Bidny azor sie intelektualnie zdezorientowal ;)

Data: 2010-04-24 23:11:11
Autor: Jacek B
Bidny azor sie intelektualnie zdezorientowal ;)
p.s. a w odbycie jak sciskalo, tak sciska ;)

To walnij kakałko- pomoze
i nie mów że pedał jest normalny

--
Jacek

Data: 2010-04-24 21:13:18
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Jacek B" <jacekb11@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hqvmph$oj9$1news.onet.pl...
p.s. a w odbycie jak sciskalo, tak sciska ;)

To walnij kakałko- pomoze
i nie mów że pedał jest normalny

Powiedz Azorowi. To jego tak sciska, jak czyta moje posty. Możecie się umówić. Nie będe zazdrosny. Azor nie jest w moim typie. Ja lubię inteligentnych mężczyzn.

Zennon

Data: 2010-04-24 23:31:40
Autor: rAzor
Bidny azor sie intelektualnie zdezorientowal ;)
Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
[...]

Żenada.

Bidny azor sie intelektualnie zdezorientowal ;)