Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w naw igacjach ;)

Data: 2011-07-01 19:17:01
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w naw igacjach ;)
艁ykendowo: Taka akcja mi si臋 wymy艣li艂a :)

W punktach POI r贸偶nych nawigacji wprowadzi膰 w "centralnej bazie POI" (AM - miplo na ten przyk艂ad) blokad臋 bia艂ego boru ;), inni u偶ytkownicy potwierdzaj膮 - I bia艂y b贸r staje nam si臋 now膮 Grecj膮 :)

Kto za ? :) Ale by si臋 po 2 miesi膮cach (wakacyjnych) takiej blokady obesrali finansowo :)
--
Jak ja kurwa nienawidz臋 PH (DH) z parametrem PAR ni偶szym ni偶 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-07-01 19:26:47
Autor: Hinek
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)

U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂

Kto za ? :) Ale by si臋 po 2 miesi膮cach (wakacyjnych) takiej blokady obesrali finansowo :)

Gdyby ludzie odmawiali przyjecia mandatow - sprawy trafialyby do
Sadow Grodzkich.  To kosztuje tylko kilkadziesiat zl, a gmina traci
wtedy caly zysk! Gdyby stalo sie to powszechne smietniki szybko by
znikly. Nalezy tez pamietac przy wyborach kto umozliwil gminom ten
proceder.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-07-01 19:31:10
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-01 19:26, Hinek pisze:

[...]

Te偶 dobra opcja. Ciekaw jestem, jak mo偶naby "nag艂o艣ni膰" tak膮 akcj臋.

Profil na szajsb贸ku:

1. "Nie p艂ac臋 janosikowego w Bia艂ym Borze ? :)
2. "Bia艂y B贸r - z艂odziejski tw贸r" ? :)
3. "Nie p艂ac臋 w Bia艂ym Borze - Polsce to pomo偶e" ? :)

Jakby si臋 sama "warszafka" jad膮ca nad morze tak postawi艂a, to ju偶 by by艂o t艂usto.

Data: 2011-07-01 19:55:46
Autor: Czarek Daniluk
W dniu 2011-07-01 19:31, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:

[...]

Dlatego zamiast bez Bia艂y B贸r pojecha艂em z Koszalina w kierunku S艂upska, potem na Byt贸w, Ko艣cierzyna ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-07-01 21:23:16
Autor: jerzu
Bia硑 B髍 - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
On Fri, 01 Jul 2011 19:55:46 +0200, Czarek Daniluk
<"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com> wrote:

Dlatego zamiast bez Bia硑 B髍 pojecha砮m z Koszalina w kierunku S硊pska, potem na Byt體, Ko禼ierzyna ;)

Taaa... I dzisiaj ma硂 nie wpierdzieli砮m si na 秏ietnik w Suchorzu.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-07-01 21:42:17
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-07-01 21:23, jerzu pisze:
On Fri, 01 Jul 2011 19:55:46 +0200, Czarek Daniluk
<"czarek#$#"@nospamcedaniluknospam.com>  wrote:

Dlatego zamiast bez Bia艂y B贸r pojecha艂em z Koszalina w kierunku S艂upska,
potem na Byt贸w, Ko艣cierzyna ;)

Taaa... I dzisiaj ma艂o nie wpierdzieli艂em si臋 na 艣mietnik w Suchorzu.

Oznaczony by艂?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-07-01 21:54:11
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
Taaa... I dzisiaj ma艂o nie wpierdzieli艂em si臋 na 艣mietnik w
Suchorzu.
Oznaczony by艂?

Ta ... workami "Jan Niezb臋dny" ...

Data: 2011-07-01 21:56:27
Autor: jerzu
Bia硑 B髍 - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
On Fri, 01 Jul 2011 21:42:17 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

Oznaczony by?

Ni chu...

Data: 2011-07-01 22:16:49
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-07-01 21:56, jerzu pisze:
On Fri, 01 Jul 2011 21:42:17 +0200, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
<eikcinek@34xob.lp>  wrote:

Oznaczony by艂?

Ni chu...

A czy przypadkiem od dzi艣 wszystkie fotopstryki nie powinny by膰 oznakowane i wyra藕nie uwidocznione? Czy to si臋 tyczy tylko stacjonarek?

Data: 2011-07-01 20:45:42
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Jeste艣 tego pewny?
A dok膮d wtedy trafia grzywna z wyroku wydanego w trybie nakazowym?

Nalezy tez pamietac przy wyborach kto umozliwil gminom ten
proceder.

To te偶.
P贸ki co mam pomys艂 co z tym zrobi膰 - kasa z fotoradar贸w powinna trafia膰 do ZUS.
Has艂o "przekraczaj膮c pr臋dko艣膰 wspomagasz ZUS" przem贸wi pewnie do wi臋kszej ilo艣ci kierowc贸w ni偶 akcja "nie zasuwam".

Data: 2011-07-01 20:51:51
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-01 20:45, Tomasz Pyra pisze:

[...]

Do szkarbu pa艅stfa.

[...]

:) Tesz s艂ita艣ne :P

Data: 2011-07-01 21:07:28
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-07-01 20:51, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

艁eee...
To jak moje 2km/h zostan膮 klepni臋te w trybie nakazowym, to mi si臋 mo偶e nie chcie膰 dalej s膮dzi膰.

Data: 2011-07-01 21:11:05
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-01 21:07, Tomasz Pyra pisze:

艁eee...
To jak moje 2km/h zostan膮 klepni臋te w trybie nakazowym, to mi
si臋 mo偶e nie chcie膰 dalej s膮dzi膰.

Na 99 % s膮d zaproponuje mniejsz膮 kas臋. Nawet + koszty procesu mo偶e by膰 taniej. Wi臋c op艂aca si臋 tak czy siak.

Wi臋c i dla "beneficjenta" i dla skarbu Pa艅stwa ze wszech stron nie przyjmowanie mandatu jest po偶yteczne.

Data: 2011-07-01 21:11:04
Autor: Hinek
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)

U偶ytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisa艂

P贸ki co mam pomys艂 co z tym zrobi膰 - kasa z fotoradar贸w powinna trafia膰 do ZUS.

ZUS to wielki aparat do marnowania pieniedzy. Sa jednak np. organizacje
pozytku publicznego - te na ktore mozesz odpisac 1% podatku.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-07-01 21:16:50
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
W dniu 2011-07-01 21:11, Hinek pisze:

[...]

Ale zamys艂 Tomka by艂 nieco inny. On wcale nie chcia艂 pompowa膰 kasy w ZUS. ;)

Data: 2011-07-01 21:20:30
Autor: jerzu
Bia硑 B髍 - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
On Fri, 1 Jul 2011 19:26:47 +0200, "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid>
wrote:

Gdyby ludzie odmawiali przyjecia mandatow - sprawy trafialyby do
Sadow Grodzkich.

Od pewnego czasu nie istnieje co takiego jak s眃 grodzki.

Data: 2011-07-01 21:22:07
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-01 21:20, jerzu pisze:

Gdyby ludzie odmawiali przyjecia mandatow - sprawy trafialyby do
Sadow Grodzkich.
Od pewnego czasu nie istnieje co艣 takiego jak s膮d grodzki.
Oj tam oj tam , wydzia艂 karny rejonowego dojebany przez likwidacj臋 grodzkich do tego stopnia, 偶e robi膮 co mog膮 by nar贸d si臋 nie odwo艂ywa艂 :)

Data: 2011-07-01 21:40:30
Autor: Hinek
Bia硑 B髍 - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)

U縴tkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa

Od pewnego czasu nie istnieje co takiego jak s眃 grodzki.

OK. Niech bedzie "Sadu". Chodzi mi o idee - aby gminy nie
dostawaly tych pieniedzy. W tej chwili jest to wynaturzenie :(
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-07-01 21:43:57
Autor: jerzu
Bia硑 B髍 - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
On Fri, 1 Jul 2011 21:40:30 +0200, "Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid>
wrote:

OK. Niech bedzie "Sadu". Chodzi mi o idee - aby gminy nie
dostawaly tych pieniedzy. W tej chwili jest to wynaturzenie :(

Jedynym rozs眃nym wyj禼iem jest zabranie uprawnie do kontroli
pr阣ko禼i stra縪m miejski i gminnym. Wiem, nie da si.

Data: 2011-07-01 22:00:27
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-01 21:43, jerzu pisze:

OK. Niech bedzie "Sadu". Chodzi mi o idee - aby gminy nie
dostawaly tych pieniedzy. W tej chwili jest to wynaturzenie :(
Jedynym rozs膮dnym wyj艣ciem jest zabranie uprawnie艅 do kontroli
pr臋dko艣ci stra偶om miejski i gminnym. Wiem, nie da si臋.

Ale偶 da si臋, z tym jednak obostrzeniem - 偶e hajs nie ma prawa trafia膰 do gminy, a do skarbu pa艅stwa. *Mo偶e* w贸wczas sko艅czy si臋 poryta nagonka stra偶nik贸w, kt贸rzy nie b臋d膮 za to premiowani, i zaczn膮 ustawia膰 si臋 pod szko艂ami.

Ja od 10 lat 艣wi臋cie wierz臋, 偶e kontrole w wykonaniu SM foto nie maj膮 s艂u偶y膰 poprawie bezpiecze艅stwa. Mam banalnie prosty przyk艂ad - Fotki SM na wylocie na Warszaw臋 we Wroc艂awiu. Ustawiane by艂y zawsze tam , gdzie zasadniczo przekroczenie o 30 km/h nikomu "szkody" nie robi艂o.

Wielokrotnie monitowa艂em do SM we Wroc艂awiu o to by z fotkami ustawili si臋 par臋 razy przy szkole im. Kemala Mustafa Ataturka i PWST we Wroc艂awiu. 2 szko艂y jedna obok drugiej, obszar zabudowany, i jak nie ma korka to i 80 km/h lataj膮 jak nie wi臋cej po ulicy. Jest przej艣cie dla pieszych, g贸wniarze ze szko艂y nr 1 w przerwach 艣migaj膮 "po 偶arcie do biedronki" etc ... Nigdy, ale to nigdy foto tu si臋 nie pojawi艂o. Na wylocie na waw臋 stawali regularnie.

Kasa, kasa, kasa ...

Data: 2011-07-02 01:33:00
Autor: Bydl
On 2011-07-01 22:00:27 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

Wielokrotnie monitowa砮m do SM we Wroc砤wiu o to by z fotkami ustawili si par razy przy szkole im. Kemala Mustafa Ataturka i PWST we Wroc砤wiu. 2 szko硑 jedna obok drugiej, obszar zabudowany, i jak nie ma korka to i 80 km/h lataj jak nie wi阠ej po ulicy. Jest przej禼ie dla pieszych, g體niarze ze szko硑 nr 1 w przerwach 秏igaj "po 縜rcie do biedronki" etc ...

A s trupy?
(serio pytam)

--
Bydl

Data: 2011-07-02 01:34:50
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-02 01:33, Bydl臋 pisze:

[...]
A s膮 trupy?
(serio pytam)

Jeszcze nie by艂o, dzi臋ki bogowi twarogowi. By艂y jednak uszkodzenia "powy偶ej 7 dni".

Data: 2011-07-02 10:51:02
Autor: Bydl
On 2011-07-02 01:34:50 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-07-02 01:33, Bydl pisze:

A s trupy?
(serio pytam)

Jeszcze nie by硂, dzi阫i bogowi twarogowi.

Mo縠 wi阠 nie jest tak 糽e z m硂dzie勘 w tamtym miejscu?
:-)

 By硑 jednak uszkodzenia "powy縠j 7 dni".

Tak, jak w innych miejscach?

(nie jestem zwolennikiem "chronienia m硂dzie縴 poprzez jej niedukowanie", optuj za "uczcie si, co mo縠 zrobi wam krzywd, bo bez tego 砤cno mo縠cie po prostu odwali kit")

--
Bydl

Data: 2011-07-02 17:33:12
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
W dniu 2011-07-02 10:51, Bydl臋 pisze:

(nie jestem zwolennikiem "chronienia m艂odzie偶y poprzez jej
niedukowanie", optuj臋 za "uczcie si臋, co mo偶e zrobi膰 wam
krzywd臋, bo bez tego 艂acno mo偶ecie po prostu odwali膰 kit臋")

Czyli hasa膰 st贸w膮 pod oknami szko艂y, co by g贸wniarstwo przez okno podczas lekcji geografii dok艂adnie widzia艂a jak rozchlapuje si臋 cz艂owiek wbiegaj膮cy na pasy :)

S艂usznie :) Ni "egzekwowa膰" przepis贸w w takim miejscu. Stan膮膰 pod znakiem koniec zabudowanego w lesie i chroni膰 drzewa :)

Data: 2011-07-02 22:37:14
Autor: Bydl
On 2011-07-02 17:33:12 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-07-02 10:51, Bydl pisze:

(nie jestem zwolennikiem "chronienia m硂dzie縴 poprzez jej
niedukowanie", optuj za "uczcie si, co mo縠 zrobi wam
krzywd, bo bez tego 砤cno mo縠cie po prostu odwali kit")

Czyli hasa st體 pod oknami szko硑,

Nie, to twoja koncepcja. Napisa砮m co稜innego.
:-)

 co by g體niarstwo przez okno podczas lekcji geografii dok砤dnie widzia砤 jak rozchlapuje si cz硂wiek wbiegaj眂y na pasy :)

Co? Na lekcji w oknach wisz i gapi睜si na jezdni? To to nie szko砤, a lupanar jaki...

S硊sznie :)

IMO tak, ale 秝iat idzie w kierunku: Polecimy Kononowiczem I Zaka縠my Wszystkiego, Wsz阣zie Postawimy Radary, Zakazy, S硊pki, 馽uchy, Bariery I Garby, Zamiast Uczy...

 Ni "egzekwowa" przepis體 w takim miejscu.

Znowu - tw骿 pomys. Niczego takiego nie napisa砮m.

Stan辨 pod znakiem koniec zabudowanego w lesie i chroni drzewa :)

Nie. Uczy szczylutnik體, 縠 je秈 wbiegn na jezdni, to prawdopodobnie nie dobiegn.
Je秎i wsadz palce do kontaktu, to po odta馽zeniu breakedance ju繝駃e wsadz niczego i nikomu.
Co jak z Eskimosami, (tfu! to teraz zakazane tak samo jak nazywanie Cygan體 Cyganami czy Murzyn體 Murzynami) co稜jak z Innuitami - ucz swe dzieci w pierwszym rz阣zie, 縠 矿硉ego 秐iegu si隊nie je. I to dzia砤...

Bydl

Data: 2011-07-03 01:34:46
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
W dniu 2011-07-02 22:37, Bydl臋 pisze:

Co? Na lekcji w oknach wisz膮 i gapi膮 si臋 na jezdni臋? To偶 to nie
szko艂a, a lupanar jaki...

Ja w zoo si臋 nie uczy艂, a obserwacje pozaokienne mia艂 opanowane ;)

Ni "egzekwowa膰" przepis贸w w takim miejscu.
Znowu - tw贸j pomys艂. Niczego takiego nie napisa艂em.

Napisa艂e艣 ;P

Nie. Uczy膰 szczylutnik贸w, 偶e je艣i wbiegn膮 na jezdni臋, to
prawdopodobnie nie dobiegn膮.

A nie uczy膰, 偶e zabudowany, to takie miejsce, gdzie nie musisz mie膰 oczu do oko艂a g艂owy ? Zara dojdzie do tego, 偶e b臋dziemy dzieci uczy膰, 偶e po wyj艣ciu z bloku ma nie zamyka膰 drzwi by m贸c spierdoli膰 przed ka偶dym no偶ownikiem co stoi bram臋 obok.

Data: 2011-07-03 09:02:24
Autor: Bydl
On 2011-07-03 01:34:46 +0200, "Rafa \"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> said:

W dniu 2011-07-02 22:37, Bydl pisze:

Co? Na lekcji w oknach wisz i gapi si na jezdni? To to nie
szko砤, a lupanar jaki...

Ja w zoo si nie uczy, a obserwacje pozaokienne mia opanowane ;)

Gdy mnie edukowano wygl眃anie przez okno karano bardzo surowo i s硊sznie.
Tzn. po latach ci od wygl眃ania m體ili, 縠 gdyby wtedy przy硂縴li si do nauki itd.
;-)

Ni "egzekwowa" przepis體 w takim miejscu.
Znowu - tw骿 pomys. Niczego takiego nie napisa砮m.

Napisa砮 ;P

Nie, zacytuj, ale przedtem przeczytaj raz jeszcze.
:-)

Nie. Uczy szczylutnik體, 縠 je秈 wbiegn na jezdni, to
prawdopodobnie nie dobiegn.

A nie uczy, 縠 zabudowany, to takie miejsce, gdzie nie musisz mie oczu do oko砤 g硂wy ?

No w砤秐ie w tym rzecz, 縠 nie! Takie uczenie powoduje zanik odpowiedzialno禼i za swoje czyny, bo "przecie tam stoi znak, wi阠 nie musz my秎e!".
;>

Zara dojdzie do tego, 縠 b阣ziemy dzieci uczy, 縠 po wyj禼iu z bloku ma nie zamyka drzwi

Je冻i jest ze wsi, to tak.
Obserwuj to w wielu miejscach - tak jak na wsi, latem drzwi musz by otwarte na o禼ie (poniewa latem na wsiach 秏ierdzi, a zim nie, mo縩aby doj舵 do ekstremalnego wniosku, 縠gdyby latem nie witrzyli, to... ;-)).

 by m骳 spierdoli przed ka縟ym no縪wnikiem co stoi bram obok.

???
Ma, przed wej禼iem na jezdni, po kt髍ej poruszj睜si pojazdy o masie od tony w g髍 (nie czepiaj si tej tony, pls), z pr阣ko禼i r罂n od zera, popatrze, czy nie wlezie pod taki pojazd, bo mo縠 strzeli kopytami o kalendarz...
;>

--
Bydl

Data: 2011-07-03 14:27:45
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
W dniu 2011-07-03 09:02, Bydl臋 pisze:

???
Ma, przed wej艣ciem na jezdni臋, po kt贸rej poruszj膮 si臋 pojazdy o
masie od tony w g贸r臋 (nie czepiaj si臋 tej tony, pls), z
pr臋dko艣ci膮 r贸偶n膮 od zera, popatrze膰, czy nie wlezie pod taki
pojazd, bo mo偶e strzeli膰 kopytami o kalendarz...
;>

Mawia si臋, 偶e niemce to do艣膰 inteligentny nar贸d.

I w takim szfarcwalckim fraib贸rku z obserwacji mych wynika艂o, 偶e pieszy wchodz膮c na przej艣cie nie zajmowa艂 se g艂owy takimi g艂upotami jak upewnianie si臋 czy nie zginie.

Data: 2011-07-04 10:36:26
Autor: Cavallino
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iupn8d$sj8$1node2.news.atman.pl...

LOL !!!!
Raczej mawia si臋 do艣膰 odwrotnie.
Karny - tak, ale nie inteligentny.

Data: 2011-07-04 10:46:33
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 10:36, Cavallino pisze:

LOL !!!!
Raczej mawia si臋 do艣膰 odwrotnie.
Karny - tak, ale nie inteligentny.
Sugerujesz, 偶e trzebaby膰 idiot膮 by podbi膰 p贸艂 europy z "palcem w dupie" ?

Pacz pan - u nas w takim razie same uczone, skoro za  wojen walczyli mi臋dzy sob膮.

Data: 2011-07-04 10:53:38
Autor: Cavallino
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iurul9$51s$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak, trzeba by膰 idiot膮, 偶eby wybra膰 do w艂adzy kogo艣 pokroju Hitlery i na jego rozkaz wymordowa膰 p贸艂 Europy.
Be refleksji, bez zastanowienia, bez sprzeciwu.

Co oczywi艣cie nie oznacza, 偶e w narodzie bezmy艣lnych idiot贸w nie mog膮 si臋 zdarzy膰 jednostki wybitne, zdolne dobrze zaplanowa膰 wojn臋.
W ka偶dym narodzie takie si臋 zdarzaj膮.
Ale to si臋 nie przek艂ada na og贸艂.

Data: 2011-07-04 11:25:06
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-04 10:53, Cavallino pisze:

Tak, trzeba by膰 idiot膮, 偶eby wybra膰 do w艂adzy kogo艣 pokroju
Hitlery i na jego rozkaz wymordowa膰 p贸艂 Europy.
Be refleksji, bez zastanowienia, bez sprzeciwu.

Ale, 偶e co ? 呕e to hitler w艂asnymi rencyma wybi艂 p贸艂 e艂ro  ?

Data: 2011-07-04 19:59:26
Autor: Cavallino
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iusssb$a8f$1node2.news.atman.pl...
[...]

No w艂a艣nie nie - wybi艂 r臋cyma tych idiot贸w.

Data: 2011-07-02 02:01:08
Autor: Tomasz Pyra
wrote:

[...]

A niech sobie nawet kontroluj.
Wa縩e 縠by kasa nie trafia砤 do tej gminy.

Bo teraz to gmina jest sobie sterem, 縠glarzem i okr阾em - wszystkimi trzema rodzajami w砤dzy, kt髍e powinny by rozdzielone.

To jest po prostu definicja systemu kryminogennego - instytucja kt髍a powinna sta na stra縴 prawa ma 縴wotny interes w tym 縠by prawo by硂 砤mane.

Wystarczy przeci辨 p阾l przep硑wu kasy w jakimkolwiek miejscu i ju b阣zie dobrze.

Data: 2011-07-01 22:08:39
Autor: Miko艂aj Jopczy艅ski
W dniu 2011-07-01 19:17, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
[...]

Powiem Wam, ze bylem w tej stadninie gdzie stawiaja fr 3 razy. Nieraz jak stalem na podjezdzie przy aucie, to slyszalem tylko cyk cyk cyk flesza, a strazaki wpierd.... kanapki w aucie. Raz kiedys pamietam, jakis tirowiec delikatnie zjechal z drogi i "niechcacy" udezyl kosz na smieci :D Wylecieli z tej swojej furmanki jak oszaleli :D

Ale z 2 strony - to dosyc "wwazny" trakt do koszalina wlasnie - wiec moze byc ciezko...

--
Miko艂aj Jopczy艅ski, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Data: 2011-07-01 22:20:31
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
W dniu 2011-07-01 22:08, Miko艂aj Jopczy艅ski pisze:

Ale z 2 strony - to dosyc "wwazny" trakt do koszalina wlasnie -
wiec moze byc ciezko...

Ale偶 na koszalin/ko艂obrzeg da si臋 jecha膰 drog膮 inn膮, a do tego w gruncie rzeczy szybciej :)

Data: 2011-07-02 11:18:46
Autor: mirek1275
Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w nawigacjach ;)
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil""napisa艂:
Ale偶 na koszalin/ko艂obrzeg da si臋 jecha膰 drog膮 inn膮, a do tego w gruncie rzeczy szybciej :)

Jak膮 tras膮 b臋dzie szybciej z Warszawy do Ko艂obrzegu/Koszalina?

________
Mirek1275

Bia艂y B贸r - blokada odcinka drogi w naw igacjach ;)