Bezwstyd Arłukowicza

Data: 2011-12-29 15:27:08
Autor: abc
Bezwstyd Arłukowicza
Spocony Arłukowicz na konferencji prasowej  powiedział tak:

"Celem tej ustawy nie jest szukanie oszczędności, celem tej ustawy jest
szukanie dostępu do nowoczesnych metod leczenia. "

Data: 2011-12-29 16:56:13
Autor: stevep
Bezwstyd Arłukowicza
Dnia 29-12-2011 o 15:27:08 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Spocony Arłukowicz na konferencji prasowej  powiedział tak:

"Celem tej ustawy nie jest szukanie oszczędności, celem tej ustawy jest
szukanie dostępu do nowoczesnych metod leczenia. "

I dlatego się spocił kretynie?

--
stevep

Data: 2011-12-29 11:55:23
Autor: HaMMeR
Bezwstyd Arłukowicza
On 29 Gru, 16:56, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 29-12-2011 o 15:27:08 abc <a...@wp.pl> napisał(a):

> [...]

> "Celem tej ustawy nie jest szukanie oszczędności, celem tej ustawy jest
> szukanie dostępu do nowoczesnych metod leczenia. "

Naprawde nie wiesz, dlaczego sie spocil??
To resztki wstydu wobec audytorium, ktoremu
zmuszony jest  'wciskac' lajdacki, programowu i zbrodniczy wobec
ludzi chorych, kit 'zrosil mu czolo'!
Oczywiscie dziwi cie to, bowiem jestes takim przymulem, ktory od
dawna, tych subtelnych,
ludzkich przymiotow, jest pozbawiony i taki wlasnie jestes 'potrzebny'
wszelkiej antypolskiej
tluszczy...

Data: 2011-12-29 21:17:30
Autor: Przemysław W
Bezwstyd Arłukowicza

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Naprawde nie wiesz, dlaczego sie spocil??
To resztki wstydu wobec audytorium, ktoremu
zmuszony jest  'wciskac' lajdacki, programowu i zbrodniczy wobec
ludzi chorych, kit 'zrosil mu czolo'!

Dla picu jest lepszy alkoholik, który wykonał tysiąc aborcji, nieprawdaż podwarszawski przygłupie?

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-29 21:22:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Bezwstyd Arłukowicza

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jdihst$cob$1inews.gazeta.pl...

[...]

I który d...ę umoczył przy wpisywaniu pewnego leku na listę.

Data: 2011-12-30 03:52:17
Autor: stevep
Bezwstyd Arłukowicza
Dnia 29-12-2011 o 20:55:23 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

dawna, tych subtelnych,
ludzkich przymiotow, jest pozbawiony i taki wlasnie jestes 'potrzebny'

Wybacz, ale jesteś debilem ponadklasowym i dlatego nie oczekuj ode mnie  odpowiedzi.

--
stevep

Data: 2011-12-29 21:47:03
Autor: HaMMeR
Bezwstyd Arłukowicza
On 30 Gru, 03:52, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 29-12-2011 o 20:55:23 HaMMeR <k...@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]
> wszelkiej antypolskiej
> tluszczy...

Wybacz, ale jesteś debilem ponadklasowym i dlatego nie oczekuj ode mnie

Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Oczywiscie wiesz, gdzie mam twoja i twoich przyglupiastych
kolegow-funkcyjnych na grupie, opinie?
Zawsze 'obok'.., zapamietaj sciero, zawsze 'obok'!

Data: 2011-12-30 07:48:45
Autor: Przemysław W
Bezwstyd Arłukowicza
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Oczywiscie wiesz, gdzie mam twoja i twoich przyglupiastych
kolegow-funkcyjnych na grupie, opinie?

Nawet będąc podwarszawskim, picowskim tłukiem, zapewne zdajesz soie sprawę z tego gdzie ci koledzy mają ciebie.

Przemek

Data: 2011-12-30 12:51:40
Autor: stevep
Bezwstyd Arłukowicza
Dnia 30-12-2011 o 06:47:03 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):

> [...]

kolegow-funkcyjnych na grupie, opinie?
Zawsze 'obok'.., zapamietaj sciero, zawsze 'obok'!

Pomidor kretynie.

--
stevep

Data: 2011-12-30 10:51:50
Autor:
Bezwstyd Arłukowicza
On Thu, 29 Dec 2011 11:55:23 -0800 (PST), HaMMeR <kd@tranzac.pl>
wrote:

> [...]

dawna, tych subtelnych,
ludzkich przymiotow, jest pozbawiony i taki wlasnie jestes 'potrzebny'

hammer az tak jestes naiwny ze w tym wszystkim chodzi o dobro pacjentow? arlukowicz odcina koncerny od kasy.
olbrzymiej kasy ktora wyszarpywali bezwstydnie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 17:13:45
Autor: abc
Bezwstyd Arłukowicza
Spocony Arłukowicz na konferencji prasowej  powiedział tak:

"Celem tej ustawy nie jest szukanie oszczędności, celem tej ustawy jest
szukanie dostępu do nowoczesnych metod leczenia. "

I dlatego się spocił kretynie?

Twoim zdaniem dlaczego się spocił?

Data: 2011-12-30 03:50:53
Autor: stevep
Bezwstyd Arłukowicza
Dnia 29-12-2011 o 17:13:45 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

[...]

Może poczuł twój śmierdzący idiotyzm.  '<

--
stevep

Data: 2011-12-29 21:48:36
Autor: HaMMeR
Bezwstyd Arłukowicza
On 30 Gru, 03:50, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 29-12-2011 o 17:13:45 abc <a...@wp.pl> napisał(a):

> Twoim zdaniem dlaczego się spocił?

Może poczuł twój śmierdzący idiotyzm.  '<

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Smierdzacy idiotyzm.., ciekawe? :)
Wzburzylo cie cos, inzynieruniu?

Data: 2011-12-30 12:51:00
Autor: stevep
Bezwstyd Arłukowicza

Data: 2011-12-29 18:05:09
Autor: u2
Bezwstyd Arłukowicza
W dniu 2011-12-29 15:27, abc pisze:
Spocony Arłukowicz na konferencji prasowej  powiedział tak:

"Celem tej ustawy nie jest szukanie oszczędności, celem tej ustawy jest
szukanie dostępu do nowoczesnych metod leczenia. "

No to niech sie szykuje na leczenie swojego nalogu, pali jak lokomotywa.

Kolejny cwok po Kopaczowej, ktory daje przyklad jak sie truc :)

Bezwstyd Arłukowicza