Bialowieza - Bialorus - dla pieszych i rowerzystow

Data: 2016-08-20 11:07:01
Autor: kawoN
Bialowieza - Bialorus - dla pieszych i rowerzystow
W dniu 20.08.2016 o 02:09, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Ja to myslalem ze kolo Bilowiezy jest przejscie graniczne, gdzie mozna
sobie przejechac na druga strone i w spokoju poogladac kawalek
Bialorusi. Bez wizy i zbednych formalnosci. Wydawalo mi sie nawet ze kol
Pontek tam byl.

To niedokładnie czytałeś relację kolegi Pawła
bo on opisał to dokładnie tak jak jest w papierach :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2016-08-22 16:58:36
Autor: Titus Atomicus
Bialowieza - Bialorus - dla pieszych i rowerzystow
In article <np96jk$m7e$1@node1.news.atman.pl>,
 kawoN <bike4win@bike4win.pl> wrote:

> [...]
> Pontek tam byl.

To niedokładnie czytałeś relację kolegi Pawła
bo on opisał to dokładnie tak jak jest w papierach :-)

No, niezbyt dokladnie i niewiele z tego pamietam.
Ale co? Zmienily sie procedury?
--
TA

Bialowieza - Bialorus - dla pieszych i rowerzystow