Bia?e kominiarki pod kask - znajd??

Data: 2011-02-12 14:12:29
Autor: Marcin N
Bia?e kominiarki pod kask - znajd??
Dlaczego nigdzie nie mogę znaleĽć białych kominiarek pod kask? Czy naprawdę latem musimy dodatkowo dogrzewać się czarnym kolorem?

Widzieli¶cie gdzie¶ białe kominiarki? Kubica z kumplami - maj± białe.

Data: 2011-02-12 14:41:35
Autor: Boniek
W dniu 2011-02-12 14:12, Marcin N pisze:
Dlaczego nigdzie nie mogę znaleĽć białych kominiarek pod kask? Czy
naprawdę latem musimy dodatkowo dogrzewać się czarnym kolorem?

Widzieli¶cie gdzie¶ białe kominiarki? Kubica z kumplami - maj± białe.

Chwila szukania na All.
http://allegro.pl/listing.php/search?string=bia%C5%82a&category=19069

Ewentualnie je¶li ma być jak Kubica:
http://allegro.pl/listing.php/search?category=620&sg=0&string=kominiarka
Pozdrawiam,

--
Boniek
gg 644826

Data: 2011-02-12 15:15:30
Autor: R2
Bia?e kominiarki pod kask - znajd??

"Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote>
Widzieli¶cie gdzie¶ białe kominiarki? Kubica z kumplami - maj± białe.

ja kupiłem na ebayu

http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=white+balaclava&_sacat=0&_odkw=balaclava&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Pzdr
R2

Data: 2011-02-14 15:51:39
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-02-12 17:42, Marcin N pisze:
Dlaczego nigdzie nie mogę znaleĽć białych kominiarek pod kask? Czy
naprawdę latem musimy dodatkowo dogrzewać się czarnym kolorem?

Widzieli¶cie gdzie¶ białe kominiarki? Kubica z kumplami - maj± białe.

Biale szybciej sie brudza :-)

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-02-14 15:53:40
Autor: duddits
Bia?e kominiarki pod kask - znajd??
On 14.02.2011 12:21, Michał V-R wrote:
Biale szybciej sie brudza :-)

Brudz± się dokładnie tak samo, tylko bardziej widać.

--
duddits

Data: 2011-02-14 21:37:45
Autor: falco
Bia?e kominiarki pod kask - znajd??
W dniu 2011-02-12 14:12, Marcin N pisze:
Czy naprawdę latem musimy dodatkowo dogrzewać się czarnym kolorem?

Siema,

a ja tak teoretycznie spytam jak biała kominiarka ma wpływać na niższ± temperaturę pod kaskiem, skoro z tego co pamiętam z podstawówki, to kolor owszem ma znaczenie, ale wtedy gdy ¶wiatło pada bezpo¶rednio.
Wtedy owszem czarny mniej odbija, więcej pochłania, więc robi się cieplej niż w białym, który znacznie więcej ¶wiatła odbija.

Jakie, więc ma znaczenie czy czarne jest czarne a białe, białe "siedz±c" po kaskiem...?
Pytam poważnie, bo mnie to zaciekawiło... ;)

P.S. Zimowe dywagacje... ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-02-14 22:56:27
Autor: Kuczu
Bia??e kominiarki pod kask - znajdÄ??
W dniu 2011-02-14 21:37, falco pisze:
W dniu 2011-02-12 14:12, Marcin N pisze:
Czy naprawdę latem musimy dodatkowo dogrzewać się czarnym kolorem?

Siema,

a ja tak teoretycznie spytam jak biała kominiarka ma wpływać na niższą
temperaturę pod kaskiem, skoro z tego co pamiętam z podstawówki, to
kolor owszem ma znaczenie, ale wtedy gdy światło pada bezpośrednio.
Wtedy owszem czarny mniej odbija, więcej pochłania, więc robi się
cieplej niż w białym, który znacznie więcej światła odbija.

Sila autosugestii ma niezbadana moc. Poza tym moze kolega od kominiarek planuje napady na kantory letnia pora i sie boi iz mu sie czacha zagotuje w oczekiwaniu na samotna kasjerke z torba pelna pieniedzy.

Jakie, więc ma znaczenie czy czarne jest czarne a białe, białe "siedząc"
po kaskiem...?
Pytam poważnie, bo mnie to zaciekawiło... ;)

j.w.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-02-16 12:20:43
Autor: Mystik
W dniu 2011-02-14 22:56, Kuczu pisze:
Sila autosugestii ma niezbadana moc. Poza tym moze kolega od kominiarek
planuje napady na kantory letnia pora i sie boi iz mu sie czacha
zagotuje w oczekiwaniu na samotna kasjerke z torba pelna pieniedzy.

:)

Może ma biały kask i czarna kominiarka mu nie konweniuje?
Ale poważnie, to widzieliście np. gościa w F1 z czarną kominiarką na głowie?
Coś w tym musi być. Trzeba zmienić myślenie. Nie te czerwone są najszybsze, a ci w białych kominiarkach :)

Data: 2011-02-16 12:38:07
Autor: J_K_K
Użytkownik "Mystik" <mystik@po.onet.pl> napisał w wiadomości news:ijgbud$88h$1news.onet.pl...
Ale poważnie, to widzieliście np. gościa w F1 z czarną kominiarką na głowie?
Coś w tym musi być.

Niepalny materiał ?

Pzdr

JKK

Data: 2011-02-16 22:54:48
Autor: R2
Bia??e kominiarki pod kask - znajdÄ??

"Mystik" <mystik@po.onet.pl> wrote >

Może ma biały kask i czarna kominiarka mu nie konweniuje?
Ale poważnie, to widzieliście np. gościa w F1 z czarną kominiarką na głowie?

Swego czasu  Alexander Wurz miaĹ‚ granatowÄ…

http://i196.photobucket.com/albums/aa124/f1fanatics/1%20Pictures%20for%20news%202/alexwurz2.jpg

Pzdr
R2

Data: 2011-03-16 20:36:41
Autor: Jacek Czerwinski
[...]

Nikt nas nie przekona, ze biale jest biale, a czarne jest czarne.
Pozdrawiam.

Data: 2011-03-16 19:57:41
Autor: masti
Bia?e
Dnia pięknego Wed, 16 Mar 2011 20:36:41 +0100 osobnik zwany Jacek
Czerwinski wystukał:

[...]

"siedzÄ…c" po kaskiem...?

Nikt nas nie przekona, ze biale jest biale, a czarne jest czarne.

przecież to oczywista oczywistość :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-03-17 17:34:49
Autor: []v[]artec
W dniu 2011-03-16 20:57, masti pisze:
przecież to oczywista oczywistość :)

Nie dla Jarosława K.

--
Martec - Jelenia GĂłra
..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

Data: 2011-02-16 18:40:49
Autor: cpt. Nemo
Bia?e kominiarki pod kask - znajd??

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ij60vf$rv4$1news.onet.pl...

Widzieli¶cie gdzie¶ białe kominiarki? Kubica z kumplami - maj± białe.

Chcesz  wygladac jak palant z osobowki ?

Na Alledrogo jakis czas temu widzialem.

Nemo

Data: 2011-03-01 15:41:29
Autor: WaFel
Bia?e kominiarki pod kask - znajd??

Rzeczowo odpowiadaj±c na pytanie to Brubeck ma w ofercie białe kominiarki: http://www.sklep.brubeck.pl/kolekcja.php?kolekcja=1 na samym dole, tyle, że czarna.
--
Pozdro
WaFel

Data: 2011-03-24 21:19:55
Autor: zbigi
WaFel napisał(a):

Rzeczowo odpowiadaj±c na pytanie to Brubeck ma w ofercie białe kominiarki: http://www.sklep.brubeck.pl/kolekcja.php?kolekcja=1 na samym dole, tyle, że czarna.

Parafrazujac nazwe, az sie cisnie na usta (pfuj! pier***ony Matiz!) "Co sie wydarzylo w Brubeck Mountain". Jakies takie skojarzenie mam z biala kominiarka ;)
--
zbigi i stopka zastepcza

Bia?e kominiarki pod kask - znajd??