Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód

Data: 2010-08-19 14:35:34
Autor: gregor
Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód
W dniu 2010-08-19 09:45, ben. pisze:
Witam stałem się nieszczę¶liwym posiadaczem lepszego samochodu.
Nieszczę¶liwym ponieważ potrzebuje się wybrac na Białoru¶ na 1 dzień
przez Sławatycze.
AC nie obejmuje Białorusi.

Czy mam się obawiać że mi buchn± auto ?
Przy samochodzie będę przez cały czas pobytu, ale jak z policj± czy jak
zobacz± drozsze auto nie będ± chcieli większych pieni±żków, rekwirować
auto ?

Czy na Białorusi podobnie jak na Ukrainie trzeba co¶ włożyc w dowód ?
Jak tak to ile ?

na bialorusi jest o wiele bezpieczniej niz u nas, nic nie musisz dawac w lape jedynie takie autko moze wydac sie podejzane i obys mial wszystkie dokumenty i mam nadzieje, ze jest zarejestrowane na Ciebie inaczej mozesz nie wjechac

gregor

Białoru¶ przez Sławatycze, a drozszy samochód