[foto] Bieławieżskaja Puszcza bez wiz - już działa!

Data: 2015-06-16 00:08:04
Autor: JDX
[foto] Bieławieżskaja Puszcza bez wiz - już działa!
Paweł,

dzięki za szczegółowy opis ponieważ również wybieram się do Łukaszenki w
ramach ruchu bezwizowego. Aczkolwiek trochę szkoda, że to dotyczy tylko
puszczy ponieważ chciałbym wyjechać z Polski przez Białowieżę i wrócić
przez Połowce.

Data: 2015-06-18 21:49:37
Autor: Pszemol
"JDX" <jdx@onet.pl> wrote in message news:557f4ccd$0$8383$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A czemu tak bardzo ważne jest to bezwizowe?
Wizy nie daje się załatwić? Czemu?

Data: 2015-06-20 11:12:21
Autor: ppontek
W dniu 2015-06-19 o 04:49, Pszemol pisze:
[...]

BTW: wiza to zawsze jakieś ograniczenie - np. trzeba z wyprzedzeniem znać termin (a na pogodę nie ma się wpływu), zadeklarować przejście graniczne, zmieścić się w czasie ważności wizy, itp.

Poza tym wiza to niepotrzebne formalności, przy wyjazdach dłuższych niż na dwa dni robocze konieczność zebrania potwierdzeń meldunkowych no i nie takie małe koszty.

PABLO

Data: 2015-06-20 07:57:20
Autor: Pszemol
"ppontek" <ppontek@interia.pl> wrote in message news:mm3apo$742$2usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie wiem dlaczego wiza do Białorusi miałaby aż takie wymagania...
Wyrabiałem wizę do Kanady i miała termin 2 letni, w tym terminie
dowolne przekroczenie dowolnego punktu granicznego... dziwne.

Poza tym wiza to niepotrzebne formalności, przy wyjazdach dłuższych niż na dwa dni robocze konieczność zebrania potwierdzeń meldunkowych
no i nie takie małe koszty.

Niepotrzebne formalności gdy jest możliwość wejścia bezwizowego.
Ale jak pisano tutaj wejscie bezwizowe ma duże ograniczenia, więć
jak ktoś chce tych ograniczeń się pozbyć to formalności stają się potrzebne.

Data: 2015-06-20 08:02:36
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:mm3nss$mld$1dont-email.me...
[...]

Rzeczywiście masz rację:
http://poland.mfa.gov.by/pl/consular_issues/visas/
Brzmi to trochę choro... Od razu widać róznice kulturowe.

Data: 2015-06-20 15:02:35
Autor: kawoN
W dniu 20.06.2015 o 14:57, Pszemol pisze:

Nie wiem dlaczego wiza do Białorusi miałaby aż takie wymagania...
Wyrabiałem wizę do Kanady i miała termin 2 letni, w tym terminie
dowolne przekroczenie dowolnego punktu granicznego... dziwne.

Hehe bo to trochę inne światy :) Baćka musi mieć wszystko
poukładane i pod kontrolą...

[foto] Bieławieżskaja Puszcza bez wiz - już działa!