Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód

Data: 2010-08-19 09:45:44
Autor: ben.
Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód
Witam stałem się nieszczę¶liwym posiadaczem lepszego samochodu.
Nieszczę¶liwym ponieważ potrzebuje się wybrac na Białoru¶ na 1 dzień przez Sławatycze.
AC nie obejmuje Białorusi.

Czy mam się obawiać że mi buchn± auto ?
Przy samochodzie będę przez cały czas pobytu, ale jak z policj± czy jak zobacz± drozsze auto nie będ± chcieli większych pieni±żków, rekwirować auto ?

Czy na Białorusi podobnie jak na Ukrainie trzeba co¶ włożyc w dowód ? Jak tak to ile ?

Data: 2010-08-19 01:13:22
Autor: amos
On 19 Sie, 09:45, "ben." <mrcn....@gmail.com> wrote:
Czy na Białorusi podobnie jak na Ukrainie trzeba co¶ włożyc w dowód ?

Spróbuj włożyć zdjęcie krzyża spod pałacu prezydenckiego. Może
zadziała. ;)

--
amos

Data: 2010-08-19 10:09:39
Autor: Lew2
[...]

Wypożycz od kogo¶ jakogo¶ starego FSO albo Poloneza. Samochód pewnie
mniej kosztuje niż Twoje obecne AC. Zakładam, że wypożyczenie tez nie
powinno być drogie.

Data: 2010-08-19 10:22:35
Autor: Adampio
Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód
ben. pisze:
Czy (...) podobnie jak na Ukrainie trzeba co¶ włożyc w dowód ?

Pacz pan, pare razy byłem na Ukrainie autem, w tym raz na 2 tygodniowych wakacjach (blisko 5kkm) i nic nie wkładałem w dowód poza zielon± kart±...

Data: 2010-08-19 13:52:42
Autor: Tomi
Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód
Witam stałem się nieszczę¶liwym posiadaczem lepszego samochodu.

A jaki to samochód ?

Data: 2010-08-19 14:00:39
Autor: ben.
Użytkownik Tomi napisał:

Witam stałem się nieszczę¶liwym posiadaczem lepszego samochodu.

A jaki to samochód ?
a policja ma preferencje do co marki ;)
Może Mazdy nie bior± ;)?

Data: 2010-08-19 14:35:34
Autor: gregor
W dniu 2010-08-19 09:45, ben. pisze:
[...]

na bialorusi jest o wiele bezpieczniej niz u nas, nic nie musisz dawac w lape jedynie takie autko moze wydac sie podejzane i obys mial wszystkie dokumenty i mam nadzieje, ze jest zarejestrowane na Ciebie inaczej mozesz nie wjechac

gregor

Data: 2010-08-19 15:42:39
Autor: Robert Rędziak
Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód
On Thu, 19 Aug 2010 09:45:44 +0200, ben. <mrcn.guz@gmail.com>
wrote:
Witam stałem się nieszczę¶liwym posiadaczem lepszego samochodu.
Nieszczę¶liwym ponieważ potrzebuje się wybrac na Białoru¶ na 1 dzień przez Sławatycze.

 To weĽ auto z wypożyczalni.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-19 18:13:52
Autor: Piotr Wasil
Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód
Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org> napisał(a):

To weĽ auto z wypożyczalni.

Chyba zadna z sieciowych nie puszcza do Bialorusi. Kiedys chcialem
wynajac na dojazd do Kaliningradu i nigdzie nie chcieli dac.

--
-- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

Data: 2010-08-19 16:21:16
Autor: ben.
Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód
a kto¶ wie jaka jest aktualnie cena paliwa 95 i 98 na białorusi ?
I gdzie jest w pobliżu Sławatycz  pewna stacja benzynowa.

Data: 2010-08-19 20:36:59
Autor: Hinek
Zielonego pojecia o Bialorusi nie macie :(
Bialorus jest bezpieczna o wiele bardzie niz Polska. Zlodziejstwa brak. Policja nie
bierze ale rygorystycznie egzekwuje przestrzegania przepisow - szczegolnie przekraczania dozwolonej predkosci. Ruch jest maly. Drogi dobre. Brak tirow.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2010-08-19 21:42:18
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-19 20:36, Hinek pisze:
[...]

Co do brania w łapę to bzdura, bior± 20 euro zazwyczaj załatwia sprawę ale 50 baxów lepiej wygl±da.
Co do ceny paliwa to co¶ na poziomie 3zl litr 92 (odpowiednik naszej 95)

--
Czę¶ci do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1181081583.html

Data: 2010-08-20 14:27:01
Autor: ben.
Zielonego pojecia o Bialorusi nie macie :(

Co do ceny paliwa to co¶ na poziomie 3zl litr 92 (odpowiednik naszej 95)

Paliwo maj± tylko bezołowiowe ?
Na jakich stacjach odradzacie tankować ?

odpowiednik 98 PL to  95 BY :)?

Data: 2010-08-20 16:57:12
Autor: gregor
W dniu 2010-08-20 14:27, ben. pisze:

Co do ceny paliwa to co¶ na poziomie 3zl litr 92 (odpowiednik naszej 95)

Paliwo maj± tylko bezołowiowe ?
Na jakich stacjach odradzacie tankować ?

odpowiednik 98 PL to 95 BY :)?

ja tam tankuje roverka od 3 lat bialoruska benzynka 92 auto jezdzi bez problemow, tam na stacjach widzialem kilkakrotnie kontrole ichniejszego urzedu sprawdzajacego stan paliwa wiec mysle, ze z jakoscia to u nich lepiej niz u nas

95 to niby 98 bo 98 to u nich nie ma

gregor

Data: 2010-08-20 23:14:36
Autor: Lewis
[...]

Maja jeszcze 80 ale to już chyba dla jakich¶ zabytków, niczym nowszym nie radzę na tym jeĽdzić.
Niby ich 95 to wła¶nie nasze 98. Kiedy¶ robiłem mały test i do motocykla Suzuki bandit zalałem białorusk± 92, jeĽdził lepiej niż na naszej 98...

Gdzie nie tankować? hmm na jakich¶ małych stacjach na odludziu.
Najlepiej tankować tam gdzie jest kolejka, spora kolejka. Skoro s± chętni o czym¶ to ¶wiadczy.

Data: 2010-08-20 23:17:03
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-20 23:14, Lewis pisze:

Gdzie nie tankować? hmm na jakich¶ małych stacjach na odludziu.
Najlepiej tankować tam gdzie jest kolejka, spora kolejka. Skoro s±
chętni o czym¶ to ¶wiadczy.

A i jeszcze jedno, najpierw bulisz póĽniej tankujesz ;)
Jak nie wejdzie do zbiornika, ładnie prosisz o zwrot reszty ;)

Data: 2010-08-20 23:18:37
Autor: Przemek V
Zielonego pojecia o Bialorusi nie macie :(

Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i4mrcg$m2e$2news.onet.pl...

Czyli tak jak w USA :)

Data: 2010-08-20 23:26:20
Autor: Lewis
W dniu 2010-08-20 23:18, Przemek V pisze:
Uďż˝ytkownik "Lewis"<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
W dniu 2010-08-20 23:14, Lewis pisze:

Gdzie nie tankowa�? hmm na jakich� ma�ych stacjach na odludziu.
Najlepiej tankowaďż˝ tam gdzie jest kolejka, spora kolejka. Skoro sďż˝
ch�tni o czym� to �wiadczy.

A i jeszcze jedno, najpierw bulisz p�niej tankujesz ;)
Jak nie wejdzie do zbiornika, �adnie prosisz o zwrot reszty ;)

Czyli tak jak w USA :)

"Hameryka Panie" ;) Swoja droga daleko nam do ich dróg, szerokie pobocza wszystko zbudowane z rozmachem, zakręty widoczne z daleka, zero krzaczorów i drzew przy drogach, nawet na pola maja asfalt... A że poziom życia u jednych sięga zenitu a inni kombinują jak mogą byle na chleb starczyło to inna sprawa.

--
Części do A6 C4 sprzedam