Bicie flach na gorąco

Data: 2010-08-23 13:36:07
Autor: PesTYcyD
Bicie flach na gorąco
W dniu 2010-08-23 13:03,  jacekplacek pisze:
"Postanowiłem nabić butlę - tu zdziwienie numer 3 - 1,5 pln/l i flacha bita na
gorąco - po wejsciu do wody manometr pokazał niecałe 180"

To musiał mieć pecha ja nigdy nie miałem sytuacji żeby zamiast 200 było 180 a bardzo często mam naładowane ponad 200 dla mnie 10bar wte czy wewte jest bez znaczenia.

Data: 2010-08-23 12:07:45
Autor: jacekplacek
Bicie flach na gorąco
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
> [...]

To musiał mieć pecha ja nigdy nie miałem sytuacji żeby zamiast 200 było 180 a bardzo często mam naładowane ponad 200 dla mnie 10bar wte czy wewte jest bez znaczenia.
Oczywiście, że nie ma znaczenia. Pod warunkiem, że jest z czego nalać. Czyli, jeżeli w banku nie ma wystarczającego ciśnienia, to albo uzupełniamy ciśnienie w banku, albo dobijamy z kompresora albo... obniżamy opłatę. Ale to można zrobić, mając wiedzę i chęci. Jeżeli jednego z nich zabraknie, klient ma flachy nie doładowane i jest niezadowolony. Więc to nie kwestia farta a zawodowstwa, nie sądzisz? :)

Data: 2010-08-23 08:07:06
Autor: Pszemol
Bicie flach na gorąco
" jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:i4toag$5oi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jeśli jest bez znaczenia to czemu się martwisz czy jest z czego nalać?

[...]

Mi się często zdarza niedoładowana butla...
Zamiast 3000 psi mam 2900 a po wejściu do zimnej wody jeszcze mniej.
Ale różnica 100psi na 3000 to dużo mniej % niż różnica 20 bar na 200.

Data: 2010-08-23 14:13:42
Autor: PesTYcyD
Bicie flach na gorąco
W dniu 2010-08-23 14:07,  jacekplacek pisze:
[...]

Dla mnie te opłaty są zryczałtowane. Jak mam 15l to płacę tyle i tyle jak mam 12 to tyle i tyle ;) 180 to duża różnica, ale chyba nie spowodowana nagrzaniem butli tylko najzwyczajniejszym niedoładowaniem jej do końca.

Bicie flach na gorąco