakujesz z jakas mat. Ekon mat ma  z matematyka tyle wspolnego co ty z kultura osobista. Moglbym dawac z tego korepetycje za ciezka kase i jak bede potrzebowal na chleb to zawsze moge to zrobic.
Bede pisal na te grupy tak duzo i tak czesto jak tylko sie da...wiesz czemu? Bo mnie na to stac
awe

Data: 2009-06-12 22:26:55
Autor: Adam
Bezrobocie w Kielcach
Anatol wrote:

[...]

I co w tym dziwnego? Przcież pod rządami PO w Polsce nikt po maturze,
znający obsługę komputera i posiadający prawi jazdy nie szuka pracy -
wszyscy znaleźli zatrudnienie.
AC

Data: 2009-06-12 23:11:33
Autor: MH
Bezrobocie w Kielcach

I co w tym dziwnego? Przcież pod rządami PO w Polsce nikt po maturze,
znający obsługę komputera i posiadający prawi jazdy nie szuka pracy -
wszyscy znaleźli zatrudnienie.

Głupiś jak but !!!

A ty byś chciał ... , "Do drzwi puka ktoś ... , ze snu budzi mnie !!
Nie wiem czego chce ode mnie ....."

Tak po Pezetpeerowsku i po Pisiorsku !!

http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=YA0StKhkZZc Użyj dziadku resztek mózgu .. MH

--