[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)

Data: 2010-05-21 15:28:24
Autor: bratPit[pr]
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)

jest sobie autko, o tak mi sie kliknelo w otomoto:
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13269057
oczywiscie BEZWYPADKOWE :) napisalem wiec do tego pana maila:
"Jak to bezwypadkowy? Raczysz pan zartowac?!"
Pan odpisal:
"tak proszę Pana wcześniej auto było bezwypadkowe."
ROTFL^2  :)

no ja nie wiem o co Ci chodzi,
przecież widać, że nikt w nim nie zginął więc jest bezwypadkowe... ;-)

brat

Data: 2010-05-21 06:38:52
Autor: Jimiasty
Bezwypadkowe :)
On 21 Maj, 15:28, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:

> [...]
> ROTFL^2  :)

no ja nie wiem o co Ci chodzi,
przecież widać, że nikt w nim nie zginął więc jest bezwypadkowe... ;-)

no wlasnie bylem ciekawy co sprzedajacy odpisze i myslalem ze rzuci
wlasnie tym tekstem, ale jak widac popisal sie bujniejsza fantazja :)

--
Pozdro.
Jimiasty

Data: 2010-05-21 21:35:49
Autor: Big Jack
[PIATKOWO] Bezwypadkowe :)
W wiadomości
*bratPit[pr]* napisał(-a):

no ja nie wiem o co Ci chodzi,
przecież widać, że nikt w nim nie zginął więc jest bezwypadkowe... ;-)

Pasażer z butów wyskoczył :D

--
Big Jack
         //////     GG: 660675