Bieda-ronka

Data: 2011-03-28 16:57:07
Autor: u2
Bieda-ronka
Dzisiaj zrobiłem zakupy w bieda-ronce. Ponizej kwit :

http://w79.wrzuta.pl/obraz/18M5wCkiMN4/bieda-ronka

Brandy oczywi¶cie podróba, pasztet podróba, makaron podróba. Pozostaje
piwo :)

Data: 2011-03-28 08:27:39
Autor: Hans Kloss
Bieda-ronka
On 28 Mar, 16:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
. Pozostaje  piwo :)
A niech cie ręka boska broni. Kiedy¶ przez pomyłkę polazłem do
biedaronki i nieopacznie kupiłem zgrzewkę piwa. W smaku dziwne
jakie¶.. dałem spróbować znajomej i ona potwierdziła że goryczkę ma
toto zupełnie w innym stylu niż piwo normalne. 5 minut grzebania na
sieci wykazało ponur± prawdę- 1/3 polskich producentów "piwa" dodaje
do niego zamiast chmielu- żółci wołowej. A piwo było "dobre bo po"...
nie , nie polskie, platfonskie raczej.
Od pierdonki trzymaj się z daleka je¶li ci zdrowie i  miłe. To sklep
dla meneli i platfonsów....
J-23

Data: 2011-03-28 17:31:52
Autor: u2
Bieda-ronka
W dniu 2011-03-28 17:27, Hans Kloss pisze:
[...]

Fakt, ten Okocim dziwnie długi, ale nie widzę napisu, że wyprodukowano
specjalnie dla bieda-ronki :)

Data: 2011-03-28 08:49:25
Autor: Hans Kloss
Bieda-ronka
On 28 Mar, 17:31, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Fakt, ten Okocim dziwnie d ugi, ale nie widz napisu, e wyprodukowano
specjalnie dla bieda-ronki :)
Lidl, też nic specjalnego ale Perlenbacher za 2.09 w szkle który tam
zawsze jest obecny  to jak miód na moje skołatane gardło i cenowo w
tej klasie nie do przebicia.  Do tego gebraut nach dem Deutschen
Reinheitsgebot a więc żółć wołowa wykluczona ;).
Z polskich piw masowej produkcji  podpadły mi już chyba wszystkie,
poza Pilsner Urquel który jest warzony bodaj w Poznaniu i smakuje
lepiej niż czeski oryginał... no tak, ale jaki tam on "polski".
Sporo za to jest naszych zupełnie dobrych piw z niewielkich browarów
ale ich w biedaronce nie u¶wiadczysz. Ostatnia próba w postaci piwa
Rastiger to była kompletna porażka. A kupiłem skuszony miejscem jego
warzenia- Połczyn Zdrój, o którym ¶piewało się niegdy¶ "najlepszy w
¶wiecie jest połczyński full...gul gul gul". na melodie "El Condor
Pasa". Ech, to se ne vrati, teraz robi± tam co¶ zupełnie niepijalnego..
J-23

Data: 2011-03-28 18:18:33
Autor: u2
Bieda-ronka
W dniu 2011-03-28 17:49, Hans Kloss pisze:
[...]

Fakt, w polskich browarach falszuj± na potęgę. Byle jaki browar
zagraniczny jest obecnie o niebo lepszy od polskiego. A pomy¶leć, że
Czesi uczyli się kiedy¶ od Polaków browarnictwa :)

Data: 2011-03-28 18:31:43
Autor: jadrys
Bieda-ronka
W dniu 2011-03-28 18:18, u2 pisze:

Fakt, w polskich browarach falszują na potęgę. Byle jaki browar
zagraniczny jest obecnie o niebo lepszy od polskiego. A pomyśleć, że
Czesi uczyli siÄ™ kiedyĹ› od PolakĂłw browarnictwa :)

Taki syf wychodzi z naszych browarów odkąd zostały przejęte przez firmy rodzaju Heineken, czy Carlsberg.

Data: 2011-03-28 18:58:32
Autor: u2
Bieda-ronka
W dniu 2011-03-28 18:31, jadrys pisze:
[...]

Taki syf wychodzi z naszych browarów odk±d zostały przejęte przez firmy
rodzaju Heineken, czy Carlsberg.

Heineken to niezłe piwo bez dodatku spirytusu, Carlsberg za bardzo mi
¶mierdzi, ale ujdzie w tłoku.

Data: 2011-03-28 19:01:16
Autor: jadrys
Bieda-ronka
W dniu 2011-03-28 18:58, u2 pisze:
[...]

śmierdzi, ale ujdzie w tłoku.

Tak, ale oni przejÄ™li nasze browary i produkujÄ… teraz w nich  Ĺ›wiĹ„stwo pod polskÄ… markÄ…. Ich rodzime piwo jest jednym z lepszych w Ĺ›wiecie.

Data: 2011-03-28 19:03:30
Autor: u2
Bieda-ronka
W dniu 2011-03-28 19:01, jadrys pisze:
Heineken to niezłe piwo bez dodatku spirytusu, Carlsberg za bardzo mi
¶mierdzi, ale ujdzie w tłoku.

Tak, ale oni przejęli nasze browary i produkuj± teraz w nich  ¶wiństwo
pod polsk± mark±. Ich rodzime piwo jest jednym z lepszych w ¶wiecie.

Ale ja piszę o ich rodzimym piwie, a nie o podrabianym polskim.

Nawet to ich rodzime piwo nie dosięga pięt piwu czeskiemu :)

Data: 2011-03-28 19:37:03
Autor: Pinocchio
Bieda-ronka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d90bf63$0$2443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pijesz swoje szwabskie piwo mazurski kmiocie?

PhD

Data: 2011-03-28 19:54:39
Autor: jadrys
Bieda-ronka
W dniu 2011-03-28 19:03, u2 pisze:
[...]
pod polską marką. Ich rodzime piwo jest jednym z lepszych w świecie.

Ale ja piszÄ™ o ich rodzimym piwie, a nie o podrabianym polskim.

Nawet to ich rodzime piwo nie dosięga pięt piwu czeskiemu :)

No, mi też bardziej przypadło do gustu i smaku to czeskie.

Data: 2011-03-28 19:59:23
Autor: u2
Bieda-ronka
W dniu 2011-03-28 19:54, jadrys pisze:
Nawet to ich rodzime piwo nie dosięga pięt piwu czeskiemu :)

No, mi też bardziej przypadło do gustu i smaku to czeskie.

Tak, po prostu genialne :)

Data: 2011-03-28 19:29:12
Autor: Pinocchio
Bieda-ronka

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4dcca125-2024-4dde-969e-d43f802e41e4f2g2000yqf.googlegroups.com...
On 28 Mar, 16:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Czyli takich jak ty idiotów!

PhD

Data: 2011-03-28 15:05:48
Autor: Hans Kloss
Bieda-ronka
On 28 Mar, 19:29, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:
  PhD

Znowu jakie¶ gówno mi się do monitora przykleiło. Na szczę¶cie od
tamtej wirtualnej strony więc smród do realu nie przenika.
Aaaa, to ty bombelek.... wypad gównozjadzki trollu, kysz...
J-23

Data: 2011-03-29 12:58:05
Autor: Azxse
Bieda-ronka

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:30e9a744-41a6-446f-baef-5db57ecc21f1u8g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Już wcale się nie dziwię! Wy pisowcy musicie być na prochach! Ci±gle wam się co¶ do monitora przkleja. Dam wam za darmo radę: mniej plujcie na monitor, durnie!

AAA

Data: 2011-03-28 12:03:12
Autor: Marek
Bieda-ronka
On Mar 28, 4:57 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
Dzisiaj zrobiłem zakupy w bieda-ronce. Ponizej kwit :

http://w79.wrzuta.pl/obraz/18M5wCkiMN4/bieda-ronka

Brandy oczywi¶cie podróba, pasztet podróba, makaron podróba. Pozostaje
piwo :)

To niezle sie odzywiasz...!!!
Paluszkami zagryzasz to brandy ?
A Pasztet na kaca ?

Data: 2011-03-28 21:20:37
Autor: u2
Bieda-ronka
W dniu 2011-03-28 21:03, Marek pisze:
To niezle sie odzywiasz...!!!
Paluszkami zagryzasz to brandy ?
A Pasztet na kaca ?

Paluszki akurat nie s± podrób±, a na kaca najlepiej nie pić na dzień
przed :)

Data: 2011-03-28 19:28:39
Autor: Pinocchio
Bieda-ronka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d90a1c4$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
Dzisiaj zrobiłem zakupy w bieda-ronce. Ponizej kwit :

http://w79.wrzuta.pl/obraz/18M5wCkiMN4/bieda-ronka

Brandy oczywi¶cie podróba, pasztet podróba, makaron podróba. Pozostaje
piwo :)

Ty kmiocie jeste¶ wielk± podrób±! Doprowadziłe¶ PGR do ruiny!

PhD

Data: 2011-03-29 12:56:42
Autor: Azxse
Bieda-ronka

Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał w wiadomo¶ci news:4d90c5f4$1$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Fiuuu fiuu. To ta łajza była kiedy¶ "derektorem" PGR? Znaczy się komuch!

AAA

Data: 2011-03-29 13:48:03
Autor: Panslavista
Bieda-ronka