Biedaka kapciem w łeb!

Data: 2018-02-18 10:54:21
Autor: Kanalia i Morda Zdradziecka - (c) J. Kaczyński - PiS
Biedaka kapciem w łeb!
http://wyborcza.pl/7,155290,23020559,za-dobra-zmiane-placa-najslabsi.html#Z_BoxBizLink

"Państwo coś wreszcie daje, a nie zabiera - powiedział prezydent Andrzej Duda przy okazji uruchamiania 500 plus, a czołowi politycy prawicy wciąż zapewniają, że w końcu mamy państwo opiekuńcze. Tylko że nie dla wszystkich. Owszem, bywa, że rząd PiS coś daje, ale zaraz też zaczyna coś odbierać."

"Dawanie odbywa się zawsze w świetle reflektorów, przed kamerami. Odbieranie - w ciszy ministerialnych gabinetów, gdzie powstają nowe przepisy lub nowelizacje starych, które działają jak wirusy komputerowe - wyrzucają z programów kolejnych beneficjentów. Bo trzeba oszczędzać.
O cynicznej kreatywnej rachunkowości z 500 plus powiedziano już wiele. W skrócie: dziś z programu korzysta o 350 tys. dzieci mniej niż rok temu."

"Za "dobrą zmianę" płacą najsłabsi. Morawiecki jednym ruchem wyciął ulgę dla 200 tys. osób."

JKM juz dawno temu powiedział, że PiS da 500 ale zabierze 700.

CL

Data: 2018-02-18 04:31:02
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
Biedaka kapciem w łeb!
Pajdaczku wiesz że Piepszykoski cię zdetronizował? Walnął aż 14 wklejek,
pobił twój rekord o dwie wklejki.

Niestety całość na monitorze się nie zmieściła.
http://s5.ifotos.pl/img/podszywjp_qnxhrpx.jpg

Data: 2018-02-18 14:23:46
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 13:31 Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek  <franek.zyto@gmail.com> pisze:

Pajdaczku wiesz że Piepszykoski cię zdetronizował? Walnął aż 14 wklejek,
pobił twój rekord o dwie wklejki.

Niestety całość na monitorze się nie zmieściła.
http://s5.ifotos.pl/img/podszywjp_qnxhrpx.jpg

To ty umiesz liczyć, a to feler westchnął z podziwem seler.

--
stevep

Data: 2018-02-18 14:48:20
Autor: Kanalia i Morda Zdradziecka - (c) J. Kaczyński - PiS
Biedaka kapciem w łeb!
psina "Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:254e882f-320f-4966-8a2e-cd3bdcb9def2googlegroups.com...
Pajdaczku wiesz że Piepszykoski cię zdetronizował? Walnął aż 14 wklejek,
pobił twój rekord o dwie wklejki.

Łączysz się ze mną "w bulu"? ;-)))

CL

Data: 2018-02-18 22:46:11
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu 2018-02-18 o 13:31, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek pisze:
Pajdaczku wiesz że Piepszykoski cię zdetronizował? Walnął aż 14 wklejek,
pobił twój rekord o dwie wklejki.

Niestety całość na monitorze się nie zmieściła.
http://s5.ifotos.pl/img/podszywjp_qnxhrpx.jpg

Staje ci do rywalizacji?

--
stevep

Data: 2018-02-18 15:04:49
Autor: jacekbialy80
Biedaka kapciem w łeb!
Nikomu tak nie staje, jak wam towarzyszu Piszczyk.  My liczymy cegły, wy przekraczajcie normy!

_kolektyw

Data: 2018-02-18 22:04:48
Autor: Zenek Kapelinder
Biedaka kapciem w łeb!
Jeden nie kupil a potem zostal twoim ojcem. Tylko w jaki sposob nabyta martwice mozgu tobie w genach przekazal?

Data: 2018-02-19 10:19:10
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J. Brudziński - PiS
Biedaka kapciem w łeb!
Jeden nie kupil gumki i zostal moim ojcem. W taki to sposob martwice mozgu mi w genach przekazal. Jestem ofiara samogwałtu.

Data: 2018-02-20 03:03:04
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 07:04 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Jeden nie kupil a potem zostal twoim ojcem. Tylko w jaki sposob nabyta  martwice mozgu tobie w genach przekazal?
A Mama ci nie powiedziała kretynku, że czepianie się czyichś Rodziców jest  be?

--
stevep

Data: 2018-02-20 01:18:50
Autor: Zenek Kapelinder
Biedaka kapciem w łeb!
Prawda w oczy kole?

Data: 2018-02-20 16:58:08
Autor: Wiesiaczek
Biedaka kapciem w łeb!
Prawda w oczy kole?

Zenek, do kurwy nędzy, zostaw cytat lub cóś, cobym wiedział komu i na co odpisujesz.
A tak napierdoliłeś postów z których nic nie wynika!
Przykład jak wyżej.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-02-20 10:17:06
Autor: jacekbialy80
Biedaka kapciem w łeb!
Prawda w oczy kole?

  Zenek, do kurwy nędzy, zostaw cytat lub cóś, cobym wiedział komu i na   co
  odpisujesz.
-- -

Na pewno nie na mój post Wiesiaczku..   Nie wiesz jeszcze na czyj? To zapytaj towarzysza Piszczyka - on się z pewnością domyślił przed tobą!
:-DD

JB

Data: 2018-02-21 01:04:29
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu 2018-02-20 o 19:17, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

To nietrudne bo większego prostaka tu nie ma, ale pieniacz jest.

--
stevep

Data: 2018-02-20 16:51:50
Autor: jacekbialy80
Biedaka kapciem w łeb!
No widzicie Wiesiaczku?  Na Piszczyka zawsze możecie liczyć!

Z Partyjnym Pozdrowieniem!
_kolektyw

Data: 2018-02-21 16:06:53
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 01:51 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

No widzicie Wiesiaczku?  Na Piszczyka zawsze możecie liczyć!

Z Partyjnym Pozdrowieniem!
_kolektyw

Pozdrowienia dla ujeżdżanej przez ciebie kozy tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-02-20 11:01:54
Autor: Zenek Kapelinder
Biedaka kapciem w łeb!
To do ktorego jest odpowiedz wie.

Data: 2018-02-21 02:28:41
Autor: jacekbialy80
Biedaka kapciem w łeb!
Nu... Wiesiaczek powkładał już prawie wszystkich do kibla, więc skąd ma wiedzieć, co się dzieje na forum? Lecz chętnie by popoglądał w czyimś lustrze, dlatego ciebie prosi o dostęp :-) Nie odmawiaj wiesiaczkowi!
JB

Data: 2018-02-21 18:53:48
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu 2018-02-21 o 11:28, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Uderz w stół, a stronnicy nonsensów się odezwą.

--
stevep

Data: 2018-02-21 06:38:45
Autor: Wiesiaczek
Biedaka kapciem w łeb!
To do ktorego jest odpowiedz wie.

To pisz mu na priv!

Bo tak to mam kolumnę Twoich postów, jakbyś pisał sam ze sobą i do tego bez żadnego sensu.

Wiem, ze to wina mojego KF-a, którego nie oszczędzam, i dlatego byłoby sensowne, żebyś zostawiał wrotkę, a jeszcze lepiej kawałek cytatu.

Data: 2018-02-21 02:34:40
Autor: jacekbialy80
Biedaka kapciem w łeb!
Ciuciubabka gdzie jesteś?

Data: 2018-02-21 16:10:03
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 06:38 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

[...]

Nie trudź, się przygłup to przygłup i nie da się przekonać.

--
stevep

Data: 2018-02-21 17:16:02
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Biedaka kapciem w łeb!

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:p6j0l5$47n$1node2.news.atman.pl...
To do ktorego jest odpowiedz wie.

To pisz mu na priv!

Bo tak to mam kolumnę Twoich postów, jakbyś pisał sam ze sobą i do tego bez żadnego sensu.

Bo to genetyczny idiota jest! ;-))

CL

Data: 2018-02-21 16:08:30
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 20:01 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

To do ktorego jest odpowiedz wie.
Tia, ty za głupi, aby zrozumieć na czym polega grupa dyskusyjna.

--
stevep

Data: 2018-02-21 16:05:23
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 16:58 Wiesiaczek <Wiesiaczek@vp.pl> pisze:

Prawda w oczy kole?

Zenek, do kurwy nędzy, zostaw cytat lub cóś, cobym wiedział komu i na co  odpisujesz.
A tak napierdoliłeś postów z których nic nie wynika!
Przykład jak wyżej.

Daj mu spokój, on tak maskuje swoją głupotę.

--
stevep

Data: 2018-02-21 01:02:30
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
Prawda w oczy kole?

Eee, tyś chłopek, najwyżej coś w dupę cię kole.

--
stevep

Data: 2018-02-20 16:53:29
Autor: jacekbialy80
Biedaka kapciem w łeb!
Widać towarzyszu Piszczyk, że znacie się nie tylko na zwierzętach...

Data: 2018-02-21 15:50:00
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 01:53 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Widać towarzyszu Piszczyk, że znacie się nie tylko na zwierzętach...
Ale tyś insekt, albo pantofelek.

--
stevep

Data: 2018-02-19 06:38:17
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 00:04 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Nikomu tak nie staje, jak wam towarzyszu Piszczyk.  My liczymy cegły, wy  przekraczajcie normy!

_kolektyw

Eeee, "kup pan cegłe" to było w głębokim PRL-u.

--
stevep

Data: 2018-02-20 05:39:50
Autor: jacekbialy80
Biedaka kapciem w łeb!
Jak zwykle macie rację towarzyszu Piszczyk.
A dwa wiadra wody wyniesiecie na schody?

_kolektyw

Data: 2018-02-21 03:11:30
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
Biedaka kapciem w łeb!
użytkownik stevep napisał:

> Niestety całość na monitorze się nie zmieściła.
> http://s5.ifotos.pl/img/podszywjp_qnxhrpx.jpg
> Staje ci do rywalizacji?

Nie, w tej konkurencji oddaję wygraną tobie walkowerem. Zastanawiam się co taki osobnik musi mieć we łbie, może Pieprzykoski już dawno zszedł, a ty jesteś podszywańcem? Zresztą nie piszesz jak Pieprzykoski, sposób pisania ciężko podrobić.

Rozumiem 1,2 czy 3 wklejki dziennie, ale 14? Toż to kwalifikuje się
do leczenia, Pieprzykoski nigdy tak nie nadawał. Jak miałbym obstawiać,
obstawił bym ciebie jako podszywańca.

Data: 2018-02-21 15:53:42
Autor: jacekbialy80
Biedaka kapciem w łeb!
Jak to nie nadawał?  Pastował po kilkadziesiąt dziennie (najczęściej z GWna).

Data: 2018-02-22 06:46:54
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu 2018-02-22 o 00:53, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Jak to nie nadawał?  Pastował po kilkadziesiąt dziennie (najczęściej z GWna).

Wolisz obrazki, nikt cię nie zmusza do czytania tawariszcz klauznik.

--
stevep

Data: 2018-02-23 07:16:51
Autor: jacekbialy80
Biedaka kapciem w łeb!
Ale przyzwoitość nakazuje podać link, co najwyżej zacytować fragment - ty pastujesz jak leci i zarzucasz grupę nieswoimi tasiemcami. Ktoś mógłby ci nawet proces wytoczyć o kradzież treści, której wyłączność publikowania posiada ktoś inny (na przykład portal, który zarabia na reklamach dzięki takim publikacjom), ale to już twoja sprawa..

JB

Data: 2018-02-21 16:13:58
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 12:11 Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek  <franek.zyto@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:

> [...]

Rozumiem 1,2 czy 3 wklejki dziennie, ale 14? Toż to kwalifikuje się
do leczenia, Pieprzykoski nigdy tak nie nadawał. Jak miałbym obstawiać,

Gdybyś ty raczył zejść byłoby o jednego wielkiego durnia mniej.

--
stevep

Data: 2018-02-23 16:57:56
Autor: u2
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu 21.02.2018 o 12:11, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek pisze:
Rozumiem 1,2 czy 3 wklejki dziennie, ale 14? Toż to kwalifikuje się
do leczenia, Pieprzykoski nigdy tak nie nadawał. Jak miałbym obstawiać,
obstawił bym ciebie jako podszywańca.

ej bytek, cyrkus wierzy że jego kąśliwe pełne jadu wstawki co najmniej zmienią wyniki wyborów, załamał się po przegranej, ale powrócił na fali totalniackiej łopozycji, której teraz lideruje razem z capitano schettino:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-02-23 08:16:23
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
Biedaka kapciem w łeb!
użytkownik u2 napisał:
> [...]

ej bytek, cyrkus wierzy że jego kąśliwe pełne jadu wstawki co najmniej zmienią wyniki wyborów, załamał się po przegranej, ale powrócił na fali totalniackiej łopozycji, której teraz lideruje razem z capitano schettino:)

Gdyby jakiego filma nakręcił i nim porwał publikę na jutubie, być może
ze 100 klientów by znalazł, a tak? Tylko pajdak dzielnie za nim podążą:(

Data: 2018-02-24 00:03:17
Autor: stevep
Biedaka kapciem w łeb!
W dniu .02.2018 o 16:57 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]