Bieżnik ok 4 mm

Data: 2014-07-31 15:35:43
Autor: J.F.
Bieżnik ok 4 mm
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości
Zmieniam wkrótce Yokohama A Drive z bieżnikiem w granicach od 3,5 do 4,5 mm na nowe, bo wyraźnie pogorszyła się przyczepność na mokrym.
Jak radzicie? Te stare oddać jakiemuś zaprzyjaźnionemu kapelusznikowi, czy wyrzucić (trochę szkoda)? Opony mają 3 lata.

Skoro wyraznie pogorszyla, to ja bym ich nikomu zaprzyjaznionemu nie dawal.

Podlozyc sobie cegle pod pedal gazu i dojezdzic do zimy ?

J.

Data: 2014-07-31 15:14:15
Autor: tᴏ
Bienik ok 4 mm
J.F. wrote:

Skoro wyraznie pogorszyla, to ja bym ich nikomu zaprzyjaznionemu nie
dawal.

Ale skąd wiesz, czy zaprzyjaźniony nie ma jeszcze gorszych? :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Bieżnik ok 4 mm