Bia艂e szale艅stwo

Data: 2012-01-16 11:49:55
Autor: Andy Niwi艅ski
Bia艂e szale艅stwo

"Remigiusz Zukowski" <rolandUSUNTO25@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:jev3m2$b1g$1inews.gazeta.pl...
Witam,
dzisiaj solidnie dopada艂o 艣niegu wi臋c wsiad艂em na rower i pojecha艂em na 艢nie偶nik. Dotar艂em do miejsca gdzie wida膰 schronisko pod 艢nie偶nikiem i rura na d贸艂. 艁atwo nie by艂o, mi艂ego ogl膮dania:
http://www.youtube.com/watch?v=jiMKAhJFgcs

pozdrawiam

Remigiusz
Mi tam si臋 tylko jedno pytanie nasun臋艂o: czy to jeszcze masochizm, czy ju偶 sadyzm?

Data: 2012-01-16 12:19:09
Autor: Remigiusz Zukowski
Bia艂e szale艅stwo
W dniu 2012-01-16 11:49, Andy Niwi艅ski pisze:

Mi tam si臋 tylko jedno pytanie nasun臋艂o: czy to jeszcze masochizm, czy
ju偶 sadyzm?

A moja szczera odpowied藕 to: przyjemno艣膰.
A poni偶ej jeszcze jeden spos贸b w kt贸ry eksporuj臋 g贸ry. Generalnie film jest OT, ale od 57 sekundy zaczynaj膮 si臋 motywy rowerowe, kt贸re potem jeszcze dwukrotnie powracaj膮:
http://www.youtube.com/watch?v=wZOGQ6nlXgo

pozdrawiam

Remigiusz

Bia艂e szale艅stwo