Biebrza czy Rospuda ?

Data: 2010-11-30 12:33:03
Autor: u2
Biebrza czy Rospuda ?
... co jest cenniejsze ? Tak się zastanawiam patrząc na to co wyprawia
Tusk ze Schetyną, czyli Osioł ze Szrekiem.

Moim zdaniem, nie ubliżając Rospudzie nad którą zamieszkuję, Biebrza od
lat jest większym terenem i cenniejszym przyrodniczo. Oczywiście nie
oznacza to, że nie należy terenów nad Rospudą chronić.

Z tym, że należy je chronić przed pseudo-ekologami z GWna i TVN, którzy
lansowali się wieszając się na drzewach.

Chwytliwe hasło "Nie przez Rospudę" nadawano na okrągło w t.zw.
merdiach, aż ludzie uwierzyli, że ratują coś nadzwyczaj cennego.

A w rzeczywistości hasło "Nie przez Rospudę" oznacza wariant również
przez Rospudę, w dodatku o zdecydowanie większej sile rażenia, bo
obwodnica Augustowa zostanie zbudowana wzdłuż rzeczki i przetnie ją w
górnym biegu nieszcząc unikalny ekosystem.

Dlatego już współczuję mieszkańcom biebrzańskich rozlewisk kiedy pójdzie
przez ich tereny Via Baltica :)

Data: 2010-11-30 12:44:21
Autor: Dobrodziej
Biebrza czy Rospuda ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf4e0f0$0$22812$65785112news.neostrada.pl...
.. co jest cenniejsze ? Tak się zastanawiam patrząc na to co wyprawia
Tusk ze Schetyną, czyli Osioł ze Szrekiem.

Co ty koleś pieprzysz? Co ma Tusk czy Schetyna do Rospudy?! Przecież to twój konusowaty szef zablokował budowę obwodnicy! Przez durnotę twego szefa w bagno poszło kilkadziesiąt mln zł! Nie pieprz mi tu o walorach tej cuchnącej rzeczki i unikalnych zuczkach zyjących pod zbutwiałymi liścmi! Prawda jest tak, że przez pienaictwo twego szefa nawet kulawy kundel nie zajrzy do twego ekologiocznego sracza!

d.

Data: 2010-11-30 12:47:10
Autor: u2
Biebrza czy Rospuda ?
W dniu 2010-11-30 12:44, Dobrodziej pisze:
[...]

A co mnie obchodzą pisiory ? Tyle co zeszłoroczny śnieg, a teraz mamy
prawdziwe śnieżyce.

Widać, żeś z GWna ulepiony.

Data: 2010-11-30 12:57:16
Autor: Dobrodziej
Biebrza czy Rospuda ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf4e43f$0$21001$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Liżesz im dupska od wielu lat więc nie pitol koleś, żeś zakochany w PO! ;-)

Widać, żeś z GWna ulepiony.

Głupiś i tyle! Ciebie ulepiono z rydzykowego śmiecia!

d.

Data: 2010-11-30 12:59:38
Autor: u2
Biebrza czy Rospuda ?
W dniu 2010-11-30 12:57, Dobrodziej pisze:
A co mnie obchodzą pisiory ? Tyle co zeszłoroczny śnieg, a teraz mamy
prawdziwe śnieżyce.

Liżesz im dupska od wielu lat więc nie pitol koleś, żeś zakochany w PO!

Sądzisz innych po sobie. Ty im najwyraźniej liżesz ich 4 litery.

Mnie esbecka pełobanda interesuje o tyle o ile chce ingerować w to jak
żyję, czyli mój styl życia. A robi się coraz bardziej bezczelna. Takie
właśnie GWniane esbeckie wypierdki jak ty są tego przykładem.

Data: 2010-11-30 13:07:57
Autor: Dobrodziej
Biebrza czy Rospuda ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf4e72b$0$20990$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie intersuje mnie co ty i komu liżesz! Skoro masz w tym przyjemność to sobie nie żałuj. Wypierdków to poszukaj u siebie, poniemiecki prostaku jeden! I nie szczyj do Rospudy!

d.

Data: 2010-11-30 13:12:20
Autor: u2
Biebrza czy Rospuda ?
W dniu 2010-11-30 13:07, Dobrodziej pisze:
Nie intersuje mnie co ty i komu liżesz! Skoro masz w tym przyjemność to
sobie nie żałuj. Wypierdków to poszukaj u siebie, poniemiecki prostaku
jeden! I nie szczyj do Rospudy!

No właśnie, GWniany po-miocie !

Data: 2010-11-30 13:52:55
Autor: Dobrodziej
Biebrza czy Rospuda ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf4ea25$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Masz coś z łbem ty pniemiecki pomiocie? O co ci chodzi z tym GW?

d.

Data: 2010-11-30 13:56:25
Autor: u2
Biebrza czy Rospuda ?
W dniu 2010-11-30 13:52, Dobrodziej pisze:
No właśnie, GWniany po-miocie !

Masz coś z łbem ty pniemiecki pomiocie? O co ci chodzi z tym GW?

Masz GWno zamiast głowy.

Data: 2010-11-30 13:58:56
Autor: Dobrodziej
Biebrza czy Rospuda ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf4f47a$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-30 13:52, Dobrodziej pisze:
No właśnie, GWniany po-miocie !

Masz coś z łbem ty pniemiecki pomiocie? O co ci chodzi z tym GW?

Masz GWno zamiast głowy.

Ty masz GWno we łbie, durniu!  ;-)

d.

Data: 2010-11-30 13:59:41
Autor: u2
Biebrza czy Rospuda ?
W dniu 2010-11-30 13:58, Dobrodziej pisze:
Masz GWno zamiast głowy.

Ty masz GWno we łbie, durniu!

No właśnie, GWniany po-miocie. :)

Data: 2010-11-30 14:10:09
Autor: Dobrodziej
Biebrza czy Rospuda ?

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cf4f53e$0$22810$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-30 13:58, Dobrodziej pisze:
Masz GWno zamiast głowy.

Ty masz GWno we łbie, durniu!

No właśnie, GWniany po-miocie. :)

Na prawdę masz coś z łbem! Fuck off!

d.

Data: 2010-11-30 14:12:26
Autor: u2
Biebrza czy Rospuda ?
W dniu 2010-11-30 14:10, Dobrodziej pisze:
No właśnie, GWniany po-miocie. :)

Na prawdę masz coś z łbem! Fuck off!

 Współczuję, GWniany po-miocie :)

Data: 2010-11-30 16:59:12
Autor: `heÂŽsk
Biebrza czy Rospuda ?
On Tue, 30 Nov 2010 12:44:21 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

> [...]

Co ty koleś pieprzysz? Co ma Tusk czy Schetyna do Rospudy?! Przecież to twój konusowaty szef zablokował budowę obwodnicy! Przez durnotę twego szefa w bagno poszło kilkadziesiąt mln zł! Nie pieprz mi tu o walorach tej cuchnącej rzeczki i unikalnych zuczkach zyjących pod zbutwiałymi liścmi! Prawda jest tak, że przez pienaictwo twego szefa nawet kulawy kundel nie zajrzy do twego ekologiocznego sracza!

ile ci razy mowilem, ze u2 nie jest wart spluniecia. olej go.

Data: 2010-11-30 12:47:56
Autor: D. J. MC Donald Musk
Biebrza czy Rospuda ?

[...]

Moze by tam w Krakowie czyw warszawie zburzyc kilka dzielnic, nasadzic drzew i krzewow i zrobic "cenny przyrodniczo ekosystem"?
Co na to mieszkajacy tam ekolodzy wyzej wymienionych miast?
Beda mieli przeciez blizej!

Data: 2010-11-30 12:51:25
Autor: u2
Biebrza czy Rospuda ?
W dniu 2010-11-30 12:47, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

Od lat mnie zastanawia niemoc kolejnych nie-rządów w budowie obwodnicy
Warszawy.

Słyszę od lat puste obietnice, a Warszawka jak była zakorkowana tak jest
i zapewne pozostanie przez najbliższe dziesięciolecia.

Taka obwodnica Augustowa to taki listek figowy przykrywający nieudolność
pełobandy w budowie najważniejszej obwodnicy w kraju.

Z tym, że obwodnica Augustowa też nie jest od 30 lat wybudowana :)

Biebrza czy Rospuda ?