Bia艂y nalot pod mask膮 i na g艂o艣nikach

Data: 2010-07-24 14:44:30
Autor: kffiatek
Bia艂y nalot pod mask膮 i na g艂o艣nikach

Mam taki k艂opot, w niestarym samochodzie z drugiej r臋ki od momentu zakupu s膮 dwie, nie wiem czy kojarz膮ce si臋 ze sob膮, rzeczy. Pierwsza to bia艂y nalot na wyciszeniu pod przedni膮 klap膮 we wz贸r r贸wny z przebiegaj膮cymi pod (czy mo偶e bardziej nad) uwypuklaniami maski.

Druga to bia艂y nalot na g艂o艣nikach (a w艂a艣ciwie tych dziurkowanych os艂onach) w drzwiach. Tylko dw贸ch i po przek膮tnej (pasa偶er z przodu i za kierowc膮). Jak go zetrze膰 - pojawia si臋 znowu.

Samoch贸d zanaby艂em w DE przed powodzi膮 a i pozosta艂e miejsca, w kt贸re woda by mog艂a nanie艣膰 grzyba s膮 czyste. Wg bazy danych serwisu (VW) i takiego ogl膮dania z mechanikiem bez istotnej przesz艂o艣ci, serwisowany do ko艅ca przebiegu.
Jak my艣licie, co to mo偶e by膰 i jak si臋 tego pozby膰 (najlepiej bez pozbywania si臋 samochodu).

kffiatek

Data: 2010-07-27 07:22:49
Autor: Pszemol
"kffiatek" <kffiatek.no@spam.op.pl> wrote in message news:i2en7c$qji$1news.onet.pl...
[...]

To mo偶e by膰 ple艣艅... Odkr臋ci艂bym os艂ony g艂o艣nik贸w i popatrzy艂 na g艂o艣niki.
W razie pozytywnej identyfikacji mo偶esz spryska膰 bielink膮 do prania,
tam jest podchloryn kt贸ry dezymfekuje ple艣艅 doskonale.

Bia艂y nalot pod mask膮 i na g艂o艣nikach