"...Biała księga to piękne studium dla studentów psychologii..."

Data: 2011-06-29 20:11:48
Autor: Zennon
"...Biała księga to piękne studium dla studentów psychologii..."
Powiedział były PiSowski przydupas, Edmund Klich. Mam szacunek dla tego gościa, bo jest jedynym PiSowcem, którego wiedza naukowa i techniczna zwyciężyła nad jego własnymi (pisowskimi) poglądami politycznymi.

Zennon

Data: 2011-06-30 00:34:34
Autor: Kaczysta

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201106291811.UTC.iufpt6$of2$1tioat.net...
[...]

E. Klich i PiS? Przecież to przedstawiciel starej komuny.
Pętaki trzęsą portkami, bo został złamany monopol władzy na informację - nic się da ukryć. Rosjanie szaleją, bo sprawa się rypła i wymknęła z pod ich kontroli. W tej zapiekłej złości zablokowali Polsce eksport warzyw.
Na złodzieju czapka gore - a to jest najbardziej wiarygodny sygnał, że w "Białej księdze" jest bardzo niewygodna dla Rosji prawda. Gdyby to były wytwory chorego umysłu - to Rosja by to ignorowała (i jej agenci wpływu).
AZ

Data: 2011-06-30 00:47:27
Autor: Zennon

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4e0ba87d$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sprawdz, kto i kiedy i za co go awansował. BTW to u PiSowców normalne, że swoich przydupasów natychmiast oskarżacie o agenturalność, jak tylko odważą się powiedzieć, coś nie po myśli prezia ;)))) Ty też zostaniesz ogłoszony agentem jak tylko zaczniesz myśleć samodzielnie ;))) Strzeż się myślenia!!!

Zennon

Data: 2011-06-29 23:21:28
Autor: MH
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

> [...]

Sprawdz, kto i kiedy i za co go awansował. BTW to u PiSowców normalne, że swoich przydupasów natychmiast oskarżacie o agenturalność, jak tylko odważą się powiedzieć, coś nie po myśli prezia ;)))) Ty też zostaniesz ogłoszony agentem jak tylko zaczniesz myśleć samodzielnie ;))) Strzeż się myślenia!!!

===================

Dej se Zenek spokój !!  Tej gawiedzi nie wmówisz , że Białe jest Białe  ,
itd.., itp...

Oni są DRAMATEM Polskim !!  Nawet nie chce mi się wdawać w polemikę na psp z poplecznikami przykrótkiego..  Jakiekolwiek argumenty... , ot choćby gówna
wyrzucone na Tablicę , są w/g ich uznania słuszne !!   Uważam , że z takimi , nie ma sensu wdawać się w dyskusję gdziekolwiek..
Również na psp..  Zgadzasz się ze mną ??

MH

Data: 2011-06-30 01:30:42
Autor: Zennon

Użytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iugc1o$2r0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Uważam , że z takimi , nie ma sensu wdawać się w dyskusję gdziekolwiek..
Również na psp..  Zgadzasz się ze mną ??

Nie. Trzeba ich nieustająco drażnić i udowadniać głupotę, żeby nie popadli w samozadowolenie i poczucie posiadania absolutnej racji. Faktem jest, że paranoik po udowodnieniu mu, że jego teoria jest bzdurą, na poczekaniu wymyśla nową i tak ad infinitum, ale nie można dopuścić, żeby myślenie magiczno-paranoiczne rozpleniło się w Narodzie. To oni muszą ze swoją intelektualną paranoją zawstydzić się i zejść do "podziemia". Paranoja bywa mocno zaraźliwa. Zwie się to "paranoją indukowaną" więc  debacie publicznej, dla osób chorych psychicznie nie powinno być miejsca. Koniec kropka.

Zennon

Data: 2011-06-29 23:37:54
Autor: obserwator
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

Nie. Trzeba ich nieustająco drażnić i udowadniać głupotę, żeby nie popadli w samozadowolenie i poczucie posiadania absolutnej racji. F

do tej pory ani nikogo nie draznisz, ani nie udowodniles komus glupoty, poza ukazaniem swojej mentalnosci bolszewickiej i wlasnej glupoty.

No i oczywiscie codziennie musisz sie sam przekonywac, ze myslisz samodzielnnie.

:))

Data: 2011-06-30 01:39:39
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iugd0i$4rn$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i obsryś przyleciał na wyprzódki szczekać ;))) Widzisz MH jak to szybko działa ;)))

Zennon

Data: 2011-06-29 23:46:54
Autor:
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

No i obsryś przyleciał na wyprzódki szczekać ;))) Widzisz MH jak to szybko działa ;)))

w oszczerstwach i wyzwiskach jestescie dobrzy.Jak to bolszewicy.

Data: 2011-06-30 01:59:06
Autor: Zennon

Użytkownik <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iugdhe$61k$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedział lewak z PiSu ;))))

Zennon

Data: 2011-06-30 00:29:04
Autor: obserwator
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Powiedział lewak z PiSu ;))))

widze, ze nawet pojecia nie masz bredziaku pospolity, kim sa lewacy i dlaczego PiS partia lewacka nie jest.

PiS stanowi połączenie konserwatyzmu, chrześcijańskiej demokracji i wartości republikańskich. Jak chcesz sie wymadrzac,to najpierw zdobac troche wiedzy na temat o ktorym sie probujesz wypowiadac.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_i_Sprawiedliwo%C5%9B%C4%87

Data: 2011-06-30 02:31:28
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iugg0g$b8m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ichachaaaa..... ;)))))))))))))))))

Zennon

Data: 2011-06-30 00:37:51
Autor: obserwator
> [...]

> republikańskich.
>
> Jak chcesz sie wymadrzac,to najpierw zdobac troche wiedzy na temat o > ktorym

poznac glupiego po smiechu jego:)

Data: 2011-06-30 02:45:23
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iugggv$cec$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> wartości
> republikańskich.
>
> Jak chcesz sie wymadrzac,to najpierw zdobac troche wiedzy na temat o

Kliknij pisowski inteligenciku na http://pl.wikipedia.org/wiki/Partia_Republika%C5%84ska_%28USA%29 i porównaj z PiSem. PiS to banda lewaków, socjalistów, arogancko i instrumentalnie traktujących kościół z największym nasyceniem pedałami na metr kwadratowy Sejmu, ze wszystkich partii ;))) Ale bujaj się naiwniaczku w oparach które Ci serwują ;))) To Ty będziesz przez nich dymany ;)))

Zennon

Data: 2011-06-30 01:06:05
Autor: obserwator
[...]

czytaj ze zrozumieniem. PiS nie jest partia republikanska,tylko uwzglednia w swej ideologii wartosci (rozumiesz: uwzglednia, a nie akceptuje w calosci wartosci), republikanskie partii USA.

Ile razy jeszcze ktos ci bedzie tu tlumaczyl, ze z tym nasyceniem pedalami K.K.to bujda na resorach? Przeciez dziecko juz by zrozumialo,ze to naduzycie propagandy wlasnie lewackiej?

Masz czlowieku typowa mentalnosc bolszewicka bo bez oszczrstw i klamstw nie potrafisz napisac jednego sensownego zdania. Nie stac cierowniez na zaakceptowanie faktow.

Jak sie nazywa taki przypadek psychiatryczny jak twoj?

Data: 2011-06-30 03:16:30
Autor: Zennon

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iugi5t$fot$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli lewactwo pełną gębą

Ile razy jeszcze ktos ci bedzie tu tlumaczyl, ze z tym nasyceniem pedalami
K.K.to bujda na resorach?

Nie pisałem o kk, tylko o Pisie. Slicznie zaprojektowałeś swoje niepokoje ;))))

[...]

Nieuświadomiony bolszewik myśli, że wszyscy sa bolszewikami, tylko nie On ;))) Tragikomedia ;))))

Jak sie nazywa taki przypadek psychiatryczny jak twoj?

Spełniony zawodowo, społecznie, rodzinnie mężczyzna w średnim wieku ;) Możesz już zacząć mi zazdrościć. Nie obraże się ;)))

Zennon

Data: 2011-06-30 01:43:46
Autor: obserwator
> [...]
> swej ideologii wartosci (rozumiesz: uwzglednia, a nie akceptuje w calosci

Czyli lewactwo pełną gębą.

jak sie nazywa choroba psychiczna, na ktora cierpisz: wmawianie innym wlasnych
urojen?
> Ile razy jeszcze ktos ci bedzie tu tlumaczyl, ze z tym nasyceniem pedalami
> K.K.to bujda na resorach?

Nie pisałem o kk, tylko o Pisie. Slicznie zaprojektowałeś swoje niepokoje ;))))

znowu sobie cos wymysliles i chcesz aby ktos w twoje wymysly uwierzyl?
Kolejny niepokojacy objaw psychiatryczny.

Nieuświadomiony bolszewik myśli, że wszyscy sa bolszewikami, tylko nie On ;))) Tragikomedia ;))))

no tak,jestes nieuswiadomionym bolszewikiem.Twoje wypowiedzi na tej grupie dobitnie o tym swiadcza. Glownie to oszczerstwa, notoryczne pomowienia o chorobe psychiczna lidera partii opozycyjnej, wyzwiska, nierespektowanie faktow,klamstwa....obrona strony rosyjskiej, a nie polskiej.... nieumiejetnosc prowadzenia powaznej dyskusji z adwersarzem, dziwne wybuchy smiechu...bezpodstawna nienawisc do lidera politycznego i partii opozycyjnej....itp,itd.

Spełniony zawodowo, społecznie, rodzinnie mężczyzna w średnim wieku ;) Możesz już zacząć mi zazdrościć. Nie obraże się ;)))

zmyslasz i znowu projektujesz. Widocznie to ty zazdroscisz mezczyznom ktorzy maja to wszytko o czym napisales:)

Jak sie taka choroba psychiczna nazywa na ktora cierpisz od lat, a ktorej symptomy widac w twojej tworczosci w sieci?

Data: 2011-06-30 00:08:29
Autor: MH
[...]

Jasteś mocno "nabuzowany"..  Wyluzuj !!!!  Wyborcy IDIOTE przekreślą w
kolejnych (ostatnich dla niego) wyborach..  A Głupcy na psp , i w Toruniu będą
się pluli !!

MH
Zennon

Data: 2011-06-30 02:36:25
Autor: Zennon

Użytkownik " MH" <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iugept$8q9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Trochę tak ;)

 Wyborcy IDIOTE przekreślą w
kolejnych (ostatnich dla niego) wyborach..  A Głupcy na psp , i w Toruniu będą
się pluli !!

Oni mają 29%. To jest za dużo. To jest wbrew wiedzy medycznej ;) Odsetek chorych psychicznie w społeczeństwie, to między 10-20%. Trzeba od nich wyciągnąć tych, co się "zaindukowali" paranoicznym myśleniem. Te 10% ludzi jest do uratowania, jeśli przestaną bezrefleksyjnie słuchać Kaczora, Maciara i Rydzyka.

Zennnon

Data: 2011-06-29 23:31:49
Autor: obserwator
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a): Ty też zostaniesz ogłoszony
agentem jak tylko zaczniesz myśleć samodzielnie ;))) Strzeż się myślenia!!!>

jak zostanie ogloszony agentem to go PO lub SLD czy PSL przyjmie.

Poza tym gdybys myslal, to juz dawno bys zauwazyl, ze rzadzi od 4 lat koalicja PO i PSL, a nie PiS oraz ze partia opozycyjna jest SLD. Jakos jej nie krytykujecie, chociaz jest za co.

 Cos slabo z tym samodzielnym mysleniem u ciebie.

Data: 2011-06-30 00:43:05
Autor: MH
 obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
 Cos slabo z tym samodzielnym mysleniem u ciebie.

=================

Taaak !!!!  Mgła , BOMBAHIPERBAREYCZNA , HEL , i wuj wie co jeszcze !!

OK , nie będę myślał samodzielnie !!  Weź mi chłopie pomórz !!!!

MH

Data: 2011-06-30 09:49:14
Autor:
On Thu, 30 Jun 2011 00:43:05 +0000 (UTC), " MH"
<logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

 obserwator <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): >  Cos slabo z tym samodzielnym mysleniem u ciebie.

Taaak !!!!  Mgła , BOMBAHIPERBAREYCZNA , HEL , i wuj wie co jeszcze !!

OK , nie będę myślał samodzielnie !!  Weź mi chłopie pomórz !!!!

MH

 obsrywator to posraniec. zkad uon morze wieciec co wybuhlo
 w samolecie: chel czy inna bompa? pisze tu tylko to co mu
 kaza mocodawcy z dawnego kc pzpr.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2011-06-30 03:09:53
Autor: cirrus
[...]

Chyba kabaraciarze najbardziej szaleją, takiego tematu do wygłupów nikt im nie mógł dostarczyć poza Macierewiczem.

--
stevep

Data: 2011-06-30 01:53:28
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):

Chyba kabaraciarze najbardziej szaleją, takiego tematu do wygłupów nikt im nie mógł dostarczyć poza Macierewiczem.

z faktow sie smieja? to tacy madrzy kabareciarze jak pietrzykowski i zennon?

Data: 2011-06-30 11:04:54
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iugkuo$l5c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie z faktów tylko z manipulacji i idiotycznej inerpretacji.

--
stevep

Data: 2011-06-30 10:32:18
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> z faktow sie smieja? to tacy madrzy kabareciarze jak pietrzykowski i
> zennon?

Nie z faktów tylko z manipulacji i idiotycznej inerpretacji.

sa tylko suche fakty i  gowniana propaganda ktora juz rozpetalaly komuchy z
GW, ich nie zakrzyczy.

Data: 2011-06-30 14:04:46
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iuhjbi$l4j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Akurat, jak to wycisnąć z bzdur to piczka popiołu nie pozostanie.

--
stevep

Data: 2011-06-30 12:28:30
Autor: obserwator
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
Akurat, jak to wycisnąć z bzdur to piczka popiołu nie pozostanie.

juz zaczeli cisnac bolszewicy z GW. Narod oglupiony to pewnie cos wycisna:)

--

"...Biała księga to piękne studium dla studentów psychologii..."