[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)

Data: 2010-05-21 04:49:01
Autor: Jimiasty
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
jest sobie autko, o tak mi sie kliknelo w otomoto:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13269057

oczywiscie BEZWYPADKOWE :) napisalem wiec do tego pana maila:

"Jak to bezwypadkowy? Raczysz pan zartowac?!"

Pan odpisal:

"tak proszę Pana wcześniej auto było bezwypadkowe."

ROTFL^2  :)

--
Pozdro.
Jimiasty

Data: 2010-05-21 13:57:15
Autor: Mumin
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
Jimiasty pisze:
[...]

No, jak wyjeżdżały z fabryki to wszystkie były bezwypadkowe. :)

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2010-05-21 14:09:34
Autor: mz
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)

Użytkownik "Mumin" <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht5seo$d2f$1news.vectranet.pl...
Jimiasty pisze:

No, jak wyjeżdżały z fabryki to wszystkie były bezwypadkowe. :)

Niekoniecznie. Tam tez czasem szpachlą machają bo coś gdzies stukneło. No bo kto sprawdza czy było szpachlowane w salonie ? A potem to ....

Data: 2010-05-21 15:58:44
Autor: Filip KK
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
W dniu 2010-05-21 14:09, mz pisze:

No, jak wyjeżdżały z fabryki to wszystkie były bezwypadkowe. :)

Niekoniecznie. Tam tez czasem szpachlą machają bo coś gdzies stukneło. No bo
kto sprawdza czy było szpachlowane w salonie ? A potem to ....

Nie słyszałem aby w salonie szpachlowali... Lakierowane wyjeżdżają, to jest standard. Ale szpachlowane? Chyba raczysz sobie Pan żartować!

Data: 2010-05-21 15:17:46
Autor: G Nowak
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
[...]

A w Szkocji Pan bywal? ;>

--
pozdr

Data: 2010-05-21 15:28:24
Autor: bratPit[pr]
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)

[...]

no ja nie wiem o co Ci chodzi,
przecież widać, że nikt w nim nie zginął więc jest bezwypadkowe... ;-)

brat

Data: 2010-05-21 06:38:52
Autor: Jimiasty
Bezwypadkowe :)
On 21 Maj, 15:28, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:

> [...]
> ROTFL^2  :)

no ja nie wiem o co Ci chodzi,
przecież widać, że nikt w nim nie zginął więc jest bezwypadkowe... ;-)

no wlasnie bylem ciekawy co sprzedajacy odpisze i myslalem ze rzuci
wlasnie tym tekstem, ale jak widac popisal sie bujniejsza fantazja :)

--
Pozdro.
Jimiasty

Data: 2010-05-21 21:35:49
Autor: Big Jack
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
W wiadomości
*bratPit[pr]* napisał(-a):

no ja nie wiem o co Ci chodzi,
przecież widać, że nikt w nim nie zginął więc jest bezwypadkowe... ;-)

Pasażer z butów wyskoczył :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2010-05-21 15:57:37
Autor: Filip KK
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
W dniu 2010-05-21 13:49, Jimiasty pisze:
[...]

No i ma to bardzo duże znaczenie czy wcześniej był uderzony, czy bezwypadkowy. Nie wiem w czym taki rotfl ?

Data: 2010-05-21 15:20:02
Autor: kamil
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
"Filip KK" <nospam@nospam.pl> wrote in message news:ht63h6$jfg$1news.task.gda.pl...

ROTFL^2  :)

No i ma to bardzo duże znaczenie czy wcześniej był uderzony, czy bezwypadkowy. Nie wiem w czym taki rotfl ?

Skoro nie wiesz, chetnie sprzedam ci rasowego kota. Co prawda zasmierdnal juz troche, ale wczesniej byl calkowicie zywy!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-05-22 16:23:20
Autor: Marcin Jan
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
Jimiasty pisze:
[...]

widziałem kiedyś podobne ogłoszenie na allegro:
"Do momentu wypadku 100% bezwypadkowe"
pozdrawiam
marcin

Data: 2010-05-22 17:39:16
Autor: Jurand
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)

Użytkownik "Jimiasty" <jimiasty@gmail.com> napisał w wiadomości news:35c30114-6ddd-451a-a183-71e5a96d3056q13g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

I to jest wbrew pozorom bardzo ważna uwaga dla kogoś, kto zamierza takie auto kupić i naprawić.

Jurand.

Data: 2010-05-23 13:09:45
Autor: Pszemol
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
"Jimiasty" <jimiasty@gmail.com> wrote in message news:35c30114-6ddd-451a-a183-71e5a96d3056q13g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

Mi się bardziej podoba że 7-letnie auto nazwano "prawie nowy".

[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)