Bezwstydny Mortdecai (Mortdecai) (2015)

Data: 2015-04-29 04:01:01
Autor: Titus Atomicus
Bezwstydny Mortdecai (Mortdecai) (2015)
Witam,
http://en.wikipedia.org/wiki/Mortdecai_%28film%29
Mialo byc fajnie, no bo niezla obsada, Londyn, no i trailer tez mi sie podobal. Spodziewalem sie czegos rodzaju uwspolczesnionego Arsena Lupina.
Pierwsza scena - niczego sobie, taki jakby cytat z otwarcia w Indiana Jones 2.
Moze jednak to byl uspolczesniony Arsene Lupin, ale okazalo sie ze film chyba slaby. Imho przewidywalna fabula, szkolne poczucie humoru, i nawet miny Deppa a la Jack Sparrow jakos tez mnie nie bawily.
Na plus ciekawy montaz, no i dobrze bylo zobaczyc troche Londynu...
5+/10
--
TA

Spoiler:

Dziwna sprawa - ta konserwator meczyla sie z kopia pol roku, a Mortdecai znalazl kogos kto mu to zalatwil od reki

No i pomysl ze trzeb zniszczyc numer do tego konta w banku szwjcarskim, zeby nie otworzyc puszki Pandory uwazam za naciagany.

Bezwstydny Mortdecai (Mortdecai) (2015)