Biedak założył i rządził KODem

Data: 2017-01-13 12:14:14
Autor: boukun
Biedak założył i rządził KODem
Formalnie żona Mateusza Kijowskiego Magdalena nie zajmuje w KOD-zie żadnych
stanowisk, ale uchodzi w nim za szarą eminencję. O tym nieoficjalnie mówi WP
kilku działaczy Komitetu. Według naszych informacji Magdalena Kijowska
rozesłała do zaprzyjaźnionych ludzi z Komitetu wiadomości o prywatnej
sytuacji, w jakiej znajdowali się on i jej mąż - głównie chodzi o sprawy
zdrowotne i finansowe. W treści mowa jest m.in. o tym, że Magdalena Kijowska
walczyła z chorobą nowotworową, o bardzo trudnej sytuacji finansowej, o
dużym kredycie do spłacenia i problemach z pracą. Ze względu na intymną
treść nie podajemy szczegółów.

- Kilka osób pytało, więc w zaufaniu napisałam, jak wyglądała nasza
sytuacja. Zastrzegłam, że jest to tylko dla nich, nie do rozpowszechniania.
Jak się mówi coś prywatnie, to nie po to, żeby potem ludzie mówili o tym na
lewo i prawo. Nie rozgłaszamy informacji o naszych prywatnych sprawach, ale
być może kiedyś będzie to konieczne. Wolałabym jednak o tym powiedzieć
publicznie, gdy sama będę na to gotowa. Obecnie następuje taka wiwisekcja
naszej prywatności, że mam wrażenie, że nie uda się ochronić przed tym
naszej rodziny, choć bardzo bym chciała. Podkreślam: nie chce w ten sposób
usprawiedliwiać Mateusza - tłumaczy WP Magdalena Kijowska.

W KOD-zie informacje o zwierzeniach żony Mateusza Kijowskiego rozeszły się
poza krąg pierwotnych adresatów.

Jedna z działaczek KOD mówi: - Wysyła do ludzi w Polsce informację, że jej i
Mateuszowi było i nadal jest bardzo ciężko. A mogli przecież przyjść i od
razu powiedzieć o tym otwarcie, na samym początku.

W ocenie tej osoby "te wiadomości budzą litość i współczucie". - Pisze w nim
prawdę, ale w tej konkretnej sytuacji to manipulowanie ludźmi, bo wzbudza
litość, żeby ludzie wybaczyli im te faktury, bo było im bardzo ciężko -
dodaje.

Biedak założył i rządził KODem