Bezrobotni mają się dobrze!

Data: 2020-08-29 08:46:11
Autor: Runt
Bezrobotni mają się dobrze!
https://natemat.pl/259533,przemyslaw-czarnecki-prywatnie-jaki-ma-majatek-i-gdzie-mieszka

"Bezrobotny syn Czarneckiego zgromadził majątek, o jakim prawie każdy Polak może pomarzyć."

"Przez ostatni rok nie podjął pracy zarobkowej. Właśnie został posłem i zarabia 12,5 tys. zł miesięcznie. Do tego dochodzą środki na wynajęcie mieszkania: miesięcznie to około 2,2 tys. zł. Czarnecki do Sejmu wszedł w miejsce Dawida Jackiewicza, który zdobył mandat europarlamentarzysty. Syn Ryszarda Czarneckiego został posłem PiS."

"Przemysław Czarnecki ma dwa mieszkania: mniejsze warte 300 tys. zł i większe warte 600 tys. zł. Na koncie ma 3 tysiące złotych i 700 euro. Jego polisa emerytalna warta jest 20 tys. zł. Wartość BMW 745 z 2002 roku to około 30 tys. zł."

Można? ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!