Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika

Data: 2020-08-10 07:57:22
Autor: Jacek Bialy
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
Iwo Bender i Marek Król na temat sytuacji na Białorusi (12 min):

https://youtu.be/ZQp7nyZ90T4

Data: 2020-08-10 08:11:26
Autor: Zenek Kapelinder
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
Siedzi dwóch facetów i za kasę powiedzą o wszystkim co u nich zamówić. Doszedłem do momentu że wszystko wskazuje że wybory zostały sfałszowane. A skąd oni do kurwy nędzy mogą o tym wiedzieć? Złapali kogoś za rękę? Łukaszenko ma takie poparcie że nie musi fałszować wyborów.

Data: 2020-08-10 18:08:03
Autor: u2
[...]

https://twitter.com/novosyolov/status/1292398300952502274

??????? ?????????
@novosyolov
????????????? ??????? ? ??????. ???? ???????? ???????? ?? ???? ? ??????? ???????. ?????? ?? ????????? ???????? ??????? ?????. ????????? ????????? ??????????.

?????????, ??????? ? ????????? -- ????????? ?????? ? ????????? ? ????????. ?????????????? ???????! http://t.me/novosyolov

sas63
@sasKenigsberg
?
9 sie
W odpowiedzi do
@novosyolov
@Jan883388
???????? ? ????????? ??? ?????? ?????.?? ????? ????? ?????????? ?????? ?? ????????? ??? ?????..?????????? ? ??????..

Data: 2020-08-10 11:34:12
Autor: Zenek Kapelinder
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
W sobote był w tv film. Akcja taka że kilku policjantów chce wykorzystać zamieszki żeby ukraść pieniądze z banku. Żeby podsycać zamieszki nagrywają jak policja leje siniatego. Policjanci prawdziwi, gumy prawdziwe, siniaty prawdziwy tylko leja go na niby. Bo to ustawka była. Jak się gostek położył na ziemi jak policja przeszła pamiętasz. Gdyby nie drugi film na którym było to widać to na bank byłby ofiarą policji.

Data: 2020-08-10 21:19:11
Autor: u2
[...]

mi się przypomina filmik z wyborów samorządowych w czasach nie-rządów PO-PSL, kiedy członek komisji wyborczej, bodajże w Warszawie, niesie worek z głosami i wrzuca je do okienka piwnicznego

Data: 2020-08-12 13:59:08
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5f319dae$0$507$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

mi się przypomina filmik z wyborów samorządowych w czasach nie-rządów PO-PSL, kiedy członek komisji wyborczej, bodajże w Warszawie, niesie worek z głosami i wrzuca je do okienka piwnicznego

a potem obudziłeś się zlany potem
i mokrą pieluchą

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-08-12 15:19:41
Autor: FK67
Biał | TV. prowokacja PiSowska.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5f319dae$0$507$65785112news.neostrada.pl...

mi się przypomina filmik z wyborów samorządowych w czasach nie-rządów PO-PSL, kiedy członek komisji wyborczej, bodajże w Warszawie, niesie worek z głosami i wrzuca je do okienka piwnicznego

A później okazało się, że była to prowokacja PiSowska.

Data: 2020-08-12 15:32:08
Autor: Pisiorowy Escobar
w <rh0qal$src$1@gioia.aioe.org>, "FK67" <loasdraw@dytase.pl> napisał(-a):

> [...]

A później okazało się, że była to prowokacja PiSowska.

tylko że ten pajac tego nie doczytał

Data: 2020-08-14 11:37:42
Autor: u2
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
W dniu 14.08.2020 o 09:16, obserwator1439@gmail.com pisze:
Być może, ale takich filmów powinno pojawić się tysiące przy takiej skali
oszustwa.
Jeden świadek żaden świadek

obejrzyj w TVP Info tam jest filmik z jakiejś wielkiej białoruskiej fabryki, na spotkaniu z dyrekcją pada pytanie, kto głosował na Ciechanowską, wstają wszyscy

takich filmików w TVP Info jest więcej

Data: 2020-08-10 18:50:21
Autor: A. Filip
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach/"wyborach"
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

Jak lubi ryzyko to może nie fałszuje :-)

W to że Łukaszenka ma dalej ponad 50% poparcia "z niejakim trudem"
mógłbym uwierzyć.  W to że po tylu latach u żłoba w uczciwych wyborach
dostałby 80% uwierzyć mi "trudno".  W to że najlepsza z tych kandydatur
co ich Łukaszenko "nie wyciął" dostała ponad 50% niezbyt wierzę ale dla
mnie jest to więcej ciut bardziej prawdopodobne niż _uczciwe_ aż 80%
Łukaszenki.

W przypadku Krymskiego referendum mogłem uwierzyć albo w bardzo wysoką
frekwencje albo w bardzo wysoki wynik dla włączenie do Rosji.
Albo był skuteczny bojkot pro-Ukraińców (obniżona frekwencja) albo
nieskuteczny (sporawo głosów przeciw).  W uczciwe oba bardzo wysokie
procenty _na raz_ mi uwierzyć "bardzo trudno".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-10 18:57:55
Autor: u2
W dniu 10.08.2020 o 18:50, A. Filip pisze:
Łukaszenko ma takie poparcie że nie musi fałszować
wyborów.

Jak lubi ryzyko to może nie fałszuje

kiedyś się chwalił, że tak sfałszował, ale na swoją niekorzyść

teraz nie jestem taki pewien, czy ma poparcie jak wtedy, mimo że ma w rękach wszelakie przekaziory i aparat siłowy

Data: 2020-08-10 19:31:11
Autor: Runt
W dniu 2020-08-10 o 18:50, A. Filip pisze:
[...]

Rozmawiałem swego czasu z Białorusinem (w UK). Powiedział, że Łukaszenka jest wybierany bo już swoje nakradł. Wybór kogoś innego to kolejne koryta dla swoich i okradanie państwa z czego się da przez kolejną ekipę. Ludzie wola złodzieja już znanego.

To taka mentalność białoruska.

--
Runt

http://100aferpis.pl/
Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-10 19:52:44
Autor: u2
W dniu 10.08.2020 o 19:31, Runt pisze:
[...]

to ty jeszcze nie nakradłeś szpunt ? musisz dorabiać w UK ? taka twoja lewacka mentalność szpunt ?

Data: 2020-08-12 10:15:09
Autor: Runt
Białoruś - ojczyzna u2
W dniu 2020-08-10 o 19:52, pijaczyna u2 pisze:
To taka mentalność białoruska.
to ty jeszcze nie nakradłeś szpunt ?
nie jestem złodziejem tak jak ty pijaczyno ;-)))
musisz dorabiać w UK ?
zarabiać a nie dorabiać obdartusie
taka twoja lewacka mentalność szpunt ?
pijaczyno oszczany z racji wieku jesteś tworem PRL-owskiej mentalności. kiedys sypałeś kwiatki na procesji, później konfetti na główkę ministra, a teraz razem z zenusiem okradacie kontenery PCK.

Masz coś durniu do powiedzenia na temat wydarzeń na Białorusi?

Jak nie to W O N !!!

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-13 20:45:42
Autor: u2
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach/"wyborach"
W dniu 12.08.2020 o 10:15, Runt pisze:
musisz dorabiać w UK ?
zarabiać a nie dorabiać

ale ale chwaliłeś się szpunt, że zarobiłeś na polskiej służbie zdrowia, czyli znowu biedujesz ?

Data: 2020-08-11 09:59:57
Autor: Budzik
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]

Te badania ankietowe ktore udaje sie robić pokazuja ze ma w porywach maksymalnie 20% poparcia.

Nie bez powodu mowią na niego Sasza 3%...

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2020-08-11 06:20:43
Autor: Zenek Kapelinder
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
A Ty Budzik oczywiście byłeś i widziałeś jak badania statystyczne co w nich przedstawicielka narodu handlowego na Białorusi wygrywa. Mówią w polskich telewizjach różnych że w zamieszkach bierze udział od tysiąca do trzech tysięcy ludzi. Znaczy się brało bo potem powiedzieli że wojsko rozbiło barykady i Majdanu który oni tam inaczej nazywaja nie będzie. W demokracjach dopracowano się wspólnego modelu wyborów. To model z mężami zaufania itp. praktycznie niemożliwy do oszukania. Teraz albo się oszukuje poprzez indoktrynację baranów pomiędzy wyborami albo wcale. Niedawno znałeś się na oszczędzaniu wody teraz doszła ci nowa sprawność, doskonale znasz się na wyborach na Białorusi. Jak by nie było alternatywnego filmu z prowokatorem co się położył na jezdni i był ucharakteryzowany na pobitego przez policję, sprawa z Polski, to byś był pierwszym co by twierdził że policja go pobiła.

Data: 2020-08-11 19:59:56
Autor: Budzik
[...]

Mezowie zaufania... w kraju gdzie wszyscy prawdziwi kontrkandydaci siedza albo sa przesladowani. Fajnie.
Cichanouska jest przeciez kandydatką z przypadku, nie pchała się, tak wyszło, mysle ze wiesz dlaczego i co sie stało. Ona pomimo kandydowania nawet nie chce zostać prezydentem. Wiesz co obiecała ze zrobi jak wygra?

--
Pozdrawia... Budzik
"Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

Data: 2020-08-11 13:35:18
Autor: Zenek Kapelinder
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
Wiesz co obecal Biedroń przed wyborami do europarlamentu? Ja wiem. Nie wiem co obiecała tamta kandydatka. Koło wentla mi to lata. O tych prześladowaniach politycznych skąd wiesz? Bo w gazecie nieosadzonego do dzisiaj brata zbrodniarza stalinowskiego o tym napisali? A może przekonał Cię film jak to dwie kobiety po drabinie coś skądś wynoszą. Jak by było tak jak twierdzisz to po co by po drabinie coś wynosiły jak by mogły drzwiami?  Nic o Białorusi nie wiesz a rzniesz eksperta. Śmieszny jesteś jak z oszczędzaniem wody.

Data: 2020-08-12 04:59:55
Autor: Budzik
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Wiesz co obecal Biedroń przed wyborami do europarlamentu? Ja wiem.

Wielu polityków nie spełniało swoich obietnic.
Byc moze ona tez by nie spełniła aczkolwiek jej postawa wydaje sie byc spojna.

Nie wiem co obiecała tamta kandydatka. Koło wentla mi to lata.

To znaczy ze nic nie wiesz...

tych prześladowaniach politycznych skąd wiesz? Bo w gazecie
nieosadzonego do dzisiaj brata zbrodniarza stalinowskiego o tym
napisali?

Jeszcze raz zapytam - czy wiesz dlaczego ona kandydowała?
Bo w odpowiedzi bedziesz miał przykład tego co podwazasz.

A może przekonał Cię film jak to dwie kobiety po
drabinie coś skądś wynoszą. Jak by było tak jak twierdzisz to po
co by po drabinie coś wynosiły jak by mogły drzwiami?

O tym musisz chyba ze swoim pxschoanalitykiem porozmawiac,

Nic o
Białorusi nie wiesz a rzniesz eksperta. Śmieszny jesteś jak z
oszczędzaniem wody.
Moze nie wiem zbyt duzo, ale to i tak wiecej niz ktos to chce rozmawiac a nie zna podstawowego postulatu kandydatki opozycji...

--
Pozdrawia... Budzik
"Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Data: 2020-08-12 08:39:45
Autor: Zenek Kapelinder
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
Masz jakąś gwarancję że spełniła by obietnice jak by wygrala? Dales nie do obalenia tezę że polityce nie spełniają obietnic. O co Ci chodzi na tą spójnością? W czym ona była/jest spójna? Obstawiam że sam nie wiesz nic o spójności na którą się powolujesz  i użyłeś takiego słowa żeby mądrze wyglądało i żebym się odpierdolil. Jak widzisz Twój misternie ułożony plan nie zadziałał. Nie twierdzę że Łukaszenko to wzór cnót wszystkich. Twierdzę coś odwrotnego bo w historii do władzy nigdy nie rwali się ludzie mądrzy, uczciwi i wrażliwi na cudzą krzywdę. Zawsze to były największe skurwysyny w okolicy. Sytuacja z Ukrainą nie jest dobra. Rosja oddała bardzo dużo ze swojej zachodniej strefy wpływów. Żeby skały srały Białorusi nie oddadzą. Białoruś jest za blisko Polski żeby jej wewnętrzne sprawy nas nie dotyczyły.

Data: 2020-08-12 18:31:23
Autor: u2
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
w historii do władzy nigdy nie rwali się ludzie mądrzy, uczciwi i wrażliwi na cudzą krzywdę. Zawsze to były największe skurwysyny w okolicy.

jak ktoś jest zbyt empatyczny to zwykle tonie w łzach i nie potrafi pomóc, bo go współczucie nosi, a że pełomafia to sk... ? to nie oznacza, że wszyscy politycy to sk...:)))))))))))))))

Data: 2020-08-15 07:59:47
Autor: Budzik
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Masz jakąś gwarancję że spełniła by obietnice jak by wygrala?

Serio pytasz?

Dales nie do obalenia tezę że polityce nie spełniają obietnic.

To była twoja odkrywcza teza. Ja sie z nią tylko zgodziłem.

co Ci chodzi na tą spójnością? W czym ona była/jest spójna?

A czy twoim zdaniem była niespojna?

Obstawiam że sam nie wiesz nic o spójności na którą się powolujesz
 i użyłeś takiego słowa żeby mądrze wyglądało i żebym się
odpierdolil.

Nigdy by mi nie przyszło do głowy uzywac słowa spojnosc w celu odpierdolenia sie kogokolwiek. Nie wydaje mi sie tez ono jakos specjalnie madrzejsze od innych słów. Ale rozumiem, ze tobie sprawia kłopot i jestem wdzieczny za szczerosc.

Jak widzisz Twój misternie ułożony plan nie
zadziałał.

Nie blo zadnego planu.
Jak z kims rozmawiam to przeciez nie po to zeby sie ode mnie odpierdolił...

Nie twierdzę że Łukaszenko to wzór cnót wszystkich.

uff..

[...]
To oczywiste ze nas dotyczą. Ktos twierdził inaczej czy kandydujesz w konkursie na truizm miesiaca?

Ale jak to sie ma do meritum?

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2020-08-18 08:59:57
Autor: Budzik
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Ciezko wymieniac sie merytorycznymi uwagami z kims kto sam skąpi jakiejkolwiek merytoryki. Jak mam z toba rozmawiac skoro pomimo kilku prób dowiedzenia sie co masz na mysli, nadal nie znam twojego zdania na omawiany temat?

--
Pozdrawia... Budzik
Henry Louis Mencken

Data: 2020-08-18 05:02:38
Autor: Zenek Kapelinder
wtorek, 18 sierpnia 2020 o 10:59:58 UTC+2 Budzik napisał(a):
Użytkownik u2 u...@o2.pl ...
Ciezko wymieniac sie merytorycznymi uwagami z kims kto sam skąpi jakiejkolwiek merytoryki. Jak mam z toba rozmawiac skoro pomimo kilku prób dowiedzenia sie co masz na mysli, nadal nie znam twojego zdania na omawiany temat?
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kiedy dyplomata mówi "tak", oznacza to "może"; kiedy mówi "może", ma na myśli "nie"; kiedy mówi "nie", nie jest dyplomatą." Henry Louis Mencken
To zupełnie tak samo jak z Tobą i oszczędzaniem wody. Używałeś dużej ilości słów, żeby nie powiedzieć gęba pełna frazesów, a konkretu żadnego nie było.

Data: 2020-08-11 22:13:04
Autor: u2
W dniu 11.08.2020 o 21:59, Budzik pisze:
Mezowie zaufania... w kraju gdzie wszyscy prawdziwi kontrkandydaci
siedza albo sa przesladowani. Fajnie.

"obserwatorzy" byli z t.zw. WNP, oczywiście nie stwierdzili żadnych nieprawidłowości

[...]

to każde dziecko wie, że niby kandydowała tylko aby za kilka dni zrobić kolejne wybory, infantylne hasło wyborcze

stara opozycja białoruska twierdzi, że to zwolenniczka integracji z Rosją, którą w sumie robi Łukaszenko, wynarodawiając Białorusinów

Data: 2020-08-12 04:59:55
Autor: Budzik
[...]

Zarcik czy ty tak na serio?

[...]

spojne, biorąc pod uwage fakt, dlaczego w ogole kandydowała.

stara opozycja białoruska twierdzi, że to zwolenniczka integracji
z Rosją, którą w sumie robi Łukaszenko, wynarodawiając
Białorusinów
mozesz po naszemu? --
Pozdrawia... Budzik
"Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,
abyśmy nieustannie pozostali czujni." - Paulo Coelho

Data: 2020-08-12 08:50:20
Autor: u2
W dniu 12.08.2020 o 06:59, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

widać że żyjesz wyborami na Białorusi, wszystko bierzesz jako żarcik

[...]

brawa za odwagę, ale nie mogę pochwalić jej programu wyborczego, bo go nie miała

stara opozycja białoruska twierdzi, że to zwolenniczka integracji
z Rosją, którą w sumie robi Łukaszenko, wynarodawiając
Białorusinów

mozesz po naszemu?

to zależy kto wy i co znaczy po waszemu, nie wiem kim jesteś, może ty antypolski śmieć jak szpunt, a może tylko użyteczny idiota

Data: 2020-08-15 07:59:47
Autor: Budzik
[...]

Pytam jeszcze raz: mowisz na powaznie o obserwatorach WNP czy sobie jaja robisz?

[...]

Ktos twierdzi ze miała?
Czy ja cie pytałem o ocene jej programu?

[...]

Znow wychodza braki w wychowaniu.
Nic sie nie przejmuj, nie jestes jedyny którego mamusia nie miała czasu wychować.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

Data: 2020-08-15 11:40:53
Autor: Runt
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach | TV Republika
Użytkownik PIJACZYNA u2 u_2@o2.pl ...

to zależy kto wy i co znaczy po waszemu, nie wiem kim jesteś, może
ty antypolski śmieć jak szpunt, a może tylko użyteczny idiota

Te, pijaczyno, posowiecki odpadzie śmietnikowy, użyteczny bękarcie z wodogłowiem do sypania konfetti na główkę swego bóstwa. ile ci twoi mocodawcy płaca za opluwanie "przeciwników ustroju"? ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-08-15 12:19:18
Autor: u2
W dniu 15.08.2020 o 11:40, Runt pisze:
[...]

jak tam twoi starzy z UB szpunt ? nadal psioczą na niskie emki, które im obciął żyd Morawiecki ?:))))))))))))))

Data: 2020-08-15 12:17:35
Autor: u2
[...]

ty durnia udajesz, czy nim naprawdę jesteś ? nie potrafisz sprawdzić prostego faktu ?:)

[...]

to podaj dlaczego kandydowała ?

mozesz po naszemu?

to zależy kto wy i co znaczy po waszemu, nie wiem kim jesteś, może
ty antypolski śmieć jak szpunt, a może tylko użyteczny idiota

Znow wychodza braki w wychowaniu.

no nie wiem, kto ciebie wychował, może szpunt ? zwykle robisz podśmiechujki, więc to całkiem możliwe:))))))))))))))

Data: 2020-08-18 08:59:57
Autor: Budzik
[...]

Jakiego faktu? Ze byli obserwatorzy WNP? Ja nie twierdze ze nie ich nie było.
Ja pytam czy ty na serio twierdzisz ze to miało jakiekolwiek znaczenie?
Biorac pod uwage fakt skad pochodza owi obserwatorzy...
Durniu... Ech...

[...]

A jakie jest twoje zdanie w tym temacie?

[...]

To mowi ktos kto kto połowe postów stworzył dodając LOL do posta poprzednika?
Troche smieszno...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2020-08-11 13:28:49
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Podasz linka czy mam cię odesłać na drzewo?
Ja chciałby wierzyć że jakoś "z grubsza" masz rację ale wierzę
zasadniczo w dołkach kontaktu z rzeczywistością (napadach optymizmu).

Poza tym: Łukaszenka "profilaktycznie powycinał" kontrkandydatów po to
żeby zwiększyć poparcie "kandydatce z łapanki"?
Na dłuższą metą bezpieczniej jest mówić tak że _cały_ proces wyborczy
był nieuczciwy niż sugerować że "kandydatka z przypadku" dostała ponad 50%.
IMHO *MUSI* być podtekst że sfałszowane wybory z zasady są do
powtórzenia nawet gdyby (o dziwo) uczciwe liczenie głosów wygrałby ten
sam "dożywotni prezydent" (sporawo innym procentem głosów).

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-11 19:59:55
Autor: Budzik
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Patrzac na twoje poszukiwania wiadomosci oraz parcie na obiektywizm - to mozesz sobie robić co chcesz...
Jakiego potrzebujesz linka? CZego nie mozesz znaleźć?

[...]

Ta kandydatka pojawiła sie własnie dlatego ze powycinał kontrkandydatów.
Czyzbys nie wiedział kim ona jest?

[...]
Ty tak ogolnie sobie pierdolisz czy to konkretnie o Białorusi?

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2020-08-13 04:56:17
Autor: Jacek Bialy
[...]

A jakie to ma znaczenie?

 - Złapali kogoś za rękę? Łukaszenko ma takie poparcie że nie musi fałszować wyborów.

Nasz problem polega na tym, że on już nie ma poparcia ani na Kremlu ani w narodzie.

--
JB

Data: 2020-08-13 15:29:23
Autor: A. Filip
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
[...]

Putin *już* spisał Białorus na USA/UE (w czarnawym scenariuszu) jak Okroinę? :-)
"Nie trzeba być dobrym, wystarczy być najlepszy (*dostępnym* wyborem)"

"Władza SAMA się wyżywi" - Ma tak długo władze że miał czas  i zasoby
kupić sobie poparcie na Białorusi.  A czy wystarczające? "Niekoniecznie".

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-13 11:15:55
Autor: Jacek Bialy
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach
 - > Nasz problem polega na tym, że on już nie ma poparcia ani na Kremlu
ani w narodzie.

 - Putin *już* spisał Białorus na USA/UE

Związek Radziecki bez Białorusi??!  Przestańcie już pić towarzyszu Filip!

_kolektyw

Data: 2020-08-13 20:24:03
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 20:15, Jacek Bialy pisze:
Związek Radziecki bez Białorusi??!

wkroczenie armii zdradzieckiej do Mińska w tym momencie wysoce niewskazane

Data: 2020-08-13 12:37:27
Autor: Jacek Bialy
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach
Związek Radziecki bez Białorusi??!

 - wkroczenie armii zdradzieckiej do Mińska w tym momencie wysoce niewskazane

Nu, ciotka..  Dla nas to rzeczywiście niewskazane, ale Putin nie odbuduje Związku Radzieckiego bez wkroczenia Pierwszej Gwardiejskiej do Białorusi. To jest silna armia pancerna, która od kilku lat stoi w gotowości bojowej na Bramie Smoleńskiej i czeka na swój czas. Czy wiesz jak w dzisiejszym rosyjskim nazewnictwie wojskowym nazywana jest Białoruś?   Balkon strzelniczy, jako że niedaleko białoruskiej granicy znajdują się stolice trzech sąsiednich państw (w zasadzie Wilno i Kijów mogliby dosięgnąć za pomocą klasycznych haubic, przed którymi nie ma żadnej obrony).

--
JB

Data: 2020-08-13 21:45:34
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 21:37, Jacek Bialy pisze:
(w zasadzie Wilno i Kijów mogliby dosięgnąć za pomocą klasycznych haubic, przed którymi nie ma żadnej obrony).

nie strasz ubek nie strasz, bo się ubek zesrasz:)))))))))))))))))

Data: 2020-08-13 12:56:34
Autor: Jacek Bialy
[...]

Na cóż mi ciebie straszyć?  Sam zajrzyj do Google Maps - tam jest taka miarka, która mierzy odległości.

Data: 2020-08-13 21:59:36
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 21:56, Jacek Bialy pisze:
[...]

znowu srasz ogniem ubek:))))))))))))))))))

Data: 2020-08-13 20:51:04
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 13.08.2020 o 20:15, Jacek Bialy pisze:
Związek Radziecki bez Białorusi??!

wkroczenie armii zdradzieckiej do Mińska w tym momencie wysoce
niewskazane

Niewskazane *bo niekonieczne* ?

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-13 20:57:49
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 20:51, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 13.08.2020 o 20:15, Jacek Bialy pisze:
Związek Radziecki bez Białorusi??!

wkroczenie armii zdradzieckiej do Mińska w tym momencie wysoce
niewskazane

Niewskazane *bo niekonieczne*

to byłby kolejny front walki z wrogami, którzy osaczają Rosję

a ponoć wojna światowa zacznie się, kiedy wszyscy zaatakują Rosję

Data: 2020-08-13 12:50:51
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nikt nie ma potrzeby atakować Rosję. Rosja sama zaatakuje swoje zbuntowane prowincje, gdy zacznie bankrutować. Jak na razie w kupie trzyma ich wszystkich rosyjska broń jądrowa, lecz świat się bogaci, a rosyjska głubinka pogrąża się w biedzie (wystarczy pojechać i zobaczyć, jak żyją mieszkańcy gazonośnego półwyspu Jamał).

--
JB

Data: 2020-08-13 21:56:01
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 21:50, Jacek Bialy pisze:
Nikt nie ma potrzeby atakować Rosję. Rosja sama zaatakuje swoje zbuntowane prowincje, gdy zacznie bankrutować. Jak na razie w kupie trzyma ich wszystkich rosyjska broń jądrowa

widzisz biełyj, złapał kozak tatarzyna, a tatarzyn za łeb czyma:)))))))))))))

Data: 2020-08-13 15:35:53
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 15:29, A. Filip pisze:
Putin*już*  spisał Białorus na USA/UE (w czarnawym scenariuszu) jak Okroinę?

ty chamie jak piszesz Ukraina ?

Data: 2020-08-13 15:46:57
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 13.08.2020 o 15:29, A. Filip pisze:
Putin*już*  spisał Białorus na USA/UE (w czarnawym scenariuszu) jak Okroinę?

ty chamie jak piszesz Ukraina ?

Tak jak praktycznie jest (niestety).

Jak zachodek (za) łatwo przełknął "*Zachodnią* Ukrainę bez Krymu"
to Putin poszedł jeszcze dalej.  "Duże" niedocenianie ryzyka jakie
jest gotów podjąć Putin można wybaczyć *raz*.

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-08-13 16:02:51
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 15:46, A. Filip pisze:
ty chamie jak piszesz Ukraina ?

Tak jak praktycznie jest (niestety).

firerek Putin zadławi się tym co ukradł

Data: 2020-08-13 17:34:47
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 13.08.2020 o 15:46, A. Filip pisze:
ty chamie jak piszesz Ukraina ?

Tak jak praktycznie jest (niestety).

firerek Putin zadławi się tym co ukradł

Może i tak ale "niekoniecznie".

W moim scenariuszu podstawowym obieranie postsowieckiej cebuli (ZSRR)
przez zachodek *jeszcze* trwa ale w perspektywie góra parunastu lat
zacznie (z dużym+ prawdopodobieństwem) się rozbijanie bloku ChRL-Rosja.
Kolejność wymieniania partnerów ma kluczowe znaczenie bo to ChRL dotąd
korzystało ze spuścizny rozbijania bloku Rosja-ChRL.  Po kiego wuja USA
spuściły Chiny-Taiwańskie które trzymały Chińskie miejsce w ONZ?

Jak dla mnie ostatecznym dowodem zmiany fundamentalnego politycznego
kursu przez USA będzie (ponowne) uznanie niepodległości Taiwanu.
To byłaby publiczna deklaracja przekroczenia punktu bez (szybkiego)
powrotu bo bez czegoś podobnego sojusznicy USA nie będą się rwać do
oberwania "niezdecydowaniem" USA przy zadzieraniu z ChRL.
Ja daje temu 30% szans w najbliższe 20 lat. To nie jest najbardziej
prawdopodobny scenariusz podstawowy ale całkiem wysoce prawdopodobny.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-13 12:21:02
Autor: Jacek Bialy
Białoruś - dramatyczne wydarzenia po wyborach
 - W moim scenariuszu podstawowym obieranie postsowieckiej cebuli (ZSRR)
przez zachodek *jeszcze* trwa (...)

Rzecz w tym, że zachodek nie lubi w takie rzeczy się bawić - na temat Ukrainy i Białorusi najchętniej gadałby z Putinem, co stara się czynić. Natomiast postsowiecka cebula sama się rozkłada od wewnątrz. Dlaczego? A komu może odpowiadać sowiecka oferta cywilizacyjna? Oczywiście ludziom sowieckim, którzy od pokoleń byli poddawani sowieckiej obróbce. Czym dłużej ten proces trwał, tym trudniej jest ludziom odnaleźć się w normalnej rzeczywistości. W Krajach Bałtyckich, na zachodniej Ukrainie i Białorusi żyły jeszcze pokolenia łącznikowe, które w momencie rozpadu ZSRR pamiętały normalny świat. Ale dalej na wschód jest gorzej, bo nie tylko rodzice, ale i dziadkowie urodzili się pod sowietami, więc jak tu żyć bez władzy radzieckiej lub czegoś, co ją przypomina, odwołuje się do sowieckich symboli, systemów wartości itd. Tymczasem życie płynie, dorastają nowe generacje, które wyjeżdżają do świata, korzystają z Internetu, więc widzą, że coś jest nie tak. Proces jest nieunikniony, lecz problem w tym, żeby ich ktoś nie oszukał jak Polaków w roku 1989. Wtedy zamiast prawdziwej wolności będą mieli kolejnego matrixa i następne pokolenie będzie zmarnowane.

[...]

Syzyfowa praca, która kończy się karmieniem tego lub innego potworka.

[...]

Problem w tym, że z punktu widzenia kulturowej oraz instytucjonalnej ciągłości Tajwan to są po prostu dawne Chiny, a Chiny Ludowe to zbuntowana sowiecka republika.

--
JB

Data: 2020-08-13 17:48:17
Autor: u2
W dniu 13.08.2020 o 17:34, A. Filip pisze:
firerek Putin zadławi się tym co ukradł

Może i tak ale "niekoniecznie".

koniecznie

stary, grubaśny, niziutki, łysy i pomarszczony

Data: 2020-08-10 19:30:35
Autor: Runt
W dniu 2020-08-10 o 16:57, Jacek Bialy pisze:
Iwo Bender i Marek Król na temat sytuacji na Białorusi (12 min):

Buuuhahhahaaha. Marek Król, stary komuch przyklejony do PiS. Jak St.Piotrowicz i inne komuchy, o Magdalenie Ogórek, która startowała na prezydenta z listy SLD, a ostatnio smutni zapuszkowali jej mężusia za przekręty.

Ivo Bender to kolejny przechrzta.

Współpracuje z Telewizją Republika, współtworząc m.in. program ,,Kulisy Manipulacji". Publikuje na łamach ,,Gazety Polskiej".

Buuhhhahhahahhahhahhaa! Wiarygodne źródła. Komuch i przechrzta. Gazeta Polska (drukowana w Niemczech) i TV Republika

https://wyborcza.pl/1,75398,15091808,Kto_sfinansuje_TV_Republika__Zwykli_Polacy_i_niejawni.html?disableRedirects=true