Biała książka ....

Data: 2011-06-30 21:55:14
Autor: MH
Biała książka ....
Czy ich już do końca popierdoliło ??  Boszsz , takich idiotyzmów to se
nieprzypominam od lat !!  Chrystapaniematkoświenta , ićće pisiory sie leczyć !!

MH

Data: 2011-06-30 22:06:34
Autor: Hans Kloss
Biała książka ....
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Czy ich już do końca popierdoliło ??

Zapewne ją przeczytałeś.. nie? To WYPIERDALAJ
J-23

Data: 2011-06-30 22:23:22
Autor: MH
Biała książka ....
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Czy ich już do końca popierdoliło ?? Zapewne ją przeczytałeś.. nie? To WYPIERDALAJ
J-23

=================

Chams , wybacz!!!  Błagam !!!

MH

Data: 2011-07-01 02:08:38
Autor: Hans Kloss
Biała książka ....
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Chams , wybacz!!!  Błagam !!!
 LOL, znaczy "nie czytałem ale wiem" ;). Jakież to typowe....
J-23

Data: 2011-07-01 21:25:50
Autor: pluton
Biała książka ....
Zapewne ją przeczytałeś.. nie? To WYPIERDALAJ
J-23

a ty czytasz gazete wyborcza ?

Nullification

Data: 2011-07-01 07:30:05
Autor: hersk
Biała książka ....
On Thu, 30 Jun 2011 21:55:14 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Czy ich już do końca popierdoliło ??  Boszsz , takich idiotyzmów to se
nieprzypominam od lat !!  Chrystapaniematkoświenta , ićće pisiory sie leczyć !!

MH

 ich nie da sie wyleczyc!  takim hansom, raffom czy obsrywatorom pomoze jedynie lobotomia!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci