Bezstresowo wychowane pokolenie doros這.

Data: 2013-02-13 15:13:41
Autor: xan
Bezstresowo wychowane pokolenie doros這.
http://polskalokalna.pl/wiadomosci/swietokrzyskie/kielce/news/4-miesieczne-dziecko-w-szpitalu-zostalo-pobite,1892569,3332

"4-miesi璚zne dziecko z obra瞠niami czaszki i 瞠ber trafi這 do jednego z kieleckich szpitali. Prawdopodobnie zosta這 pobite przez ojca - poinformowa Grzegorz Dudek, rzecznik 鈍i皻okrzyskiej policji,.

Ch這pczyk trafi do szpitala dzieci璚ego ze z豉maniami 瞠ber i obra瞠niami g這wy. Jest w ci篹kim stanie. Pracownicy szpitala od razu zawiadomili policj.

Policja nie wyklucza, 瞠 dziecko mog這 zosta pobite. Podejrzenia pad造 na 28-letniego ojca dziecka. Zosta ju zatrzymany."

#########################################################################3

ζpy obci望 takiemu to ma這, a zdaje si b璠zie gorzej, patrze po tym co teraz wyprawiaj ma這laty to za nied逝go b璠zie strach wyj嗆 na ulic.

Data: 2013-02-13 15:46:42
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-13 15:13, xan pisze:
[...]

Chcieli鈣a kapitalizmu to go mata.. Tylko w tym systemie cz這wiek cz這wiekowi wilkiem (bez obrazy dla wilka, kt鏎y to pewnie by si porzyga gdyby mia 篡 w kapitalizmie),.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
  Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-13 08:48:03
Autor: glob
On 13 Lut, 15:46, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Nie Trybun, kto kto by bity b璠zie bi innych, to kto kogo bito i
wkodowano 瞠 jak on by bity , to nic si nie stanie jak on b璠zie
bi.
 Niebite dzieci w doros造m 篡ciu nie bij dzieci, lub kto zrozumia
瞠 bicie nic nie daje. Wi篥niowie dlatego tacy sko篡 do przemocy, bo
ich ojcowie katowali i jak ojciec co chwila t逝k, to on tylko tak
potrafii.

Data: 2013-02-13 18:01:06
Autor: Marek Czaplicki
glob pisze na pl.soc.polityka w dniu 鈔oda 13 luty 2013 17:48:

[...]

Nie za bardzo mo積a si z tym zgodzi. Piszesz, 瞠 ten kto dostawa baty b璠zie bi innych. To stanowi 瞠 wytwarza豚y si zamkni皻y kr庵 bicia; bity w dzieci雟twie bije swych r闚ie郾ik闚, a jak doro郾ie bije swoje dzieci, a one znowu i znowu bij innych i tak w k馧ko. Kto musi przerwa ten kr庵 i mo瞠 cz瘰to s to ludzie bici, tacy kt鏎zy m闚i sam by貫m bity i wiem jak to si odbija na psychice i ja nie b璠 bi, zar闚no r闚ie郾ik闚 jak i swych dzieci. Przypomina to troch nadstawianie drugiego policzka, ale jest jedyn skuteczn metod na przerwanie kr璕u. Bo dziecko nie bite i nie zastraszane zna inne metody wychowania, kt鏎e gdy doro郾ie przeleje na swoje dzieci.

Data: 2013-02-13 09:32:49
Autor: glob
On 13 Lut, 18:01, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

skuteczn metod na przerwanie kr璕u. Bo dziecko nie bite i nie zastraszane
zna inne metody wychowania, kt鏎e gdy doro郾ie przeleje na swoje dzieci.

No dok豉dnie, z kr璕u bicia mo積a si wyrwa , je郵i si zrozumie 瞠
nie musz na郵adowa kr璕u ale rozumiem , jestem 鈍iadomy,  瞠 bicie
nakr璚a bicie i moje niebite dziecko b璠zie my郵a這 a nie katowa這,
my郵enie to lepszy przetrwalnik ni przemoc.

Data: 2013-02-13 10:01:34
Autor: glob
Bezstresowo wychowane pokolenie doros這.
ALICE MILLER - najwybitniejsza wsp馧czesna my郵icielka w dziedzinie
psychiatrii.

ALICE MILLER the most significant thinker in psychiatry today
Interviewed by Diane Connors
1997 Omni Publications International, Ltd.
 t逝m. Robert Wa鄂iewicz

Ksi捫ki Alice Miller opisuj wykorzystane i zmuszone do milczenia
dzieci, kt鏎e nast瘼nie zaczynaj niszczy samego siebie i/lub
innych.  Takim dzieckiem by Adolf Hitler m闚i autorka.
Ustawicznie 幢e traktowany przez ojca i porzucony emocjonalnie przez
matk, styka si w domu tylko z okrucie雟twem. Nauczy si wi璚
pos逝sznego przyjmowania codziennych kar i nie kwestionuj帷ej niczego
uleg這軼i. Po latach wzi掖 rewan. Jako doros造 powiedzia kiedy:
Patrzenie, jak nie鈍iadomi ludzie staj si tym, co im si przydarza,
daje nam specjaln, ukryt przyjemno嗆.?

S豉wna w Europie Alice Miller, opisa豉 篡ciorys Hitlera w ksi捫ce:
 Zniewolone dzieci雟two- ukryte 廝鏚豉 tyranii.
 W tej samej ksi捫ce opisuje ona histori Christiany F., kt鏎a tak
opowiada o swoim dzieci雟twie:
 Mia豉m trudno嗆 z odr騜nieniem liter K i H. Kt鏎ego wieczoru matka
usilnie stara豉 si mi to wyt逝maczy. Nie mog豉m skupi uwagi na tym,
co do mnie m闚i豉, bo zacz窸am wy豉wia sygna造 narastaj帷ej z這軼i u
ojca. Zawsze dobrze wiedzia豉m, co nast徙i za chwil. I nast徙i這..
Poszed po kij od szczotki i spra mnie. To mia這 mnie nauczy
odr騜nia K od H. A poniewa nie przyby這 mi od tego wiedzy ani
sprawno軼i umys這wej, dosta豉m kilka nast瘼nych kopniak闚 i odes豉no
mnie do 堯磬a.?

Christiana F. posz豉 na ulic i sta豉 si narkomank.

 Nie trzeba nam ksi捫ek z zakresu psychologii, by鄉y mogli nauczy si
szacunku dla w豉snych dzieci m闚i Miller.
 Potrzeba nam tylko gruntownego zrewidowania naszych metod
wychowawczych i tego, jak ho逝bimy je, by zado嗆uczyni tradycji.
 W taki sam spos鏏, jak byli鄉y traktowani w dzieci雟twie, traktujemy
potem samych siebie przez reszt 篡cia: albo z okrucie雟twem albo z
ciep貫m i ochron. W pierwszym wypadku nasze najbardziej do逝j帷e
cierpienia, fundujemy zazwyczaj najpierw sobie, a p騧niej naszym
dzieciom.

Pierwsza ksi捫ka Alice Miller: Dramat udanego dziecka, zosta豉 wydana
w 1979 roku w Niemczech. Pod pierwotnym tytu貫m: Wi篥niowie
dzieci雟twa, znajdujemy trzy kr鏒kie eseje opisuj帷e, w jaki spos鏏
rodzice projektuj na dzieci swoje uczucia, pomys造 i marzenia. Aby
przetrwa i nie utraci ich mi這軼i, dzieci ucz si pos逝sze雟twa,
jednak gasz帷 w豉sne uczucia i potrzeby, gasz swoje pr鏏y bycia
autentycznym sob. Rezultatem jest najcz窷ciej depresja, odp造w si
witalnych, utrata swojego ja m闚i Miller.

Dramat udanego dziecka przyci庵n掖 szerokie rzesze odbiorc闚 w
Europie, a p騧niej w Stanach Zjednoczonych. Wkr鏒ce ukaza造 si
nast瘼ne dwie ksi捫ki: Zniewolone dzieci雟two i Nie b璠ziesz wiedzia,
kt鏎e nadal skupia造 si na krzywdach dziecka, ale w pog喚bieniu o
studia nad nadu篡ciami, o postawy wychowawcze, teorie psychologiczne
oraz leczenie.

Ostatniego lata (1997) Miller wyda豉 Obrazki z dzieci雟twa  zbi鏎 66
akwarel przedstawiaj帷ych cz御tk jej serca. Zacz窸a malowa
czterna軼ie lat wcze郾iej. We wst瘼ie do albumu pisze:    Po pi璚iu
latach malowania, kt鏎e wybuch這 u mnie spontanicznie, zacz窸am pisa
ksi捫ki. Nie by這by to nigdy mo磧iwe bez wyzwolenia wewn皻rznego,
jakie da這 mi malarstwo. Im wi璚ej wolno軼i uzyskiwa豉m w zabawie z
kolorami, tym wi璚ej musia豉m podwa瘸 rzeczy, jakich nauczy豉m si
dwadzie軼ia lat wcze郾iej.

Dopiero gdy zacz窸am pisa ksi捫ki, odkry豉m jak wrogie jest dzieciom
nasze spo貫cze雟twovopowiada Alice.   Dosz豉m do u鈍iadomienia sobie,
瞠 wrogo嗆 wobec dzieci ma niezliczone formy, nie tylko na poziomie
oboz闚 zag豉dy, ale na wszystkich poziomach spo貫cznych i w ka盥ej
intelektualnej dyscyplinie, tak瞠 niestety w wi瘯szo軼i szk馧 i
podej嗆 terapeutycznych.

Urodzona w 1923 roku w Polsce, Miller uczy豉 si i mieszka w
Szwajcarii. Uko鎍zy豉 studia psychoanalityczne w Zurychu i jako
praktykuj帷a analityczka naucza豉 tej metody przez ponad dwadzie軼ia
lat.

Data: 2013-02-14 08:23:28
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-13 17:48, glob pisze:
[...]

Oczywi軼ie masz sporo racji. Jednak nie ma na to regu造, a poza tym trzeba rozr騜nia maltretowanie dziecka od dyscyplinuj帷ego klapsa.

Data: 2013-02-14 03:35:51
Autor: glob
On 14 Lut, 08:23, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Ka盥a przemoc do dzieci jest z豉, to robi osoby bezrozumne bo jest
masa innych normalnych sposob闚.

Data: 2013-02-14 12:52:14
Autor: Wiesiaczek

#########################################################################3

> Nie Trybun, kto kto by bity bdzie bi innych, to kto kogo bito i
> wkodowano 髒e jak on by bity , to nic si nie stanie jak on bdzie
> bi.
> Niebite dzieci w dorosym 髒yciu nie bij dzieci, lub kto
> zrozumia
> 髒e bicie nic nie daje. Wi驕niowie dlatego tacy sko髒y do przemocy, bo
> ich ojcowie katowali i jak ojciec co chwila tuk, to on tylko tak
> potrafii.

Oczywicie masz sporo racji. Jednak nie ma na to reguy, a poza tym
trzeba rozr籀髒nia maltretowanie dziecka od dyscyplinujcego klapsa.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym

Ka髒da przemoc do dzieci jest za, to robi osoby bezrozumne bo jest masa
innych normalnych sposob籀w.

Pogrozi palcem czy postraszy kominiarzem?

--
Wiesiaczek (dzi z DC)

"Ja pij tylko przy dw籀ch okazjach:
Gdy s og籀rki i gdy ich nie ma" 簧

Data: 2013-02-14 05:45:58
Autor: glob
On 14 Lut, 13:52, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

> [...]

> innych normalnych sposob闚.

Pogrozi palcem czy postraszy kominiarzem?

"Ja pij tylko przy dw鏂h okazjach:
Gdy s og鏎ki i gdy ich nie ma" (R)

W這篡 w堯cznie sobie w ty貫k i na niej podskakiwa.

Data: 2013-02-14 15:23:12
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-14 12:35, glob pisze:

[...]

Pozwol sobie nie zgodzi si z Tob, w poprawnym  wychowaniu nie mo瞠 zabrakn望 i klapsa czasem. Dziecko tak瞠 trzeba uczy dyscypliny, szacunku i pokory, niestety s這wami nie wszystko mo積a wpoi. Ale oczywi軼ie nie mo瞠 to by klaps dla samego klapsa.. Daziciak musi wiedzie za co dosta i za co grozi klaps.

Data: 2013-02-14 07:28:41
Autor: glob
On 14 Lut, 15:23, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

No w豉郾ie lepiej klapsa, a p騧niej dzieciak zdyscyplinuje si陰 jak捷
w krzakach. A jakby ciebie kto klapsa bo nie chcesz kocha
kapitalist闚. To now rewolucje by powo豉.

Data: 2013-02-14 07:39:29
Autor: glob
On 14 Lut, 16:28, glob <struktural...@gmail.com> wrote:

> [...]

No w豉郾ie lepiej klapsa, a p騧niej dzieciak zdyscyplinuje si陰 jak捷
w krzakach. A jakby ciebie kto klapsa bo nie chcesz kocha

Tylko ch堯d i bicie przygotowuj dziecko do 篡cia. Ca貫 pokolenia
wychowano wed逝g tych zasad.

- A w efekcie ukszta速owano przysz造ch tyran闚 i zbrodniarzy, jak
twierdzi Pani w ksi捫ce "Zniewolone dzieci雟two. Ukryte 廝鏚豉
tyranii".
 - W鈔鏚 przyw鏚c闚 Trzeciej Rzeszy nie ma ani jednego, kt鏎y nie
by豚y bity. Ojciec Rudolfa Hessa chcia biciem wychowa go na
misjonarza. Bite dziecko t逝mi gniew, rozpacz, l瘯 i bezsilno嗆.
Zakazany gniew przeradza si w nienawi嗆 do siebie lub innych, np.
mniejszo軼i narodowych. Hitler mia szczeg鏊ne powody, by przela sw
nienawi嗆 na 砰d闚. Jego ojciec Alois bi syn闚 pejczem. Wy豉dowywa
na nich z這嗆 za poni瞠nia z w豉snego dzieci雟twa. Za bied, brak
ojca, w徠pliwe pochodzenie. Babka Hitlera zasz豉 w ci捫, gdy
pracowa豉 jako s逝膨ca u pewnego 砰da z Grazu. Nie wiadomo, kto by
ojcem dziecka: czeladnik m造narski, kt鏎ego babka po郵ubi豉 pi耩 lat
po narodzinach dziecka, jego kuzyn, ubogi rolnik, kt鏎emu odda豉
dziecko na wychowanie, czy wspomniany 砰d. Cho Alois zrobi karier
jako urz璠nik celny, nie zapomnia poni瞠. Bra odwet na rodzinie.
Ma造 Adolf codziennie dostawa porcj bat闚. Pozostawa這 mu zacisn望
z瑿y, wyprze si siebie i identyfikowa si ze swym prze郵adowc,
kt鏎ego w "Mein Kampf" nazywa "panem ojcem". Wyparty gniew wr鏂i jako
nienawi嗆 do 砰d闚, kt鏎zy uosabiali upokorzon cz窷 jego "ja".
Badania pokazuj, 瞠 60 proc. terroryst闚 niemieckich pochodzi z dom闚
pastor闚. Gdy mo瞠my odczu gniew jako integraln cz窷 siebie, nie
mamy potrzeby skaka innym do gard豉.

- Czy bicie wszystko wyja郾ia? Dzi m闚i si o genetycznym
uwarunkowaniu zachowa.
 - Dlaczego zatem tylu Niemc闚 ze z造mi genami urodzi這 si w豉郾ie
trzydzie軼i lat przed Hitlerem? 疾by m鏬 zrobi t robot? Miliony
ludzi pozwoli造 si zdominowa ideologii, tak jak byli zdominowani w
dzieci雟twie. Nawet intelektuali軼i niemieccy ulegli urokowi Hitlera.
Zdolno嗆 do przeciwstawienia si otaczaj帷ej rzeczywisto軼i nie wynika
z inteligencji, lecz z dost瘼u do swego prawdziwego "ja". Wychowani w
pruskim ch這dzie Niemcy musieli st逝mi sw鎩 b鏊 i wsp馧czucie.
Wyparte uczucia musia造 gdzie znale潭 uj軼ie. I znalaz造 na 砰dach.
To by genialny pomys Hitlera. Jak powiedzia Himmlerowi: "Gdyby nie
by這 砰d闚, nale瘸這by ich wymy郵i". Niszczono bezbronnych 砰d闚,
uosobienie budz帷ej l瘯 cz窷ci w豉snej psychiki.

- Nie ka盥e bite dziecko wyrasta na tyrana. Od czego to zale篡?
 - Je郵i dzieci s traktowane okrutnie przez rodzic闚, ale maj przy
sobie cho熲y jedn wsp馧czuj帷 osob: babci, nauczycielk czy
s御iadk, nie stan si w przysz這軼i oprawcami. Je郵i nie ma nikogo,
nie pozostaje dziecku nic innego, jak zepchn望 b鏊 w pod鈍iadomo嗆 i
idealizowa gwa速. Natomiast 鈍iadek o鈍iecony to kto, kto wie, co
znacz urazy dzieci. Terapeuta. Jego zrozumienie pozwala do鈍iadczy,
jak byli鄉y niezrozumiani, jego uczciwo嗆 ujawnia dotychczasowe
k豉mstwa, jego szacunek pozwala u鈍iadomi sobie pogard dla siebie..
M闚i o tym, by powi瘯szy liczb 鈍iadk闚 o鈍ieconych.

- Czy jest r騜nica mi璠zy klapsem i biciem? Czy ka盥y klaps jest
urazem?
 - Ka盥e uderzenie jest poni瞠niem dziecka. Gdy pytam matki, czy bij
swoje dzieci, m闚i, 瞠 tylko daj im klapsy. Wiele z nich m闚i: "Nie
bij dziecka, gdy jest starsze, tylko gdy ma貫, daj mu klapsy". Im
wcze郾iej, tym gorzej. W豉郾ie w pierwszych trzech latach 篡cia
kszta速uje si nasz m霩g. Dziecko, kt鏎e dostaje od kochanej matki czy
ojca klapsy, nie umie sobie z tym poradzi. Klaps boli. Poniewa
dziecko nie mo瞠 przesta ufa tym, kt鏎ych kocha, uczy si nie ufa
w豉snemu cierpieniu. W jego m霩gu utrwalaj si fa連zywe informacje.
Prowadzono badania nad maltretowanymi dzie熤i rumu雟kimi. Tomografia
komputerowa ujawni豉, 瞠 w tych rejonach ich m霩g闚, kt鏎e kieruj
uczuciami, maj one o 20-30 proc. mniej po陰cze nerwowych.

- Matka daje klapsa, by uchroni dziecko przed zagro瞠niem, by nie
wpad這 na przyk豉d pod samoch鏚.
 - Je郵i uderzymy ma貫 dziecko, by nauczy je, 瞠 auta s
niebezpieczne, to ono nic nie b璠zie wiedzia這 o autach, tylko b璠zie
si nas ba這. Dziecko nie rozumie zwi您ku bicia z autem. Wszystkie
badania na temat kary, szczeg鏊nie cielesnej, pokazuj, 瞠 prowadzi
ona do wzrostu agresywno軼i u dziecka. Trzeba ratowa dziecko przed
samochodami, ale w inny spos鏏. Gdy jest starsze, trzeba z nim
rozmawia, je郵i ma貫 - wzi望 w ramiona, przytrzyma. We Francji, po
spotkaniu z matkami karmi帷ymi piersi, podesz豉 do mnie m這da kobieta
z 15-miesi璚znym dzieckiem i m闚i: "Daj klapsy, ale bez przemocy".
Pytam: "Czy to mo磧iwe?" "Tak - ona m闚i - bo kocham synka, nie chc
mu zadawa b鏊u. Ale bez klaps闚 on nie mo瞠 si nauczy". "Czy nie ma
pani z nim k這pot闚?" - pytam. "Czasami kurczowo si mnie trzyma i nie
chce bawi si z innymi dzie熤i. Czy mo磧iwe, 瞠 on si boi?" "A je郵i
m捫 uderzy pani, czy b璠zie si pani obawia豉, 瞠 zrobi to ponownie?"
Wtedy si okaza這, 瞠 ona by豉 strasznie bita. Musia豉 przesta czu.
Teraz wszyscy w rodzinie powtarzaj jej, 瞠 bez klaps闚 nie mo積a
wychowa dziecka. Powiedzia豉m jej: "Niech pani kocha syna tak, jak
pani chce go kocha".

- By造 ju pr鏏y wychowywania bez klaps闚, bez stresu. Liberalne
wychowanie nie sprawdzi這 si. Pokaza這, 瞠 dzieci musz zna granice.
 - Po pierwsze, to, co nazywamy stawianiem granic, jest cz瘰to nasz
potrzeb. Po drugie, nie wolno myli zaniedbania z wychowaniem w
poszanowaniu wolno軼i i godno軼i dziecka. Nie jest wolno軼i, je郵i
nikt nie interesuje si dzieckiem i na wszystko mu si pozwala.
Rodzice w r騜ny spos鏏 rani dziecko. S oboj皻ni, zaj璚i sob.
Opuszczaj je w trudnych sytuacjach. Zaniedbanie jest czasem gorsze
ni trauma. Czterdzie軼i lat temu Spitz opisa dzieci umieraj帷e w
najlepszych warunkach z powodu opuszczenia przez matk.

- Jak zatem uczy dzieci, pokazywa im granice?
 - Odwiedzi豉 mnie znajoma z dwuletni c鏎k. Ma豉 wszystkiego
dotyka豉. Matka nie zabrania豉 jej tego. Uprzedzi豉 mnie, 瞠 dziecko
jest ciekawe. Schowa豉 ostre rzeczy. Po zabawie od這篡豉 je na
miejsce. Gdy wr鏂i造鄉y po spacerze, ma豉 bra豉 rzeczy, a potem
odk豉da豉 je, tak jak wcze郾iej matka. Dziecko uczy si obserwuj帷
zachowanie doros造ch. Gdy zabraniamy mu, zabijamy jego naturaln
zdolno嗆 organizowania 篡cia. Najwa積iejsza jest niewymuszona obecno嗆
matki. Obecna w ten spos鏏 matka uwa瘸, co robi dziecko, reaguje na
jego potrzeby, zapewnia mu bezpiecze雟two, ale szanuje jego wolno嗆 i
ciekawo嗆.

- Jak przerwa t kl徠w pokole, przymus powtarzania przemocy?
 - Pierwszym krokiem jest rozpoznanie, 瞠 to, czego sami
do鈍iadczyli鄉y w dzieci雟twie, nie zawsze by這 dobre. Wtedy
prze篡wamy b鏊, 瞠 nie mo積a tego zmieni. Ale ten b鏊 ju co w nas
zmienia. I nie powtarzajmy, 瞠 to jest dobre. Dzi nikt nie mo瞠
twierdzi, 瞠 bicie dziecka daje dobre rezultaty.

- Czy jest Pani za wprowadzeniem zakazu bicia dzieci?
 - Zdecydowanie tak. W Niemczech w 1997 roku by豉 taka inicjatywa, ale
4/5 parlamentarzyst闚 g這sowa這 przeciw temu.

- G這sowali doro郵i, nie dzieci.
 - W豉郾ie. W szko豉ch nie wolno bi obcych dzieci, ale w domu w豉sne
dziecko nadal mo瞠my uderzy.

- Najbli窺ze dziesi璚iolecie ma by wychowaniem dla pokoju. Jakie to
wychowanie?
 - Bez gwa速u i przemocy, by dzieci wierzy造, 瞠 mo積a porozumiewa
si bez bicia. Mo瞠my mie pi瘯ne konferencje rozbrojeniowe, ale jak
d逝go bijemy dzieci, tak d逝go uczymy je przemocy i tak d逝go b璠 na
鈍iecie wojny.

Data: 2013-02-17 20:22:55
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-14 16:39, glob pisze:

Tylko ch堯d i bicie przygotowuj dziecko do 篡cia. Ca貫 pokolenia
wychowano wed逝g tych zasad.

I g堯d, to prawda, takie warunki naucz m這dego cz這wieka szacunku. A r璚e opadaj gdy si widzi te dzisiejsze metody - to rzucanie w siebie 篡wno軼i, te wrzaski dzieciak闚 w miejscach takich jak szpital. Ona maja gdzie matk prosz帷 瞠by by造 cicho. Powiedz mi glob jak ty wp造wasz na dzieciaka 瞠by by cicho, a on nie ma na to najmniejszej ochoty?

Data: 2013-02-17 20:23:10
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-14 16:28, glob pisze:

[...]

Nigdy bym si nie wa篡 dzieciakowi wpaja jakich pogl康闚 politycznych, czy religijnych, a ju klapsy dyscyplinuj帷e w takich kwestiach s czym absurdalnym.

Data: 2013-02-17 11:30:38
Autor: glob
On 17 Lut, 20:23, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Mo積a zamiast klapsa, zabroni komputera i muszisz by konsekwentny na
jak d逝go, to dzieciak poczuje 瞠 ma granice, kt鏎e trzeba szanowa, a
klaps niczego nie uczy tylko robi krzywd.

Data: 2013-02-18 21:26:53
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-17 20:30, glob pisze:

Mo積a zamiast klapsa, zabroni komputera i muszisz by konsekwentny na
jak d逝go, to dzieciak poczuje 瞠 ma granice, kt鏎e trzeba szanowa, a
klaps niczego nie uczy tylko robi krzywd.

Nie nie, to nie s dobre metody wychowawcze, Nie dasz komputera to p鎩dzie do kolegi i zacznie pornole ogl康a, nie dam kieszonkowego, to mo瞠 doprowadzi 瞠 zacznie kra嗆 itd itp. Nic nie zast徙i w wychowaniu klapsa.

Data: 2013-02-18 12:42:31
Autor: glob
On 18 Lut, 21:26, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Klaps go nic nie nauczy, za to metoda kara/nagroda to metoda
behawioralna, u篡wana przez Nianie telewizyjn i ona jest dobra,
sprawdza si.

Data: 2013-02-19 23:18:16
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-18 21:42, glob pisze:

Klaps go nic nie nauczy, za to metoda kara/nagroda to metoda
behawioralna, u篡wana przez Nianie telewizyjn i ona jest dobra,
sprawdza si.

No c騜, skoro tak uwa瘸sz.. ;-) Ogl康a貫 glob  mo瞠 "Ballad o Januszku"?

Data: 2013-02-19 15:10:27
Autor: glob
On 19 Lut, 23:18, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Tak ogl康a貫m, -balad o Januszku-propaganda komusza, kt鏎a chcia豉
pokaza, 瞠 jako zomo i rodziece nie pa逝j to dzieciak b璠zie
mordowa, a prawda jest taka, 瞠 z rodzin przemocowych te dzieci
bardzo szybko trafiaj za kraty. Bandziory, to co do jednego bite
dzieci.

Data: 2013-02-20 15:02:29
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-20 00:10, glob pisze:

[...]

Ja my郵 瞠 w tej Januszka rodziny brak這 r瘯i ojca.

Data: 2013-02-20 08:34:30
Autor: glob
On 20 Lut, 15:02, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:

> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

To propaganda a nie fakty, fakty siedz w pierdlu i ka盥ego ojciec
naparza, a on zacz掖 naparza innych i nawet ojca, bo naparzanie
dziecko z domu wynios這 jako norma i ci co wyj o bicie to patologia.

Data: 2013-02-19 16:36:27
Autor: Przemys豉w M.
Bezstresowo wychowane pokolenie doros這.
Dnia Mon, 18 Feb 2013 21:26:53 +0100, Trybun napisa(a):

[...]

Kiedy doro郾ie b璠zie 膨da samochodu, nie otrzyma to przywali staremu z
bejsbola.

--
"Jedn z zalet demokracji jest to, 瞠 nikt kto zosta wybrany
nie jest g逝pszy ni ci co go wybrali. Im g逝pszy jest ten wybrany, tym g逝psi s ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-19 10:17:55
Autor: glob
On 19 Lut, 16:36, Przemys豉w M. <BronimyPiSprze...@gaztea.pl> wrote:

> [...]

nie jest g逝pszy ni ci co go wybrali. Im g逝pszy jest ten
wybrany, tym g逝psi s ci co go wybierali..."

Dzieci napierdalane morduj ojc闚 lub na staro嗆 na ulicy wywalaj.

Data: 2013-02-19 23:18:11
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-19 16:36, Przemys豉w M. pisze:

[...]

Co chcesz przez to powiedzie? Bo wg. ciebie nie powinien wcale czeka na doro郾iecie a przywali staremu bejsbolem gdy ma bezkarne 10 lat.

Data: 2013-02-13 16:14:38
Autor: Wielki Elektryk
W dniu 2013-02-13 15:46, Trybun pisze:
[...]

Ja sobie nie przypominam zeby ktos z mojej rodziny chcial kapitalizmu jesli ktokolwiek go chcial to jakies niedojebane chlopstwo pokroju lechya walesy.

Data: 2013-02-14 08:23:07
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-13 16:14, Wielki Elektryk pisze:

[...]

Oj mia ten Lechu ca貫 tabuny wielbicieli. Tylko dzisiaj jako ma這 kto si do tego przyznaje.

Data: 2013-02-14 09:20:02
Autor: Grzegorz Z.
(Saga rodzin polskich) Bezstresowo wychowane pokolenie doros這.
xan napisa:

Policja nie wyklucza, 瞠 dziecko mog這 zosta pobite. Podejrzenia pad造 na 28-letniego ojca dziecka. Zosta ju zatrzymany."

Pewnie peda.

--
"We are controlling the transmission"

Data: 2013-02-14 10:03:06
Autor: Bogdan Idzikowski
(Saga rodzin polskich) Bezstresowo wychowane pokolenie doros這.

U篡tkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomo軼i news:kfi6m7$o03$1dont-email.me...
xan napisa:

Policja nie wyklucza, 瞠 dziecko mog這 zosta pobite. Podejrzenia pad造
na 28-letniego ojca dziecka. Zosta ju zatrzymany."

Pewnie peda.

I z partnerem sp這dzi dziecko! Genialne! Pary homoseksualne nie b璠 potrzebowa造 adoptowa dzieci. B璠 mieli w豉sne!

ubawiony

--
Donald Tusk - "wola豚ym si nie urodzi, ni na grobach zmar造ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-02-14 19:21:29
Autor: mkarwan
(Saga rodzin polskich) Bezstresowo wychowane pokolenie doros這.
U篡tkownik "Grzegorz Z." <torri@higginson.org> napisa w wiadomo軼i news:kfi6m7$o03$1dont-email.me...

Z list闚 Grzegorza Z. tch鏎zliwie ukrywaj帷ego si za anonymizerem

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i m鎩 partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wesp鏊 w zesp鏊 z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zam闚 sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Serdecznie zyd闚 nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlos闚 i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"M鎩 oficer prowadzacy r闚niez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"G闚no prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zam闚 na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosci鏊"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety B鏬 Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale kr鏊estwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl