Białe - wrażenia :)

Data: 2010-07-31 21:42:10
Autor: Loti
Białe - wrażenia :)
Może JK chodziło o wrażenia od słowa "wrazić".
A paragon fajny, prawe jak fiskalny.

Lot

Data: 2010-08-01 06:49:03
Autor: jacekplacek
Białe - wrażenia :)
Loti <loti> napisał(a):
Może JK chodziło o wrażenia od słowa "wrazić".

Jak czytam o wizurach na Zakrzówku czy Koparkach to zawsze poprawiam Mirka, czy Maćka, bo cholerniki zaniżają. Jak napisze taki Maciek, że jest 7m, zawsze Mu udowodnię, że było 10 :) Jak Mirek napisze, że 5m, ja zmierzę i jest 7mm. Np tutaj, kiedy wszyscy narzekali, że jest źle, fatalnie i nie warto jechać na Koparki:
http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=313&postdays=0&postorder=asc&start=440 i gdzie nikt nie mówił o 6m wizurach(dla informacji Jacka: tak wygląda 6m i trochę mniejsza wizura jak na zdjęciach wyżej) A tak, zamiast wrażenia z pod wody, jest się wrażonym w butelkę.

A paragon fajny, prawe jak fiskalny.

Ciekawe, czy Jacek umie się doliczyć różnicy między wpływami za bilety a ilością gości na akwenie :D Inna sprawa, że żeby kupić wodę, kiełbaskę czy papier toaletowy do kibla(dla obsługi bazy, to takie coś: http://
pl.wikipedia.org/wiki/Papier_toaletowy     http://tinyurl.com/3548kfj - i wart, żeby było w kiblu, nawet nie umytym) należy z tej bazy wyjechać. Ciekawe jak oni spamiętają każdego klienta, żeby nie płacił dwa razy. Kicha totalna.

Data: 2010-08-01 09:49:16
Autor: Loti
Białe - wrażenia :)
Znakomitym rozwiązaniem wydaje się być zakup i udostępnienie gościom bazy książki
EKOLOGICZNA DEFEKACJA CZYLI JAK SIE ZAŁATWIAĆ ŻEBY NIE ZAŁATWIC LASU K. Meyer
http://antykwariatmole.abc24.pl/?kat=71449&pro=449061

Niestety jest ona trudna do zdobycia (w zasadzie dostępna jest tylko na rynku wtórnym).

Lot.

P.S.
Fotki z tej kloaki masz? byly tam jakieś napisy "smok sika w bok" czy "padi rulez"?

Data: 2010-08-01 11:13:47
Autor: jacekplacek
Białe - wrażenia :)
Loti <loti> napisał(a):
[...]

Zdjęć nie ma, ale jest film "Wyjście smoka":
http://www.smog.pl/wideo/7486/kawal_z_wychodkiem/

Data: 2010-08-02 19:35:25
Autor:
"Loti" i "jacekplacek" macie pomniki
Loti <loti> napisał(a):
Lot.

P.S.
Fotki z tej kloaki masz? byly tam jakieś napisy "smok sika w bok" czy "padi rulez"?
 http://www.divingclub.pl/images/ekipa/jacek.jpg
To twarzyczka "jacekplacek", czy możesz dosłać większe zdjęcie, będzie
potrzebne do zamieszczenia Twojego wizerunku na sraczyku.
Pawełku Mordkiewiczu, doślij swoje zdjęcie na drugi sraczyk.
Załatwiłem wam godne miejsca na reklamę, waszych talentów podsrywaczy.
Oczywiście mówiłem wam już to kilka razy, jesteście dupy techniczne to drugi
powód uczczenia waszych wybitnych talentów.
Przysyłajcie zdjęcia są potrzebne do ładnych wydruków.
Gratuluję wam wyróżnienia, w stanach dużo się płaci za umieszczenie tabliczki
z imieniem i nazwiskiem.

Moja jest platforma.

Zestawy tlenowe są 2 w bazie, butki tlenowych 4.
Jeden z zestawów uczestniczył w kursie, dlatego nie załmował stałego miejsca.
Pod termokliną widoczność jest 7-8m, termoklina słabiutko.
Trzy dni wcześniej był sanepid z policją (dla bezpieczeństwa sanepidu) żeby
skontrolować stan sanitarny, kontrola wypadła pomyślnie.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-03 09:01:53
Autor: jacekplacek
Wizura na akwenach
  <debilant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> naszczekał(a):
ciach, bo jak zwykle bełkot
Pod termokliną widoczność jest 7-8m, termoklina słabiutko.

Opisując wizurę, chodzi o to żeby się nie krygować, nie kłamać bo i tak raz dwa to wyjdzie a szczere napisanie jak jest, tylko podnosi prestiż bazy. Zobacz tu:
http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=205371#205371 - nikt nie podważa, nie kłóci się. ty napisałeś, że jest na Białym wizura 7-8metrów... Równie dobrze możesz napisać, że jest i 27m - będzie to równie wiarygodne. Tym bardziej, jest tu do wyboru opinia twojej nie nurkującej, zakłamanej i interesownej osoby z opinią jaką można sobie wyrobić na podstawie zdjęć z soboty, czy opisu z niedzieli z nurkowania poza bazą CS:
http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=205338#205338

Trzy dni wcześniej był sanepid z policją (dla bezpieczeństwa sanepidu) żeby
skontrolować stan sanitarny, kontrola wypadła pomyślnie.

Raczej, żeby ich bronić przed atakiem cywilizacji wylęgłych w kiblach...

Data: 2010-08-03 12:20:12
Autor:
Wizura na akwenach
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <debilant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> naszczekał(a):

Jesteś manipulatorem jak Paweł Poręba, mówiłem już że to Ubeckie kurewstwo.
Ale trwasz więc podniosę poprzeczkę To Twoje normalne zachowanie.

> ciach, bo jak zwykle bełkot

Doślij zdjęcie jest potrzebne żeby każdy mógł zobaczyć obsrywajkę. podsrywajkę
jebanego oszczercę "jacekplacek".

> [...]

http://forum-nuras.com/viewtopic.php?p=205371#205371 - nikt nie podważa, nie kłóci się. ty napisałeś, że jest na Białym wizura 7-8metrów... Równie dobrze możesz napisać, że jest i 27m - będzie to równie wiarygodne. Tym bardziej, jest tu do wyboru opinia twojej nie nurkującej, zakłamanej i interesownej osoby z opinią jaką można sobie wyrobić na podstawie zdjęć z soboty, czy opisu z niedzieli z nurkowania poza bazą CS:

"jacekplacek" to że sam jesteś kłamcą manipulatorem zmieniasz podpisy osób nie
oznacza że każdy tak postępuje.
Na FN wstępu nie mam to wiesz od dawna więc po co podsyłasz coś czego nie mogę
przeczytać. Gdzie jest dobra widoczność podałem jak się jest dupa i chodzi po
sznureczku po którym już przebiegło trochę nurków to jaka ma być ?
Manipulujesz jak cholera próbujesz poniżać.
Dlatego masz sraczyk swojego imienia, doślij zdjęcie w wyższej rozdzielczości.

> Trzy dni wcześniej był sanepid z policją (dla bezpieczeństwa sanepidu) żeby
> skontrolować stan sanitarny, kontrola wypadła pomyślnie.
> Raczej, żeby ich bronić przed atakiem cywilizacji wylęgłych w kiblach...

Znowu żyjesz w alternatywnej rzeczywistości.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-03 12:24:50
Autor:
cd "jacekplacek"
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <debilant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> naszczekał(a):

Napiszę językiem zrozumiałym dla Ciebie.
Zachowujesz się jak kurwa ubecka, robiąc takie dopiski.
Ale że taki jesteś, to wie większość osób
http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1109431&pid=1109511&MID=%3Ccbf4ab17-5bff-49ab-835c-d47dc5c433d9%40q22g2000yqm.googlegroups.com%3E

Spierdalaj ścierwo do swoich pryncypałów.

pozdrawiam rc

Data: 2010-08-03 12:55:54
Autor: jacekplacek
Wizura na akwenach
  <debilant.WYTNIJ@gazeta.pl> naszczekał(a):
ciach, bo jak zwykle nie na temat. Na FN wstępu nie mam to wiesz od dawna więc po co podsyłasz coś czego nie
mogę
przeczytać.

Na F-N wchodziłeś dłuuuugo po tym ja cię wylali, pod wieloma różnymi nickami
(co dalej robisz i tutaj). Nie możesz tam pisać, bo nie tylko masz bana na IP, ale przesrane praktycznie u wszystkich. Poza tym, wali mnie, czy możesz tam czytać, czy nie. Opis warunków jest nie tylko mój, więc poproś kogoś, żeby ci przeczytał. Może Jacek K, przy okazji jak tam pojedziesz myć kible?

Gdzie jest dobra widoczność podałem jak się jest dupa i chodzi po
sznureczku po którym już przebiegło trochę nurków to jaka ma być ?

I po to dałem link do F-N: ja pływałem w okolicach poręczówek, a inny kolega zupełnie gdzie indziej. Robiąc zdjęcia na Koparkach, Zakrzówku, Piechcinie czy wrakach Zatoki - robię je na głównych trasach i w najatrakcyjniejszych punktach. Czyli w tych miejscach, za których oglądanie płacą wam ludzie.

Data: 2010-08-03 13:51:59
Autor:
Wizura na akwenach
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <debilant.WYTNIJ@gazeta.pl> naszczekał(a):

Dobra będę pisał "jacekparówa" lub "jacekpiździelec" co wybierasz ?

> ciach, bo jak zwykle nie na temat.

"Duch Leszka" też używa słowa "ciach".

Na F-N wchodziłeś dłuuuugo po tym ja cię wylali, pod wieloma różnymi nickami
(co dalej robisz i tutaj).

Na sekcie posługuję się nagłówkiem demolant i jest to jedyny jaki uruchomiłem
kiedykolwiek.
To teraz udowodnij że jest inaczej, jeśli tego nie zrobisz to jesteś jebanym
kłamcą w recydywie.

Nie możesz tam pisać, bo nie tylko masz bana na IP, ale przesrane praktycznie u wszystkich.

Poprawiasz się na praktycznie wszystkich czyli są też inny ponieważ nie jest
to zbr o mocy alef zero tylko skończony o małej ilości elementów to nie mam
czym się martwić zwłaszcza że pozostali uzytkownicy trochę mało umieją na tym
polu które mnie interesuje.

Poza tym, wali mnie,

Kto znowu i z której strony ?
Napisz o tym do Grzesia Redera jego to bardzo interesuje.

> [...]

I po to dałem link do F-N: ja pływałem w okolicach poręczówek, a inny kolega zupełnie gdzie indziej. Robiąc zdjęcia na Koparkach, Zakrzówku, Piechcinie czy wrakach Zatoki - robię je na głównych trasach i w najatrakcyjniejszych punktach. Czyli w tych miejscach, za których oglądanie płacą wam ludzie.

Jakim "wam" płacą, nie jestem bazownikiem.
Widzisz tym się różnią nurkowie samodzielni od Ciebie, że "szwędrają" się tam
gdzie chcą.

pozdrawiam rc

--

Białe - wrażenia :)