Bieda-ronka

Data: 2011-03-28 19:28:39
Autor: Pinocchio
Bieda-ronka

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d90a1c4$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
Dzisiaj zrobiłem zakupy w bieda-ronce. Ponizej kwit :

http://w79.wrzuta.pl/obraz/18M5wCkiMN4/bieda-ronka

Brandy oczywiście podróba, pasztet podróba, makaron podróba. Pozostaje
piwo :)

Ty kmiocie jesteś wielką podróbą! Doprowadziłeś PGR do ruiny!

PhD

Data: 2011-03-29 12:56:42
Autor: Azxse
Bieda-ronka

Użytkownik "Pinocchio" <pinocchio@lorenzini.it> napisał w wiadomości news:4d90c5f4$1$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Fiuuu fiuu. To ta łajza była kiedyś "derektorem" PGR? Znaczy się komuch!

AAA

Bieda-ronka