Bezsens obowiązku kasków

Data: 2010-02-15 17:19:41
Autor: (pj)
Bezsens obowiązku kasków
W dniu 2010-02-15 14:26, Mikolaj Rydzewski pisze:
[...]

Ja wiem, że biorąc sprzęt z wypożyczalni na stoku bierze się to co jest.
Tylko, że znowu miało być dobrze, a wyszło jak zawsze...

chodzi, o to żeby nałożyć na prawnych opiekunów odpowiedzialność w razie wypadku, a skoro ci są na tyle [piiiip] żeby mieć bezpieczeństwo, najczęściej własnego, dziecka głęboko z tyłu - cóż... ich sprawa i pieniądze (albo ich ubezpieczyciela)

to nie jest wina ustawodawcy

--
pozdr
pj

Data: 2010-02-16 07:58:40
Autor: nuroslaw
Bezsens obowiązkukasków
> [...]

chodzi, o to żeby nałożyć na prawnych opiekunów odpowiedzialność w razie wypadku, a skoro ci są na tyle [piiiip] żeby mieć bezpieczeństwo, najczęściej własnego, dziecka głęboko z tyłu - cóż... ich sprawa i pieniądze (albo ich ubezpieczyciela)

po co? Odpowiedzialny pewnie i tak o tym pomyślał, a tak zamiast leczyć dziecko, będą karać jego rodziców....

Data: 2010-02-16 16:39:40
Autor: (pj)
Bezsens obowiązkukasków
W dniu 2010-02-16 07:58, nuroslaw@poczta.fm pisze:

po co? Odpowiedzialny pewnie i tak o tym pomyślał, a tak zamiast leczyć
dziecko, będą karać jego rodziców....

byłbyś łaskaw rozwinąć?

--
pozdr
pj

Data: 2010-02-21 10:10:20
Autor: MichałG
Bezsens obowiązku kasków
(pj) pisze:
[...]

nie szukaj winy - raczej braku elementarnego pomyślunku.... (tak dobrze
myślisz- ustawodawcy!)

Pozdrawiam
Michał

Bezsens obowiązku kasków