Bezrobotni 50+ bez pomocy

Data: 2014-02-05 09:19:01
Autor: Stokrotka
Bezrobotni 50+ bez pomocy
Ty się nie rozczulaj nad 50+, ja mam 40+, wyższe, i teżnie mam zatrudnienia, ani żadnej pomocy w tym kierunku. A trwałego zatrudnienia to już 30+ nie mają.

Pierwszą pszyczyną jest praktyczna likwidacja prawna umuw na czas nieokreślony, a za komuny była to umowa prawie jedyna dostępna - i słusznie.

Mamy pszecież KAPITALIZM - KONKURENCJĘ.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a