Data: 2010-12-16 00:15:16 | |
Autor: BartekK | |
Bicie | |
W dniu 2010-12-15 23:16, to pisze:
Czy jest możliwe, że bicie odczuwalne gdzieś z przodu i spowodowane czymNiby. Ostatnio walczyłem długo z felgami i oponami, wszystko sprawdzane po 3 razy na wyważarce u oponiarzy - no ideał po prostu, a koło 100-120 wibracje że nawigacja odpada od szyby. I to jeszcze w dodatku wibracje proporcjonalne do przyspieszania, przy hamowaniu silnikiem - brak wibracji po chwili. Cuda po prostu. W końcu wymiana opon na nowe = zero problemu. Prawdopodobnie było tak, że w oponie były uszkodzone druty, na wyważarce gdy opona się kręciła tylko odśrodkowo - wszystko wychodziło dobrze, a w aucie, gdy opona się uginała pod ciężarem auta (i przy zmiennym rozkładzie tego ciężaru) - w pewnym miejscu opona uginała się bardziej (bo druty uszkodzone) i dawała wibracje. -- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2010-12-16 00:23:02 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Bicie | |
W dniu 2010-12-16 00:15, BartekK pisze:
Prawdopodobnie było tak, że w oponie były uszkodzone druty, na W niektórych zakładach mają maszyny do sprawdzania jak się opona zachowuje po dociśnięciu jej do obracającego się walca. Tam takie cuda wychodzą. |
|
Data: 2010-12-16 04:33:43 | |
Autor: to | |
Bicie | |
begin BartekK
Niby. Ostatnio walczyłem długo z felgami i oponami, wszystko sprawdzane To może być to, bo u mnie też są przy przyspieszaniu (wyłącznie na 16"), no i to już trzeci sezon dla zimówek, więc kilkudziesięcioma dziurami już oberwały. ;) -- ignorance is bliss |