Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Bezustanne zjadanie pasków klinowych

Bezustanne zjadanie pasków klinowych

Data: 2011-05-05 11:05:09
Autor: Agent
Bezustanne zjadanie pasków klinowych

Silnik to 2.2dci. To co jeszcze może być?

Popsute sprzęgiełko na alternatorze.

Data: 2011-05-05 11:11:37
Autor: Sebastian Biały
Bezustanne zjadanie pasków klinowych
On 2011-05-05 11:05, Agent wrote:
Silnik to 2.2dci. To co jeszcze może być?
Popsute sprzęgiełko na alternatorze.

O czekaj, a mozna to sprawdzić bez demolowania alternatora/silnika?

Zakładam że podobnie w klimie?

Data: 2011-05-05 11:18:44
Autor: Agent
Bezustanne zjadanie pasków klinowych

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iptpkm$ep9$5news.onet.pl...
On 2011-05-05 11:05, Agent wrote:
Silnik to 2.2dci. To co jeszcze może być?
Popsute sprzęgiełko na alternatorze.

O czekaj, a mozna to sprawdzić bez demolowania alternatora/silnika?

Zakładam że podobnie w klimie?

Klima ma inny rodzaj sprzęgła

Data: 2011-05-06 10:42:40
Autor: Nex@pl
Bezustanne zjadanie pasków klinowych
W dniu 2011-05-05 11:11, Sebastian Biały pisze:
On 2011-05-05 11:05, Agent wrote:
Silnik to 2.2dci. To co jeszcze może być?
Popsute sprzęgiełko na alternatorze.

O czekaj, a mozna to sprawdzić bez demolowania alternatora/silnika?

Zakładam że podobnie w klimie?

Hm, poszperaj w necie, ja całe szczęście tego nie mam, ale jest to może dobry trop, te sprzęgiełko pozawal alternatorowi kręcić się po wyłączeniu silnika, zatem zobacz czy jak zgasi ktoś silnik, to widać żeby wirinik dalej się obracał czy staje momentalnie.

Ale i tak jak dla mnie to nie do wiar, kiedyś sprzęgiełek nie było i paski sie nie rwały, może przeczyść szczotką koła pasowe, nie mam już pomysłów niestety :)

Data: 2011-05-06 16:08:02
Autor: tor
Bezustanne zjadanie pasków klinowych

Ale i tak jak dla mnie to nie do wiar, kiedy¶ sprzêgie³ek nie by³o i
paski sie nie rwa³y, mo¿e przeczy¶æ szczotk± ko³a pasowe, nie mam ju¿ pomys³ów niestety :)

Dok³adnie. Teraz wszêdzie sprzêgie³ka, t³umiki drgañ skrêtnych, ko³a dwumasowe. Normalnie masakra. Ja mam stare auto, ma jakies 22lata obecnie. Jest tam pasek osprzêtu wielorowkowy i raz jak mi pad³o ³o¿ysko alternatora, to poprostu zgas³ mi silnik. Si³a hamuj±ca by³a tak du¿a ¿e silnik siê zatrzyma³, a paska nie ruszy³o, choæ ma tyle co silnik. Jak pasek komu¶ tam czêsto zrywa , to poprostu jest brak osiowo¶ci w napêdzanych ko³ach, albo pasek jest zbyt lu¼ny i siê wyciera. Popatrzcie na konstrukcje takiego paska i jakie si³y musi przenosiæ. Tym bardziej, ¿e k³opot za³o¿yciela tematu jest jednostkowy, a nie masowy. Czyli nie wynika z b³êdów konstrukcyjnych .


Pozdrawiam

Bezustanne zjadanie pasków klinowych

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona