Bezzębny staruszek

Data: 2016-03-31 21:06:20
Autor: Pajdak
Bezzębny staruszek
http://wyborcza.pl/1,75968,19840751,pis-nie-zebral-miliona.html#BoxGWImg

Tuż przed świętami Jarosław Kaczyński wypuścił gołębia pokoju: wezwał do "spokoju" przed szczytem NATO i wizytą papieża. Uczynił tak nie z dobrego serca i religijnego uniesienia, lecz z politycznej potrzeby."

No to niech PiS-owcy dadzą przykład i się uspokoją! Niech przestaną obrażać "gorszy sort".

"W grudniu ub.r. Kaczyński mówił, że pisowski kontr-Majdan będzie "wielokrotnie większy" od Majdanu opozycyjnego. W styczniu zaapelował do swoich parlamentarzystów, żeby na wiosnę byli gotowi do wielkich manifestacji. PiS liczył na mobilizację organizacji społecznych i zawodowych, z "Solidarnością", Rodziną Radia Maryja, Klubami "Gazety Polskiej" oraz wieloma wspólnotami parafialnymi. Nic z tego nie wyszło, bo 10 kwietnia do Warszawy wybierają się dziesiątki tysięcy ludzi, ale nie mityczny "milion". Taka liczba to porażka zbyt ewidentna, by nawet pisowska propaganda mogła mówić o "nakryciu czapkami" opozycyjnych manifestacji. A więc udaje, że nikt niczego nie zapowiadał."

Ja? Ja? Ja nic nie mówiłem. Proszę o s-pokój!

--
Lepudruk

Bezzębny staruszek