Biała kurtka,czy warto kupować w tym kolorze

Data: 2010-01-16 04:58:58
Autor: km
Biała kurtka,czy warto kupować w tym kolorze
Po przejściach z kurtką bez wypinanej membrany (gotowanie się żywcem),
zmuszony jestem kupić ,za radą grupy, nową kurtkę.
Chodzi mi po głowie coby nabyć tym razem w kolorze białym
tak aby grzała się jeszcze mniej.
Coś takiego:

http://modeka.pl/pl/produkty/173/finn.html#

Mam pytanie,czy ktoś ma jasną kurtkę,czy to zauważalnie mniej się grzeje
i jak z utrzymaniem czystości,jak to czyścić.
Często śmigam latem w trasę ponad 500km,wiadomo ile tysięcy
owadów pozabijam po drodze...

Data: 2010-01-16 09:41:09
Autor: newrom
Biała kurtka,czy warto kupować w tym kolorze
On Sat, 16 Jan 2010 04:58:58 +0000 (UTC), " km"
<bitrix@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Mam pytanie,czy ktoś ma jasną kurtkę,

Tak.

czy to zauważalnie mniej się grzeje

Nie wiem, nie mialem takiej kurtki w kolorze czarnym.
Teoretycznie tak, praktycznie jak bylo 35+ to i tak jezdzilem w
podkoszulku.

i jak z utrzymaniem czystości,jak to czyścić.

Wypinasz membrane, gabki i uzywasz wg mozlliwosci i ukladu
1 zony
2 kochanki
3 pralki

Często śmigam latem w trasę ponad 500km,wiadomo ile tysięcy
owadów pozabijam po drodze...

Wiekszosc robactwa sama odpada, ew potraktowana miekksza szczotka. Ale
jak nie masz owiewki to ciezsze i wieksze owady moga zostawiac plamy
(jesli masz to wiekszosc sie rozbije o szybe).

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-01-16 14:39:58
Autor: Leszek Karlik
Biała kurtka,czy warto kupować w tym kolor ze
On Sat, 16 Jan 2010 05:58:58 +0100,  km <bitrix@nospam.gazeta.pl> wrote:

[...]
Mam pytanie,czy ktoś ma jasną kurtkę,czy to zauważalnie mniej się grzeje
i jak z utrzymaniem czystości,jak to czyścić.

Ja mam zestaw Akito Desert w kolorze Sand. Latem jeĹźdżę po mieście z  wypiętą
membraną i faktycznie grzeje się słabo, za to utrzymanie czystości jest...
problematyczne. Zwłaszcza Ĺźe jeĹźdżę w kaĹźdą pogodę, przy jeĹźdĹźeniu po  mokrych
ulicach ciuchy robią się strasznie zasyfione.

Raz spróbowałem je wyprać w pralce na 30 stopni (z wypiętą membraną), ale
wstawki ze skĂłry farbują, więc juĹź tego więcej nie robię. Szczoteczka do  ręki,
ciuchy pod prysznic, trochę proszku do prania i szoruję. Kurtkę moĹźna  spokojnie
wyczyścić, ze spodniami jest więcej problemu.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-01-16 17:28:06
Autor: ErgoSum

Użytkownik "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> napisał w wiadomości news:op.u6mn8wtbbkkx24attitude-adjust...
[...]

Ja mam zestaw Akito Desert w kolorze Sand. Latem jeżdżę po mieście z wypiętą membraną i faktycznie grzeje się słabo, za to utrzymanie czystości jest...
problematyczne. Zwłaszcza że jeżdżę w każdą pogodę, przy jeżdżeniu po mokrych ulicach ciuchy robią się strasznie zasyfione.

Potwierdzam to co napisal Leszek K - ja akurat uzywam Halvarsona Mufti w bardzo jasnym kolorze bezowym - mam caly komplet ze spodniami.
Jak za 500zl to jest na prawde OK zrobiona. Przejezdzila na mnie juz dwa sezony i dwie dlugie trasy. Owady - tak widac, ale ten material jest max prosty do zachowania czystosci - wilgotna gabka robi cuda. Wypinana membrana tez jest w kurtce i w spodniach. Z reszta uzywam samej kurtki takze poza 2oo - chodze w niej na codzien :)
Na www.kobi-sklep.pl wpisz w wyszukiwarke "mufti" i mozesz oblukac

Erg
GS500

Data: 2010-01-16 17:35:34
Autor:
ErgoSum <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał(a):

> [...]

Jak za 500zl to jest na prawde OK zrobiona. Przejezdzila na mnie juz dwa sezony i dwie dlugie trasy. Owady - tak widac, ale ten material jest max prosty do zachowania czystosci - wilgotna gabka robi cuda. Wypinana membrana tez jest w kurtce i w spodniach. Z reszta uzywam samej kurtki takze poza 2oo - chodze w niej na codzien :)

Genialna ta Twoja kurtka,właśnie o coś takiego mi chodzi.
Gdzie to można obejrzeć w realu?
bitri
CBF 600NA

Data: 2010-01-16 19:34:37
Autor: ErgoSum
Biała kurtka,czy warto kupować w tym kolorze

Genialna ta Twoja kurtka,właśnie o coś takiego mi chodzi.

to fakt :)

Gdzie to można obejrzeć w realu?
bitri
CBF 600NA

Napisz do nich email i zapytaj o zamowienie z mozliwoscia zwrotu. Kobi sa w porzo wiec nie powinienes miec problemow. Uzywam jeszcze skore Halvarsona (ale bez membrany) tez jest super i jakos sie do nich przekonalem

Erg
GS500

Data: 2010-01-16 20:00:59
Autor: Leszek Karlik
BiaÂła kurtka,czy warto k upowaĂŚ w tym kolorze
On Sat, 16 Jan 2010 19:34:37 +0100, ErgoSum <nicdomnie@niepiszcie.pl>  wrote:

[...]
Napisz do nich email i zapytaj o zamowienie z mozliwoscia zwrotu. Kobi  sa w porzo wiec nie powinienes miec problemow.

Nie ma co pytać, jak zamawiasz przez Internet to masz możliwość zwrotu
bez podania przyczyny do 10 dni po odbiorze. Ja kupowałem w Kobi spodnie
kobiece, rozmiar był w sumie zły ale nie było problemu żebym je wymienił
przy okazji pobytu w Gdańsku.

A tak w ogóle to najlepiej chyba mieć ciuchy czarne z TFL Cool,
syfu tak nie widać jak na jasnym a się nie nagrzewają ;-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Biała kurtka,czy warto kupować w tym kolorze