Białe orliki :)

Data: 2010-11-15 19:55:11
Autor: Marek Czaplicki
Białe orliki :)
,-- -- [  ]
| Pieniądze na lodowiska pochodzą z wpływów z Totalizatora. Wystarczy ich -
początkowo dla 32 gmin - według zasady: po dwie z każdego województwa. Ale zgłosiło
się już 45 samorządów (najwięcej z Mazowsza - aż jedenaście). W ministerstwie
słyszymy, że kolejne chcą składać wnioski. - Postaramy się dofinansować każdy
wniosek - mówi rzecznik resortu sportu Jakub Kwiatkowski.
`-- --
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art2629,beda-biale-orliki.html
http://orlik2012.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=25&Itemid=67
jak w mojej gminie powstanie, to chyba zagram w lotto. :)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-15 20:02:15
Autor: raff
Białe orliki :)
,-- -- [  ]
> [...]
słyszymy, że kolejne chcą składać wnioski. - Postaramy się dofinansować każdy
wniosek - mĂłwi rzecznik resortu sportu Jakub Kwiatkowski.
`-- --
http://www.platforma.org/pl/aktualnosci/newsy/art2629,beda-biale-orliki.html
http://orlik2012.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=25&Itemid=67
jak w mojej gminie powstanie, to chyba zagram w lotto. :)

Powstanie. Na rzece, jak bedzie mroz.

I kupe kasy na to pojdzie. Juz PO zadba.

R.

Data: 2010-11-15 20:08:25
Autor: Marek Czaplicki
Białe orliki :)
raff pisze w poniedziałek, 15 listopada 2010 20:02, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]
jak w mojej gminie powstanie, to chyba zagram w lotto. :)

Powstanie. Na rzece, jak bedzie mroz.

I kupe kasy na to pojdzie. Juz PO zadba.

uhhh... ten fatalizm. klimat przecież się ociepla i nie ma co liczyć na mrozy. :)