Bicie flach na gorąco

Data: 2010-08-24 10:15:41
Autor: qlphon
Bicie flach na gorąco
Jak to jest, że flachy na gorąco biją wszędzie, a po ostygnięciu 200bar zostaje
nie wszędzie? Np. wczoraj biłem twina w Krakenie. Był mocno gorący, bank nie
poda ani grama więcej i trochę się martwiłem, ale po wejściu do wody, miłe
zdziwko - 200bar ja w pysk strzelił.

ja odwrotnie,
w różnych miejscach biłem flaszki
ale TYLKO w KRAKENIE po wejściu do wody okazało się że jest PONIŻEJ 180 barów....
reklamacja "po" nie została uwzględniona
a w pełnym rynsztunku nie chciało mi się człapać 2 km do sprężarkowni "przed"...

myślałem, że baza "z klasą", więc mogę być spokojny...
błąd!

wniosek - zawsze sprawdzaj swoim manometrem co odbierasz (powietrze też - nie tylko mieszanki)

Bicie flach na gorąco