"Białe róze to symbol nienaiwści!" (c) J.Kaczyński

Data: 2017-11-25 07:09:34
Autor: Opozycja Totalna
"Białe róze to symbol nienaiwści!" (c) J.Kaczyński
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/56,114884,22695435,wolne-sady-wolne-wybory-wolna-polska-w-wielu-miastach-znow.html#MT

"'Wolne sądy, wolne wybory, wolna Polska' - pod takim hasłem w Warszawie i ponad 100 innych miastach zorganizowano demonstracje przeciwników pomysłów PiS na sądownictwo."

"Skoro PiS ma poparcie ponad 60 procent, to dlaczego stawia barierki, bramy? Czego się boją, białych róż? - ironizują inni."

Boja się Putina.

CL

Data: 2017-11-25 02:45:44
Autor: jacekbialy80
"Białe róze to symbol nienaiwści!" (c) J.Kaczyńs ki
Jakich znowu róż?
Przecież to ubeki z kastetami w kieszeni i nożami w cholewach.

Data: 2017-11-25 08:10:51
Autor: A. Filip
100 manifestacyjek w 100 miastkach!]
"Opozycja Totalna" <ciemny.lud@kupi.to> wrote:
[...]

Stawiają barierki żeby "zdrowe siły narodu" nie spuściły łomotu
"wrzaskliwej mniejszości"? :-)

Na tych stu manifestacjach było 100 tysięcy uczestników?  Czy następnym
razem POliczy się każdą trzyosobową manifestacje w każdym przysiółku i
będzie tysiąc manifestacji "w całej Polsce"?

Data: 2017-11-25 08:41:18
Autor: Opozycja Totalna
"Białe róze to symbol nienaiwści!" (c) J.Kaczyński [już 100 manifestacyjek w 100 miastkach!]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+x5o7d6ct8f-hbp6@wp.eu...
[...]

Filipku, dla jesteś idiotą więc daruj sobie te swoje wypociny na temat wyższości PiS nad światem.

CL

"Białe róze to symbol nienaiwści!" (c) J.Kaczyński