Bieda, aż piszczy.

Data: 2012-01-14 05:46:27
Autor: stevep
Bieda, aż piszczy.
# Mediana całkowitego wynagrodzenia miesięcznego w 2011 roku wyniosła 3800  zł brutto - wynika z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń (OBW),  przeprowadzonego przez Sedlak & Sedlak. Kobiety zarabiały 3400 zł - o 19  proc. mniej niż mężczyźni (4200 zł). #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjjv1

--
stevep

Data: 2012-01-14 08:48:09
Autor: Leprechaun
Bieda, aż piszczy.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v714vpka50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

I.Schymalla zwolniona z TVP otrzymała 9-ciomiesięczną odprawę w wysokości 450 000 zl. Teraz zwolniono M. Wyszyńską. Ciekaw jestem jaką otrzyma odprawę? Przed chwilą w radio słyszałem jak w jakimś skeczu ktoś namawia nas byśmy nie byli pierwsi w Europie w niepłaceniu abonamentu.

BomBel

Bieda, aż piszczy.