Bicie butli Wrocław

Data: 2009-04-30 11:22:56
Autor: radar
Bicie butli Wrocław
Macie jakieś sprawdzone i tanie miejsca gdzie bijecie butle?
Na Środkowej już nie biją (sklep zlikwidowany) a na Jagiełły chcą 1,5/L,
tyle samo na Jedności. To jakaś zmowa? 15-stka wychodzi 22,50 :D

Niedługo opłaci się kupić własny kompresor. A już na pewno w kilka osób...

--
radar

Data: 2009-04-30 02:49:09
Autor: eter
Bicie butli Wrocław
Macie jakieś sprawdzone i tanie miejsca gdzie bijecie butle?
Na Środkowej już nie biją (sklep zlikwidowany) a na Jagiełły chcą 1,5/L,
tyle samo na Jedności. To jakaś zmowa? 15-stka wychodzi 22,50 :D

Dzis nabijalem na Starogranicznej 32.
Bardzo mila obsluga, za 2kg butle zaplacilem 7zl.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-04-30 03:02:57
Autor: eter
Bicie butli Wrocław
On 30 Kwi, 11:49, eter <gabrysiak.mar...@gmail.com> wrote:
> [...]

Dzis nabijalem na Starogranicznej 32.
Bardzo mila obsluga, za 2kg butle zaplacilem 7zl.

NTG. Sorry pomylilem grupy, myslalem, ze jestem na pl.rec.akwarium :)

Data: 2009-04-30 13:04:10
Autor: PesTYcyD
Bicie butli Wrocław
eter pisze:
> NTG. Sorry pomylilem grupy, myslalem, ze jestem na pl.rec.akwarium :)

Jak CO2 jest takie tanie, to może trzeba zmienić przyzwyczajenia :)

Data: 2009-04-30 22:54:19
Autor: Lot
Bicie butli Wrocław
On 2009-04-30 11:22:56 +0200, radar <_sara_@_post_._pl_> said:

[...]

Kup, będziemy się dmuchać u Ciebie za 0,5 zł/

Do pierwszego przeglądu, hehe

Lot

Data: 2009-05-01 14:26:03
Autor: radar
Bicie butli Wrocław
Lot pisze:
Do pierwszego przeglądu, hehe

Nie rozumiem sarkazmu. Biorę pod uwagę łączne koszty.
Masz coś jeszcze do dodania w temacie bicia we Wrocławiu?

--
radar

Data: 2009-05-01 15:23:48
Autor: Lot
Bicie butli Wrocław
On 2009-05-01 14:26:03 +0200, radar <_sara_@_post_._pl_> said:

Lot pisze:
Do pierwszego przeglądu, hehe

Nie rozumiem sarkazmu. Biorę pod uwagę łączne koszty.
Masz coś jeszcze do dodania w temacie bicia we Wrocławiu?

Owszem mam,
Łatwiej komuś obić ryja za darmo niż butlę za 50 gr/l.

Lot.

Data: 2009-05-01 18:54:46
Autor: radar
Bicie butli Wrocław
Lot pisze:
Łatwiej komuś obić ryja za darmo niż butlę za 50 gr/l.

A gdzie napisałem po 50gr?

--
radar

Bicie butli Wrocław