Bezustanne zjadanie pasków klinowych

Data: 2011-05-06 19:46:47
Autor: DJ
Bezustanne zjadanie pasków klinowych
Dzisiaj pękł mi czwarty raz  pasek akcesoriów (wieloklin) w przeciągu 4 lat i 30tys. Na szczęcie tym razem tylko się zrobiły frędzle przez co miałem szansę na reakcje.
Silnik to 2.2dci. To co jeszcze może być?

Poza wymienionymi w watku przyczynami moze byc jeszcze jeden, a mianowicie drogi ktorymi sie poruszasz. W zaleznosci od samochodu, polozenia paska i ewentualnych oslon moze sie na pasek dostawac zwir lub piasek. I wlasnie on moze byc przyczyna skrocenia zywotnosci paska.

Pozdrawiam

Darek

Bezustanne zjadanie pasków klinowych