Bicycle Repar Man! :)

Data: 2009-12-07 11:49:40
Autor: Paweł Suwiński
Bicycle Repar Man! :)
Dnia nie, 06 gru 2009 tako rzecze Ryszard Mikke:

Kiedy u nas?

W  Gdańsku  na  ścieżce  wzdłuż  zatoki taki  działa  tylko  w  wersji
"niegroźny  dziwak".  "Warsztat"  wozi w  sakwie/koszyku  i  zazwyczaj
rozkłada się w okolicy mola w  Gdańsku. Rower może nie długi dżon, ale
też oryginalny: chyba wagant, z jednym kołem 26", a drugim 28" :).

Paweł Suwiński

Data: 2009-12-07 22:50:09
Autor: Ryszard Mikke
Bicycle Repar Man! :)
Paweł Suwiński <dracono@wp.pl> napisał(a):
> [...]

rozkłada się w okolicy mola w  Gdańsku. Rower może nie długi dżon, ale
też oryginalny: chyba wagant, z jednym kołem 26", a drugim 28" :).

Klientów ma?

rmikke

Data: 2009-12-08 08:23:35
Autor: Paweł Suwiński
Bicycle Repar Man! :)
Dnia pon, 07 gru 2009 tako rzecze Ryszard Mikke:

[...]

Widywałem parę  razy jak coś  komuś robił.  Natomiast pewnie i  tak by
wyjeżdżał  i się  rozkładał  z  warsztatem nawet  jakby  nie miał.  To
emeryt... na świeżym  powietrzu posiedzi, z kumplami  pogada, w szachy
pogra (tam są stoliki szachowe), ludzi poogląda. Mam wrażenie, że taka
jest jego główna  motywacja. Wygląda na jakiegoś  dawnego kolarza (?),
bo  ze  wszystkimi zasuszonymi  dziadkami  jeżdżącymi  tam na  starych
kolarkach przybija piątkę.

Paweł Suwiński

Data: 2009-12-10 10:30:40
Autor: Fabian
Bicycle Repar Man! :)
Paweł Suwiński wrote:
jest jego główna  motywacja. Wygląda na jakiegoś  dawnego kolarza (?),
bo  ze  wszystkimi zasuszonymi  dziadkami  jeżdżącymi  tam na  starych
kolarkach przybija piątkę.

Może stary mechanik? ;)

Fabian.

Bicycle Repar Man! :)