Bia艂ystok-Krak贸w - jak jecha膰?

Data: 2009-09-01 15:37:38
Autor: PawelC
Bia艂ystok-Krak贸w - jak jecha膰?
krz pisze:
Czy kto艣 z gruopwicz贸w je藕dzi艂 ju偶 samochodem w powy偶szej relacji? kt贸r臋dy najlepiej jecha膰?

Najsensowniejsza wydaje si臋 mi trasa Bia艂ystok, Ostr贸w Mazowiecka - obje偶dzamy Warszaw臋 przez 艁och贸w/Mi艅sk Mazowiecki/G贸ra Kalwaria/Warka, potem Radom, Kielce i Krak贸w.

Ile czasu realnie zajmuje taka podr贸偶?
Wypowiem si臋 tylko w kwestii trasy mi臋dzy Wark膮 a odcinkiem S7 do Radomia.
Nie wiem jak teraz, ale jaki艣 rok temu ta droga koszmarnie dziurawa, ju偶 wola艂bym przez Warszaw臋.

Data: 2009-09-02 23:13:35
Autor: jerzu
Bia硑stok-Krak體 - jak jecha?
On Tue, 01 Sep 2009 15:37:38 +0200, PawelC <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl>
wrote:

Nie wiem jak teraz, ale jaki rok temu ta droga koszmarnie dziurawa, ju wola砨ym przez Warszaw.

Pewnie to samo. Wiosn wygl眃a砤 prawie jak droga czo砱owa na
poligonie w Drawsku ;-)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl

Data: 2009-09-03 10:06:52
Autor: Michal Jankowski
Bia硑stok-Krak體 - jak jecha?
PawelC <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl> writes:

Wypowiem si tylko w kwestii trasy mi阣zy Wark a odcinkiem S7 do Radomia.
Nie wiem jak teraz, ale jaki rok temu ta droga koszmarnie dziurawa,
ju wola砨ym przez Warszaw.

Ale o ktorej drodze mowisz, bo z Warki na Radom to mozna roznie?
Tej do Bialobrzeg(ow)?

  MJ

Data: 2009-09-03 15:32:46
Autor: PawelC
[...]