Bidny azor sie intelektualnie zdezorientowal ;)

Data: 2010-04-24 21:07:57
Autor: Eulalia Browarek
Bidny azor sie intelektualnie zdezorientowal ;)
Już sam nie wie, czy to co myśli, to jest rzeczywistość, czy paranoja, czy Moskwa mu to przez satelite pod czaszke transmituje ;)))))

Zennon

p.s. a w odbycie jak sciskalo, tak sciska ;)

Data: 2010-04-24 23:11:11
Autor: Jacek B
Bidny azor sie intelektualnie zdezorientowal ;)
p.s. a w odbycie jak sciskalo, tak sciska ;)

To walnij kakałko- pomoze
i nie mów że pedał jest normalny

--
Jacek

Data: 2010-04-24 21:13:18
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Jacek B" <jacekb11@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqvmph$oj9$1news.onet.pl...
p.s. a w odbycie jak sciskalo, tak sciska ;)

To walnij kakałko- pomoze
i nie mów że pedał jest normalny

Powiedz Azorowi. To jego tak sciska, jak czyta moje posty. Możecie się umówić. Nie będe zazdrosny. Azor nie jest w moim typie. Ja lubię inteligentnych mężczyzn.

Zennon

Data: 2010-04-24 23:31:40
Autor: rAzor
Bidny azor sie intelektualnie zdezorientowal ;)
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:

Żenada.

Data: 2010-04-24 23:29:46
Autor: rAzor
[...]

Pani się zdecyduje, gdzie pani odczuwa uciskanie. he he he

Data: 2010-04-24 21:38:36
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqvnrl$rq7$1news.onet.pl...
[...]

Cytat z Azora: "...Kiedyś czytało się te twoje bzdety z ułybką, dzisiaj tylko żenada i żałość dupę ściskają...." I czyta te moje posty i czyta i ta żałość ściskająca mu dupę jakąś niewysłowioną rozkosz przynosić mu musi, skoro nie może przestać ;)

Zennon

Data: 2010-04-24 23:39:47
Autor: boukun

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:hqvocr$6ip$1tioat.net...

[...]

To coś, jak głupi Piotruś u mnie, he, he, ...

boukun

Data: 2010-04-25 00:31:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

napisał w wiadomości news:hqvmjd$63d$1tioat.net...
> Już sam nie wie, czy to co myśli, to jest rzeczywistość, czy paranoja,
czy
> Moskwa mu to przez satelite pod czaszke transmituje ;)))))

rAzor to wariat jak i jego wcielenia: Piotr, Ensitherum, raff, cytryna,
Hans
Kloss, mkarwan, HeSSk
szkoda czasu na analizowanie musgu i zachowan wariata z LPR-Hitler, tym
bardziej ze to nie moja specjalnosc.

Kazdy kto nie chcial wprowadzenia twardej waluty EUR w Polsce w 2009 ze
Slowacja to Rzyd, wariat, bandzior z postkomunistycznej mafii, albo
neofaszysta.

   Czesc, Grzesiek!

   Bede musial zastanowic sie nad tym, co piszesz.

   Pozdrawiam
   Czarek

Bidny azor sie intelektualnie zdezorientowal ;)